Hassu haaveilija

Rellutar

Hassu haaveilija

Ruokin rakkauden sanoilla
itseäni,
vieritän kyyneleitä
palan painikkeeksi.
Jälkiruuaksi cd:n painan
soittimeen,
ja tyynyn kanssa lähden
tanssimaan.

Tiedäthän sinä
minut -
iänikuinen romantikko,
loputon haaveilija.

Tiedät senkin,
kuinka taputtelen poskiani,
heräämään todellisuuteen,
rakkauden perään haahuilemasta.

Noniin -
älä lausu lausettakaan,
naura puserosi sisään -
ja viittaa kädelläsi
*huihai*

Juujuu,
lopetan tyynyn kanssa tanssin,
heittäydyn vain musiikin
virtaa kuuntelemaan -
ja suukkoja sinulle ilmojen
halki lähettämään.

Tuli ne varmaan perille,
kun suutani niin mukavasti
kutitteli.

11

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -pieni punapää-

      haaveile sinä vaan, todellisuus vaatii omansa kuitenkin. on rikkaus, pystyä livahtamaan, sanojen ja mielikuvien maailmaan... kiitos =)

      *nyppää tyynystään höyhenen ja puhaltaa sen suuntaasi*

      • Rellu

        ja nenänpäätäni pyyhkäisi,
        mukavasti sekin kutitteli :D

        Kiitos.

        PS Juu, haaveilenhan minä, mihinkäs
        se minusta häviäis, vanhasta
        kannosta *naur*


      • miksi mielikuvien

        maailman on oltava täynnä irvikuvia, tahmeaa vanhentunutta spermaa ja kädet pesemättömät?


      • -pieni punapää-
        miksi mielikuvien kirjoitti:

        maailman on oltava täynnä irvikuvia, tahmeaa vanhentunutta spermaa ja kädet pesemättömät?

        minun mielikuvissani ei esiinny moisia.

        anti-realisti?


      • sanojen turhuus
        -pieni punapää- kirjoitti:

        minun mielikuvissani ei esiinny moisia.

        anti-realisti?

        Tämä palsta ei ole enää minua varten. Äkkiä tulee uusi lukija, joka ei ole näin tosikko. Jotkut mielikuvat ahdistavat ja pilaavat päiväni,
        kun mietin, mikä täällä oikeastaan on totta ja kirjoittaako tänne kukaan tosissaan. Pääni ei vaan enää kestä pelkkiä illuusioita.


    • Hessu-kissa

      Tämä on jotenkin henkilökohtainen. Jos se, jolle tämä on tarkoitettu, lukisi tämän, hän aistisi selvästi sinun persoonasi sanojen takana. Itselleen nauraminen on myös :)

      • Rellu

        tuota, tuota -
        HÄN ei kyllä oikeasti tiedä,
        minkälainen haaveilija olen,
        mutta ehkä tulee vielä ajan
        oloon huomaamaan.

        Mutta - jos näkisi tämän tekstin,
        niin tunnistaisi kyllä runoraken-
        teen perusteella minut - ehkä.

        Pakko välillä on itselleen nauraakin,
        itkujen väliin, muuten ei elämästä
        tule yhtikäs mitään :)
        Ja - onnex osaan sen taidon.


      • Rellu kirjoitti:

        tuota, tuota -
        HÄN ei kyllä oikeasti tiedä,
        minkälainen haaveilija olen,
        mutta ehkä tulee vielä ajan
        oloon huomaamaan.

        Mutta - jos näkisi tämän tekstin,
        niin tunnistaisi kyllä runoraken-
        teen perusteella minut - ehkä.

        Pakko välillä on itselleen nauraakin,
        itkujen väliin, muuten ei elämästä
        tule yhtikäs mitään :)
        Ja - onnex osaan sen taidon.

        Joo itselleen on hyvä joskus nauraa ja jos ei siihen pysty niin ainakin hymyillä voi päivittäin. On kiva omistaa hymyhuulet!


      • Rellu
        lomasävel kirjoitti:

        Joo itselleen on hyvä joskus nauraa ja jos ei siihen pysty niin ainakin hymyillä voi päivittäin. On kiva omistaa hymyhuulet!

        totta kun mikä :D

        Kivaa päivää sinulle.


    • rakkauden,
      musiikki lempeä,
      rakkauden,
      tunteita niitä,

      Niitä,
      joita tarvitaan,
      monesti kertoo,

      Kertoo,
      yksinäisyyttä,
      kertoo tarinoita rakkauden,
      kahdesta ihmisen,
      siitä se kertoo,
      syvältä,
      aidosta rakkaudesta.

      • Rellu

        kiitos.

        Aivot ei toimi vielä näin aamusta,
        että osaisin jotain sinulle vastata
        runollisesti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe