Hesarin kuvakoosteessa Libanonin sodasta on yksi kuva missä on joku outo möykky taivaalla. Tässä kuvassa pitäisi olla Israelin helikopterireita tel Avivin rannan yllä. Kaksi noista onbkin selviä jelikoptereita, mutta mikäs toi kolmas pallomainen on olevinaa? Ton toisen helikopterin yläpuolella siis.
http://www.hs.fi/kuvakoosteframe/1135220724805
Ufoko siinä? :)
Ufo hesarin valokuvassa? :)
7
1029
Vastaukset
- minusta
Sulka tai tennispallo?
- ,,,,,,,,,,,
minusta kirjoitti:
Sulka tai tennispallo?
Jos se on pallo, niin miksi ihmeessä se on pitäny lyödä noin ylös. sehän olisi sillon 5-6 metrin korkeudella. Siis kun korkesu suhteutetaan tohon äijään. Ja aika jyrkässä kulmassa on saanu lyödä pallon ylöspäin, että se olisi sivusuunnassa noin lähellä äijää noussu noin ylös. Jotenkin toi kädessä olevan mailan minkälie asento ei oikeen sovi siihen milläkohtaa toi "pallo" on.
- Kivavaki
Tuohan on tuon pojan mailasta lähtenyt pallo,mailan asentoa turha pohtia,kai se on liikkunut heti kun pallo on lyöty ylöspäin.
Kaikkea täälläkin pyöritellään :) - Kapyulöija
Tuolla kapulalla näytetään merkkiä helikoptereille.
- Pulsar
Owashi kirjoitti:
Niitä löytyy kaikkialta. Kunpa joku löytäisi vielä muukalaisaluksenkin :|
Ja varmaan menisit räpeltää sen kanssa,varo säteilyä.
*Olemme Parrasvaloissa,ja Esirippu jo kohta laskee.*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa942713En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101734
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039