Hassu haaveilija
Ruokin rakkauden sanoilla
itseäni,
vieritän kyyneleitä
palan painikkeeksi.
Jälkiruuaksi cd:n painan
soittimeen,
ja tyynyn kanssa lähden
tanssimaan.
Tiedäthän sinä
minut -
iänikuinen romantikko,
loputon haaveilija.
Tiedät senkin,
kuinka taputtelen poskiani,
heräämään todellisuuteen,
rakkauden perään haahuilemasta.
Noniin -
älä lausu lausettakaan,
naura puserosi sisään -
ja viittaa kädelläsi
*huihai*
Juujuu,
lopetan tyynyn kanssa tanssin,
heittäydyn vain musiikin
virtaa kuuntelemaan -
ja suukkoja sinulle ilmojen
halki lähettämään.
Tuli ne varmaan perille,
kun suutani niin mukavasti
kutitteli.
Hassu haaveilija
11
414
Vastaukset
- -pieni punapää-
haaveile sinä vaan, todellisuus vaatii omansa kuitenkin. on rikkaus, pystyä livahtamaan, sanojen ja mielikuvien maailmaan... kiitos =)
*nyppää tyynystään höyhenen ja puhaltaa sen suuntaasi*- Rellu
ja nenänpäätäni pyyhkäisi,
mukavasti sekin kutitteli :D
Kiitos.
PS Juu, haaveilenhan minä, mihinkäs
se minusta häviäis, vanhasta
kannosta *naur* - miksi mielikuvien
maailman on oltava täynnä irvikuvia, tahmeaa vanhentunutta spermaa ja kädet pesemättömät?
- -pieni punapää-
miksi mielikuvien kirjoitti:
maailman on oltava täynnä irvikuvia, tahmeaa vanhentunutta spermaa ja kädet pesemättömät?
minun mielikuvissani ei esiinny moisia.
anti-realisti? - sanojen turhuus
-pieni punapää- kirjoitti:
minun mielikuvissani ei esiinny moisia.
anti-realisti?Tämä palsta ei ole enää minua varten. Äkkiä tulee uusi lukija, joka ei ole näin tosikko. Jotkut mielikuvat ahdistavat ja pilaavat päiväni,
kun mietin, mikä täällä oikeastaan on totta ja kirjoittaako tänne kukaan tosissaan. Pääni ei vaan enää kestä pelkkiä illuusioita.
- Hessu-kissa
Tämä on jotenkin henkilökohtainen. Jos se, jolle tämä on tarkoitettu, lukisi tämän, hän aistisi selvästi sinun persoonasi sanojen takana. Itselleen nauraminen on myös :)
- Rellu
tuota, tuota -
HÄN ei kyllä oikeasti tiedä,
minkälainen haaveilija olen,
mutta ehkä tulee vielä ajan
oloon huomaamaan.
Mutta - jos näkisi tämän tekstin,
niin tunnistaisi kyllä runoraken-
teen perusteella minut - ehkä.
Pakko välillä on itselleen nauraakin,
itkujen väliin, muuten ei elämästä
tule yhtikäs mitään :)
Ja - onnex osaan sen taidon. Rellu kirjoitti:
tuota, tuota -
HÄN ei kyllä oikeasti tiedä,
minkälainen haaveilija olen,
mutta ehkä tulee vielä ajan
oloon huomaamaan.
Mutta - jos näkisi tämän tekstin,
niin tunnistaisi kyllä runoraken-
teen perusteella minut - ehkä.
Pakko välillä on itselleen nauraakin,
itkujen väliin, muuten ei elämästä
tule yhtikäs mitään :)
Ja - onnex osaan sen taidon.Joo itselleen on hyvä joskus nauraa ja jos ei siihen pysty niin ainakin hymyillä voi päivittäin. On kiva omistaa hymyhuulet!
- Rellu
lomasävel kirjoitti:
Joo itselleen on hyvä joskus nauraa ja jos ei siihen pysty niin ainakin hymyillä voi päivittäin. On kiva omistaa hymyhuulet!
totta kun mikä :D
Kivaa päivää sinulle.
rakkauden,
musiikki lempeä,
rakkauden,
tunteita niitä,
Niitä,
joita tarvitaan,
monesti kertoo,
Kertoo,
yksinäisyyttä,
kertoo tarinoita rakkauden,
kahdesta ihmisen,
siitä se kertoo,
syvältä,
aidosta rakkaudesta.- Rellu
kiitos.
Aivot ei toimi vielä näin aamusta,
että osaisin jotain sinulle vastata
runollisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221310
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä501194Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221173- 1381013
- 99863
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten323809Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602