Eli, koulussa täytyy keväällä pitää esitelmä jostakin henkilöstä ja tiedän jo että pidän Michael Jacksonista. Kaipailisin siis apuja esitelmän tekoon. Ajattelin tehdä "aikajanan" Michaelin syntymästä tähän vuoteen, joten olisi kiva saada erilaisia artikkeleja Jacksonin elämästä. Joku joskus mainitsi pitävänsä leikekirjaa kyseisestä henkilöstä, joten jos viitsisit ilmottautua tänne, olisi tosi hienoa. Olen vasta 14, joten englanti ei vielä suju niin hyvin, että jaksaisin kamalasti lukea tietoja englanniksi, eli mieluiten haluaisin suomea. Ja kertokaa kaikkia mielenkiintoisia uutisia Jacksonista, pieniä yksityiskohtia, jotka kiinnostaisivat tulevaa yleisöäni. Jos haluatte, voin vielä tarkentaa millaista tietoa haluaisin ja tehdä vaikka kysymyksiä, jos se helpottaisi teidän auttamistanne. Mutta kertokaa ihan mitä tahansa, mistä te pidätte. Teidän mielestä kiintoisia seikkoja ja niin edelleen. Kiitos jo etukäteen kaikille, jotka viitsivät auttaa minua! :)
Apua esitelmään Michael Jacksonista. :)
43
2168
Vastaukset
- http://fi.wikipedia.org/wik...
- sivuun
ei kannata sitten uskoa ihan 100%:sti . tässä seuraavassa todiste siitä :
"Vuonna 1992 ilmestyi Dangerous."
HALOO???
Dangerous on ilmestynyt vuonna 1991. - Sitronella
Kiitoksia tuosta sivusta, mutta sen olen jo lukenut useaan otteeseen.
- Sitronella
sivuun kirjoitti:
ei kannata sitten uskoa ihan 100%:sti . tässä seuraavassa todiste siitä :
"Vuonna 1992 ilmestyi Dangerous."
HALOO???
Dangerous on ilmestynyt vuonna 1991.Onko Dangerous oikeasti ilmestynyt vuonna 1991? Voi että, pitää kyllä sitten ruveta tarkistamaan kaikki tieto..
- mutta
Sitronella kirjoitti:
Onko Dangerous oikeasti ilmestynyt vuonna 1991? Voi että, pitää kyllä sitten ruveta tarkistamaan kaikki tieto..
eipä tuo wikipedia muutenkaan maailman luotettavin lähde ole, varsinkaan suomenkielinen. Englanninkielisestä kannattaa ainakin tarkistaa vuosiluvut yms. faktat. No levyjen ilmestymisvuodet nyt kyllä näkee levyistäkin, äkkiäkös nuo vaikka kirjastosta lainaa jos ei itsellä ole.
- Sitronella
mutta kirjoitti:
eipä tuo wikipedia muutenkaan maailman luotettavin lähde ole, varsinkaan suomenkielinen. Englanninkielisestä kannattaa ainakin tarkistaa vuosiluvut yms. faktat. No levyjen ilmestymisvuodet nyt kyllä näkee levyistäkin, äkkiäkös nuo vaikka kirjastosta lainaa jos ei itsellä ole.
Sehän se juuri minua ärsyttääkin, että meidän pikkukirjastosta ei löydy Jacksonin levyistä kuin Blood on the dance floor, joka on minulla omana. Suunnittelin kyllä ostavani loputkin puuttuvista Jacksonin levyistäni, kunhan tässä parin viikon päästä on synttärit ja saan vähän rahaa. Onhan sinne esitelmään vielä puoli vuotta, mutta ajattelin olla valmiina ajoissa. :D
- artikkeli
Sitronella kirjoitti:
Sehän se juuri minua ärsyttääkin, että meidän pikkukirjastosta ei löydy Jacksonin levyistä kuin Blood on the dance floor, joka on minulla omana. Suunnittelin kyllä ostavani loputkin puuttuvista Jacksonin levyistäni, kunhan tässä parin viikon päästä on synttärit ja saan vähän rahaa. Onhan sinne esitelmään vielä puoli vuotta, mutta ajattelin olla valmiina ajoissa. :D
wikipediasta, se on luotettavampi ja perusteellisempi
- ...
