nuo Ryanairin halvat lennot kiinnostaa, mutta minkälainen on hintataso Dublinissa esim. syöminen, taksi, bussiliput ym ostokset Suomeen verrattuna?
hintataso Dublinissa
3
1163
Vastaukset
- Kissus
Jotkut palvelut/tuotteet ovat hieman edullisempia ja toiset taas vastaavasti hieman kalliimpia = lopputulos hintaerona /-0.
- tss
Ruokailu ja juomat samoissa hinnoissa (tosin monissa paikoissa tippiä pitäisi jättää n 10%), "early bird"-hintoja monissa ravintoloissa klo 19 asti, vaatteet olivat melko kalliita.
Taksit olivat melko edullisia, samoin julkinen liikenne.
Ravintoloiden tarjouksia voi katsoa esim www.diningtreats.com, printtasimme sieltä kupongin Tea Roomiin (Bonon omistamassa Clarence-hotellissa) ja söimme fantastisen illallisen alkuruoka pääruoka kahdelle sekä joimme pullon viiniä yht hintaan 70 EUR. (Listassa alkuruoat olivat alkaen 10 EUR ja pääruoat alkaen 32 EUR, joten aika hyvä tarjous...).
- Gillian
Julkinen liikenne on halvempaa kuin Hgin seudulla. Esim. bussin kertalippu Howthista Dubliniin maksoi noin 1,3 euroa. Lentokentältä pääsee myös paikallisbusseilla keskustaan, jolloin bussilippu on alle puolet nopeiden bussien taksoista. Pikabussit on merkitty nuolella.
Välipalaa, kuten keittoa tai salaattia, saa ravintoloita edullisemmin mm. museoiden kahviloista tai Temple Barin seudulla IFI:n kahvilasta (paikallinen filmi-instituutti).
Ravintolahinnat ovat vähintään Suomen tasoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2832241Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161660Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2141342- 791167
Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851155Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60963TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18944Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva136920- 51876
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61853