Tulipa tässä mieleen kun aikoinaan ite tein koulussa esitelmän Michaelista. Muilla esitelmän pituus oli 3-4 sivua, niin mulla se oli 54 sivua (ite kirjotin kokonaan, ei mitään koneella kirjotettua...) :D Ja arvosanaks sain 10 . :)
- liberian girl
miten sä jaksoit kirjottaa.hienoa=)
- ...
liberian girl kirjoitti:
miten sä jaksoit kirjottaa.hienoa=)
No eikös se niin mene, että kun on joku asia mikä oikeesti kiinnostaa ja johon jaksaa panostaa kaikkensa, niin sillo sitä aikaseks vaikka mitä :)
- Sitronella
Tosi hieno juttu! Minäkin voin sitten tulla ilmottelemaan miten esitelmä meni. Kauanko sulla kesti pitää se esitelmä? Vai oliko se edes suullinen? Meillä opettaja ei tykkää jos esitelmän pitämisessä menee yli 15 minuuttia, sen mielestä se on sillon liian pitkä. En sit tiiä onko henkilesitelmässä eri pituusraja..
- ...
Sitronella kirjoitti:
Tosi hieno juttu! Minäkin voin sitten tulla ilmottelemaan miten esitelmä meni. Kauanko sulla kesti pitää se esitelmä? Vai oliko se edes suullinen? Meillä opettaja ei tykkää jos esitelmän pitämisessä menee yli 15 minuuttia, sen mielestä se on sillon liian pitkä. En sit tiiä onko henkilesitelmässä eri pituusraja..
Mei esitelmät oli ihan kirjallisia siihen sit piti vielä näyttää joku video liittyen esitelmän aiheeseen. Mä en saanut edes valita minkä videon Michaelilta haluisin näyttää, ko maikka sano että Black or White :D Nooh SE halus näyttää sen sen loppuosan takia (jossa vaihtuu ne ihmiset) koska siinä oli kuulemma, jos ihan oikein muistan, ensimmäisenä maailmassa käytetty jotain "superhyper" tekniikkaa... :D Me sitten katottiin BoW :)
- Sitronella
... kirjoitti:
Mei esitelmät oli ihan kirjallisia siihen sit piti vielä näyttää joku video liittyen esitelmän aiheeseen. Mä en saanut edes valita minkä videon Michaelilta haluisin näyttää, ko maikka sano että Black or White :D Nooh SE halus näyttää sen sen loppuosan takia (jossa vaihtuu ne ihmiset) koska siinä oli kuulemma, jos ihan oikein muistan, ensimmäisenä maailmassa käytetty jotain "superhyper" tekniikkaa... :D Me sitten katottiin BoW :)
Mä en tiiä onko meillä kirjallista esitelmää jostakin henkilöstä, mut toi suullinen ainakin on. En vaan tiedä saanko vartissa kerrottua kaiken haluamani Michaelista ja vieläpä näyttää jonkun musiikkivideon.
Mitä ihmettä on superhyper tekniikka? :D - ...
Sitronella kirjoitti:
Mä en tiiä onko meillä kirjallista esitelmää jostakin henkilöstä, mut toi suullinen ainakin on. En vaan tiedä saanko vartissa kerrottua kaiken haluamani Michaelista ja vieläpä näyttää jonkun musiikkivideon.
Mitä ihmettä on superhyper tekniikka? :DKo se on tietokoneella tehty niin, ettei edellistä ihmistä enää näy ko seuraava vaihtuu siihen..Uskosin, että samankaltaista tekniikkaa on käytetty Ghosts leffassa kun tulee "meet the family" ja niit "perheenjäseniä" tulee siit plasmasta... Ääh vaikee selittää.. :D Enkä nyt jaksa alkaa kattomaan making of ghosts mitä ne siitä kohdasta selittää... :)
- ...
Sitronella kirjoitti:
Mitä ihmettä on superhyper tekniikka? :DNo nyt mä tiedän mitä se superhyper tekniikka oli nimeltään... Morffausta eli siis
Morfata = muuntaa kuva toiseksi liukuvasti
- tekisin
sen esitelmän niin että laittaisin seuraavanlaiseen asiajärjestykseen :
1. Perustieto ( syntymä aika ja paikka , perhejäsenet ja heidän synt.aika ja paikka )
2. info paketti (vähän tietoa albumi albumilta esimerkiksi :albumeiden myyntiluvut , julkaistut singlet (voit tarkistaa faktat myyntilukuihin osoitteesta (http://www.mindisthemagic.3w.se/ ) )
3. kiertueet info ( tähän löydät infoa osoitteesta (http://mjtkop.com/home/modules/news/ ja sieltä kohta mj live) )
4.awards ja achievements (palkinnot ja saavutukset ja ne saat myös osoitteesta (http://mjtkop.com/home/modules/news/)
5. lopuksi voit laittaa muutaman www - osoitteen mitkä ovat sun mielestä hyviä sivustoja )
eiköhän tuosta ole sun esitelmään jo jotain- ...
Tuollanen kuulostas ihan jees esitelmältä.
1. Kohta on jees ja oikeestaan mun mielestä aika "pakollinenkin" :)
2. No tietysti julkaistut levyt, mutta emmä noita julkaistuja singlejä niin näkis tarpeelliseksi (niitä kun on enemmän ja vähemmän ja jos aikaa on vain 15min)
3. Kiertueista voisi mainita, että minkä nimisiä kiertueita Michael on tehnyt (ja tarkoitan soolokiertueita, jos aihe on vaan Michaelista) Ja samaan mainita, että HIStory kiertueella Michael teki 2 konserttia myös Suomessa. :)
4. Awardseja... huh niiden luettelemisessa menisi 2 tuntia, jos sekään riittäisi! :) Joten poimi vuosien varrelta ne tärkeimmät (esim. 1984 Grammy Awards: 12 ehdokkuutta, joista 8 voitettua jne...) Ja tietysti sitten maailman ennätykset, jotka ovat tällä hetkellä Michaelin nimisissä (mm. myydyin levy, kallein musiikkivideo, pisin musiikkivideo jne...)
Hei ja jos sulla tulee jotain ongelmia kääntämisessä tms. haluut apua, ni laita sun sähköposti osote, ni otan yhteyttä ja voin sitten auttaa tarpeen mukaan. - tintti-liina.
... kirjoitti:
2. No tietysti julkaistut levyt, mutta emmä noita julkaistuja singlejä niin näkis tarpeelliseksi (niitä kun on enemmän ja vähemmän ja jos aikaa on vain 15min)
3. Kiertueista voisi mainita, että minkä nimisiä kiertueita Michael on tehnyt (ja tarkoitan soolokiertueita, jos aihe on vaan Michaelista) Ja samaan mainita, että HIStory kiertueella Michael teki 2 konserttia myös Suomessa. :)
4. Awardseja... huh niiden luettelemisessa menisi 2 tuntia, jos sekään riittäisi! :) Joten poimi vuosien varrelta ne tärkeimmät (esim. 1984 Grammy Awards: 12 ehdokkuutta, joista 8 voitettua jne...) Ja tietysti sitten maailman ennätykset, jotka ovat tällä hetkellä Michaelin nimisissä (mm. myydyin levy, kallein musiikkivideo, pisin musiikkivideo jne...)
Hei ja jos sulla tulee jotain ongelmia kääntämisessä tms. haluut apua, ni laita sun sähköposti osote, ni otan yhteyttä ja voin sitten auttaa tarpeen mukaan.minullakin on esitelmä michael jacksonista.mukava sattuma.näistä saankin sitten vähän apua esitelmääni.
- tintti-liina.
tintti-liina. kirjoitti:
minullakin on esitelmä michael jacksonista.mukava sattuma.näistä saankin sitten vähän apua esitelmääni.
paljon thrilleriä on myyty maailmanlaajuisesti?
- ...
tintti-liina. kirjoitti:
paljon thrilleriä on myyty maailmanlaajuisesti?
www.mjtkop.com sivustolta saa aika paljon vastauksia, mutta Thrilleriä on myyty yli 60 miljoonaa, joka pitää sisällään myös special edition myynnit.
- asjfijasifj
... kirjoitti:
Hei ja jos sulla tulee jotain ongelmia kääntämisessä tms. haluut apua, ni laita sun sähköposti osote, ni otan yhteyttä ja voin sitten auttaa tarpeen mukaan.siis kun mainitsin niin singleistä en minä nyt ihan sitä tarkoittanut että ne kaikki pitäisi luetella mutta ajattelin silleen että jokaisesta sooloalbumista vaikka kaksi singleä mainitsisi
ja niistä awardseista en tarkoittanut siinäkään että hän alkaisi luetella niitä kaikkia vaan joitain mitä hän itse pitää tärkeä
sinä ... -nicillä kirjoitteleva KÄYTÄ JÄRKEÄ - ...
asjfijasifj kirjoitti:
siis kun mainitsin niin singleistä en minä nyt ihan sitä tarkoittanut että ne kaikki pitäisi luetella mutta ajattelin silleen että jokaisesta sooloalbumista vaikka kaksi singleä mainitsisi
ja niistä awardseista en tarkoittanut siinäkään että hän alkaisi luetella niitä kaikkia vaan joitain mitä hän itse pitää tärkeä
sinä ... -nicillä kirjoitteleva KÄYTÄ JÄRKEÄNo hieman hymyilytti toi sun kirjotukses... Sä niiko vedät herneen nenään noinkin pienestä asiasta. Se, että sä ajattelet ettei kaikkia sinkkuja tartte mainita, ei välttämättä tarkoita, että joku muukin ajattelee samalla lailla ja se alkaakin pistää kaikki sinkut listalle... En oo yhtään ajatustenlukijaa vielä tähän mennes elämää tavannut!
Ja by the way, mikä sä oot mulle sanomaan, että käytä järkeä.... - Sitronella
Juu, kiitos. Mihin kohtaan sitten pitäisi laittaa näitä muita tietoja, sillä haluaisin esitelmässä tuoda myös ilmi Jacksonin luonnetta ja tekoja? En halua pitää pelkkään musiikkiin keskittyvää esitelmää, sillä tämä on äidinkielen, ei musiikin esitelmä.
- Sitronella
Haluaisin vähän tietoa Bubblesista, hänen lemmikkiapinastaan. Milloin se hänellä oli, missä nykyään, onko elossa jne.
Ja nämä pedofiliasyytteet, mitkä vuodet olivat kyseessä? Ensimmäinen taisi olla 1995, mutta tässä muutama vuosi sitten oli uusia. Vähän tietoa niistäkin, kiitos.
Ja olenko ymmärtänyt oikein, Michael on myynyt Neverlandin laitteensa jollekin japanilaiselle keräilijälle? Eli Neverlandia ei enää ole, niinkö? Ja muutakin perustietoa Neverlandista ja Michaelin omasta hyväntekeväisyysjärjestöstä haluaisin.
En ole vielä kauheasti perehtynyt tämän esitelmän tekoon, kun on ollut niin paljon muuta. Tarkoitan että nämä ovat varmaan helppoja kysymyksiä, joihin löytyy nopeasti vastaukset googlesta, mutta en ole joutanut sivuja selailemaan.
Ja tosiaan, vieläkin haluaisin niitä joitain lehtileikkeitä Michael Jacksonista. Kaikki uutiset mitkä olette ottaneet hänestä talteen ja näin.
Ja kaikki pienet kiva yksityiskohdat, jotka todennäköisesti kiinnostaisivat tulevaa yleisöäni, ovat enemmän kuin tervetulleita. :)- ...
Tai vastaksia ainakin joihinkin...
Bubbles: Michael pelasti Bubblesin syöpää tutkivalta keskukselta 1985. Bubbles ei ole enää Michaelilla. Vaan on huhuttu, että vuonna 2005 Bubbles myytiin/vietiin(?) johonkin eläintarhaan, koska siitä tuli väkivaltainen saadessaan lisää ikää.
Syytteet: Ensimmäinen oli 1993 ja kyseessä oli Jordy Chandler. Tämä oikeudenkäynti päättyi kun Michael maksoi Chandlerin perheelle salaisen summan rahaa. Ja toinen oli 2005, jolloin toisena osapuolena oli Gavin Arvizo. Oikeudenkäynti päättyi siihen kun Michael todettiin kaikkiin 10 syytteeseen syyttömäksi. Tämä kesti kaikkine tutkimuksineen ja oikeudenkäyntineen lähemmäs 580 päivää.
Neverland: Michael omistaa edelleenkin Neverlandin, mutta ei enää asu siellä. Michael on sanonut, että vierailee siellä silloin tällöin, mutta kotina hän ei sitä voi enää pitää. Ja mun käistyksen mukaan eläimet edelleenkin ovat Neverlandissa, joista huolehtii omat työntekijät.
Michaelin hyväntekeväisyys järjestö on nimeltään Heal The World Foundation. Tämä perustettiin 1992. Tämän järjestön kautta mm. vähäosaisia sekä erittäin sairaita lapsia pääsi viettämään aikaa Neverlandiin, huvipuistolaitteisiin, elokuviin jne.
- Sitronella
Vuonna 1995 ilmestynyt HIStory - past, present and future, jossa on kaksi levyä. Scream, they don't care about us, D.S, come together, you are not alone, childhood, tabloid junkie, little susie ja smile. Löytyykö näitä kappaleita muilta levyiltä? Olen tässä ostamassa cdon.comista Michael Jacksonin levyjä ja en huomannut että niitä löytyisi muilta levyiltä. Enkä tuota 2:n cd:n levyä viitsisi muutamien kappaleiden takia ostaa, kun on hieman hintava ja puolet kappaleista on saatavilla muilla levyillä. Muutamiin noista kappaleista ihastuin täysin, mutta niitä ei taida olla kuin singleinä (eikä kaikkia niinäkään varmaan) ja sillä levyllä..
Vai miten on?- ...
No yhdeltä samalta levyltä noita ei löydy muuta kuin HIStory levyltä. Joitain mainitsemiasi ei löydy edes muualta, mutta toisia löytyy taas The Essential -kokoelmalevyltä. Kannattaa katsoa onko www.huuto.net sivustolla myytävänä tuota HIStory levyä, sieltä voit saada paljon halvemmalla kuin ostamalla kaupasta. Sinkkuina noista löytyy muutama.
- ijijiji
... kirjoitti:
No yhdeltä samalta levyltä noita ei löydy muuta kuin HIStory levyltä. Joitain mainitsemiasi ei löydy edes muualta, mutta toisia löytyy taas The Essential -kokoelmalevyltä. Kannattaa katsoa onko www.huuto.net sivustolla myytävänä tuota HIStory levyä, sieltä voit saada paljon halvemmalla kuin ostamalla kaupasta. Sinkkuina noista löytyy muutama.
www.huuto.net
- Sitronella
Joo eli kiitos jo aikaisempiin kysymyksiin vastanneille, mutta vieläkin olisi lisää. :)
Haluaisin lisätietoja tästä tapauksesta, jossa Jacko roikotti lastaan kaiteen yli. Milloin se oli, kuka lapsista oli kyseessä, tuliko syytteitä, miten Jacko perusteli tapahtunutta? Olisi kiinnostava tietää.
Ja onko nyt todettu sitten että Jacko ei ole "lastensa" biologinen isä? Jostain joskus luin, että siitä oli puhetta, mutta en sitten tiedä. Jos jollain olisi tarkennusta.
Kertooko Jacksonin laulu Childhood hänestä itsestään ja hänen lapsuudestaan? Ja kun siinä lauletaan "Have you seen my childhood", mihin hän sillä viittaa eli mitä hän yrittää sanoa? (Siis olettaen että se kertoo hänestä itsestään.)
Mihin vuoteen/levyyn kuuluu tämä pantterijuttu. Itselläni on juliste, jossa Jackson on pantterin kanssa, ja mietin mikä se juttu mahtaa olla. Kädessä on myös valkoinen, kipsiltä näyttävä "hanska".- MJJ
Niistä Hänen lapsista tiedän sen verran, että ne eivät ole hänen biologisia lapsiaan ja lasten oikea isä on tiedossa joissakin huippusalaisissa oikeuspapereissa. Ja vaikkakin hän ei ole lasten biologinen isä, silti Michael on ihan 100% isä lapsilleen ja lapsetkin tietenkin pitävät häntä isänään. Tosin ihan siitä nuorimmasta lapsesta (Blanket) en ole ihan varma, sillä edes lapsen äitiä ei tiedetä.
Ja tuo "pantterijuttu" on luultavasti Black Or White, joka on vuodelta -91 ja löytyy Dangerous -albumilta. Ainakin tuo pantterikohtaus löytyy BOW:in musavideon lopusta. (Mikäli yleensä puhumme samasta asiasta..:)
Ja tuosta roikotuksesta... Kyseessä ei siis ollut mikään "Hei, roikotanpas tässä nyt vähän lastani parvekkeelta ihan huvin vuoksi" -tapaus. En siitä sen enempää tosin tiedä, (muut voivat ihan vapaasti täydentää vastauksiani) mutta tarkoituksena hänellä oli näyttää lastansa faneilleen jotka sitä olivat pyytäneet. Hän on tosin jälkeenpäin sanonut, että ehkä olisi tuokin voinut jäädä tekemättä, mutta ei hän sillä mitään pahaa tarkoittanut. :D
Ja Childhoodista en tiedä, vastaan niin kuin olen itse asian käsittänyt. Luulisin siis että hän laulaa siinä laulussaan osaksi myös omasta elämästään. Ainakin hän on sanonut, että jos haluatte minusta tietää lisää, kuunnelkaa kappale Childhood.
Vastasin nyt niin kuin olen itse asiat käsittänyt, korjailkaa te vähän tietoisemmat ihan mielelläänkin näitä mun (hieman ehkä puutteellisia) vastauksia !! 8D - Sitronella
MJJ kirjoitti:
Niistä Hänen lapsista tiedän sen verran, että ne eivät ole hänen biologisia lapsiaan ja lasten oikea isä on tiedossa joissakin huippusalaisissa oikeuspapereissa. Ja vaikkakin hän ei ole lasten biologinen isä, silti Michael on ihan 100% isä lapsilleen ja lapsetkin tietenkin pitävät häntä isänään. Tosin ihan siitä nuorimmasta lapsesta (Blanket) en ole ihan varma, sillä edes lapsen äitiä ei tiedetä.
Ja tuo "pantterijuttu" on luultavasti Black Or White, joka on vuodelta -91 ja löytyy Dangerous -albumilta. Ainakin tuo pantterikohtaus löytyy BOW:in musavideon lopusta. (Mikäli yleensä puhumme samasta asiasta..:)
Ja tuosta roikotuksesta... Kyseessä ei siis ollut mikään "Hei, roikotanpas tässä nyt vähän lastani parvekkeelta ihan huvin vuoksi" -tapaus. En siitä sen enempää tosin tiedä, (muut voivat ihan vapaasti täydentää vastauksiani) mutta tarkoituksena hänellä oli näyttää lastansa faneilleen jotka sitä olivat pyytäneet. Hän on tosin jälkeenpäin sanonut, että ehkä olisi tuokin voinut jäädä tekemättä, mutta ei hän sillä mitään pahaa tarkoittanut. :D
Ja Childhoodista en tiedä, vastaan niin kuin olen itse asian käsittänyt. Luulisin siis että hän laulaa siinä laulussaan osaksi myös omasta elämästään. Ainakin hän on sanonut, että jos haluatte minusta tietää lisää, kuunnelkaa kappale Childhood.
Vastasin nyt niin kuin olen itse asiat käsittänyt, korjailkaa te vähän tietoisemmat ihan mielelläänkin näitä mun (hieman ehkä puutteellisia) vastauksia !! 8DKiitos MJJ ja ...! :)
Hyvä kun selvensitte tuota lapsen roikottamistapausta, olen sitä hieman ihmetellytkin. En siis tiennyt että se meni noin. Onko siitä tietoa kuka lapsista oli kyseessä? - ...
Sitronella kirjoitti:
Kiitos MJJ ja ...! :)
Hyvä kun selvensitte tuota lapsen roikottamistapausta, olen sitä hieman ihmetellytkin. En siis tiennyt että se meni noin. Onko siitä tietoa kuka lapsista oli kyseessä?Se oli kolmas lapsi, Prince Michael II eli Blanket.
- niunta
elikkä kyseinen kappalehan kertoo Miken lapsuudesta. Suurimman osan olettekin jo kertoneet, mutta mä olen ainakin kuullut, että Miken isä löi lapsiaan? En sitten tiedä kuinka totta tuo on, mutta näin mä olen kuullut. Ja häneltä meni suurin osa lapsuudesta esiintymiseen ja laulamiseen, mikä Häntä harmittaa tietenkin ja yrittää elää lapsuuttaan periaatteessa muiden lasten kautta, juuri esim. rakennuttamalla Neverlandin :)
- Sitronella
Eli haluaisin tietää, kuinka monta erilaista kauneusleikkausta hänelle on tehty ja kuinka monta niistä on tehty nenään. Ja milloin ensimmäinen leikkaus tehtiin ja kaikkea muuta tämmöstä.
Yritän kysellä sellaisia asioita minkä tiedän kiinnostavan luokkaani, ja olen varma että joku kysyy näistä leikkauksista ja olisi hyvä osata vastata. :)- ...
Kauneusleikkaukset on asia, josta kellään muulla ei ole tietoa, kuinka monta ja minne, kuin Michaelilla ja hänen sairauskertomuksellaan. Mutta uskosin, että nenä, poskipäät, huulet, silmistä en osaa sanoa. Mutta mitäpä se edes kelleen muulleen kuuluiskaan.. Eikös jokainen saa tehdä kropallaan ja rahoillaan mitä haluaa...?
Ja tohon Childhood biisiin vielä. Kyllä Michael laulaa siinä omasta itsestään ja miksi hän tekee asioita kuten tekee... Koska jäi lapsena niin monesta asiasta, joita lapset tekee ja leikkii, paitsi. Ja kompensoi niitä sitten nyt aikuis iällä.
Jaa juu se pantteri kuuluu Black Or White biisiin :)
- Sitronella
Ottaako Jackson vastaan fanipostia enää? Jos ottaa, olisiko kellään osoitetta, johon sitä voisi lähettää? Ja onko joku joskus lähettänyt sitä hänelle?
Haluaisin todella kovasti lähettää hänelle fanipostia, mutta ei ole mitään osoitetta, mihin lähettää. En kyllä yhtään ihmettelisikään, vaikkei Jacko ottaisikaan fanipostia vastaan näiden pedofiliasyytteiden takia. Luulisi, että saisi aika paljon haukkumakirjeitä.
Ja sitten taas muutama kysymys.
Mistä on tullut Jacksonin lempinimi Jacko? Siis kuka sen on keksinyt, kauanko se on hänellä ollut ja sellaista. Ja tykkääkö hän siitä, että häntä kutsutaan Jackoksi?
Painostiko Jacksonin isä häntä julkisuuteen ja musiikin pariin, vai oliko se hänen oma valintansa pienestä pitäen? Tarkoitan, että oliko se hänen isänsä päätös, vai halusiko Michael ihan itse alusta pitäen siihen. Kun wikipediassa lukee, että isä pakotti heidät harjoittelemaan, joten käsitin, että isä painosti heitä (puhun Jackson 5:stä) julkisuuteen.
Ja ... taisi mainita, että kun Michael ei elänyt normaalia lapsuutta, hän kompensoi sitä nyt aikuisiällä, niin voisitko tarkentaa mitä tarkoitat?- ...
Kyllä Michaelille pystyy postia lähettää.. Mutta syistä en ala osoitteita (2) tällä palstalla kirjoittamaan.
Jacko on lyhenne sukunimestä josta tuli aikanaan sitten Wacko Jacko ja Michael ei pidä kyseisestä nimityksestä ja sanonut asiaan näin: "I'm not Jacko, I'm Jackson... 'Wacko Jacko' - Where did that come from? Some English tabloid. I have a heart and I have feelings. I feel that when you do that to me, it's not nice."
Joseph ei painostanut Michaelia musiikin pariin vaan Michael halusi itse. Alkuun Joseph piti Michaelia kuitenkin liian pienenä bändiin ja Michael oli pettynyt kun joutui sivusta katsomaan. Kunnes Michael esiintyi koulunsa juhlassa ja lauloi "Climb every mountain" jolloin äiti-Katherine totesi, että Jackson 4:sta taisi juuri tulla Jackson 5. Joseph pakotti poikia harjoittelemaan lähes yötä päivää ja esiintymään ties minkälaisissa paikoissa (mm. strippiklubeilla).
Kompensoidahan tarkoittaa hyvittämistä. Eli siis Michael hyvittää nyt menetettyä lapsuuttaan. Kuten esim. Neverland mm. kaikkine huvipuistolaitteineen (jossa Michael ei kuitenkaan enää asu). Michael rakastaa lelukauppoja ja viettää aikaa niissä helposti monta tuntia jne... - Sitronella
... kirjoitti:
Kyllä Michaelille pystyy postia lähettää.. Mutta syistä en ala osoitteita (2) tällä palstalla kirjoittamaan.
Jacko on lyhenne sukunimestä josta tuli aikanaan sitten Wacko Jacko ja Michael ei pidä kyseisestä nimityksestä ja sanonut asiaan näin: "I'm not Jacko, I'm Jackson... 'Wacko Jacko' - Where did that come from? Some English tabloid. I have a heart and I have feelings. I feel that when you do that to me, it's not nice."
Joseph ei painostanut Michaelia musiikin pariin vaan Michael halusi itse. Alkuun Joseph piti Michaelia kuitenkin liian pienenä bändiin ja Michael oli pettynyt kun joutui sivusta katsomaan. Kunnes Michael esiintyi koulunsa juhlassa ja lauloi "Climb every mountain" jolloin äiti-Katherine totesi, että Jackson 4:sta taisi juuri tulla Jackson 5. Joseph pakotti poikia harjoittelemaan lähes yötä päivää ja esiintymään ties minkälaisissa paikoissa (mm. strippiklubeilla).
Kompensoidahan tarkoittaa hyvittämistä. Eli siis Michael hyvittää nyt menetettyä lapsuuttaan. Kuten esim. Neverland mm. kaikkine huvipuistolaitteineen (jossa Michael ei kuitenkaan enää asu). Michael rakastaa lelukauppoja ja viettää aikaa niissä helposti monta tuntia jne...Oletin että sinulla on siis osoite, johon voisi lähettää postia hänelle? Voitko lähettää sen sähköpostiini, jos laitan osoitteeni tänne? Normaalisti en viitsi laittaa mailiosoitettani nettiin, mutta haluaisin niin kovasti saada tuon osoitteen, että olen valmis uhrautumaan. :D
Ja kiitos vastauksista, susta on ollu tosi paljon apua. :) - Sitronella
Sitronella kirjoitti:
Oletin että sinulla on siis osoite, johon voisi lähettää postia hänelle? Voitko lähettää sen sähköpostiini, jos laitan osoitteeni tänne? Normaalisti en viitsi laittaa mailiosoitettani nettiin, mutta haluaisin niin kovasti saada tuon osoitteen, että olen valmis uhrautumaan. :D
Ja kiitos vastauksista, susta on ollu tosi paljon apua. :)Voitko antaa sen osoitteen minulle? Toivoisin sitä niin kovasti.
- Shadow
Sitronella kirjoitti:
Voitko antaa sen osoitteen minulle? Toivoisin sitä niin kovasti.
En ole edellinen kirjoittaja, mutta tässä oli Michaelin faniposti osoite. En tiedä lukeeko hän ne itse, mutta eihän sitä koskaan tiedä. :)
Michael Jackson
c/o MJJ Productions
13351 D Riverside Drive
Unit 663
Sherman Oaks, CA 91423
USA
tai
Michael Jackson
c/o CESD Talent Agency
10635 Santa Monica Blvd., Suite 130
Los Angeles, CA 90025
USA
Varmaan ylimmäinen on parempi osoite :), ei kun muuta kun kirjoittelemaan ja toivotaan parasta :) - ...
Sitronella kirjoitti:
Voitko antaa sen osoitteen minulle? Toivoisin sitä niin kovasti.
Sori en ollut aiemmin huomannut viestiäsi, mutta joo kun laitat Spostisi, ni voin siihen laittaa sen... Ei ole kumpikaan noista osoitteista joita jo tuossa olikin...
- Sitronella
... kirjoitti:
Sori en ollut aiemmin huomannut viestiäsi, mutta joo kun laitat Spostisi, ni voin siihen laittaa sen... Ei ole kumpikaan noista osoitteista joita jo tuossa olikin...
Onko se varmasti sellainen, joka on käytössä nykyäänkin? Osoite on [email protected]
- ....
Sitronella kirjoitti:
Onko se varmasti sellainen, joka on käytössä nykyäänkin? Osoite on [email protected]
Nuo faniposti osoitteet pitäisi ihan olla käytössä, koska ne on otettu fanmail.bizin sivuilta, jossa on yleensä tuoreet tiedot..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865