Niin, eli Stara.fi:n B2B-arvostelussa luki, että ANOM olisi ykkös levyn paras kappale. Mitä mieltä olette?
Minusta ANOM ei ole lähellekään sitä.
Arvostelu...
2
171
Vastaukset
- Hippo
Olen samaa mieltä kanssasi. Tuon arvostelun tekijä ei takuulla ole kuullut otteita muista kappaleista. ANOM on ok, mutta parempiakin lauluja on kiekolla useita.
- Erizo
Makuasioista ei voi kiistellä tai sitten niistä voi kiistellä loputtomiin saakka. ;)
Itse jäin totaalikoukkuun "Understand" -biisiin, vaikka ensin ajattelin, että "noh... tää on ihan okei". Samaa mieltä olin aikoinaan "Walk Away":stä eli ensin ajattelin, että "noh...", mutta sitten biisi kolahti totalmente.
"Still Dirrty:ssä" on taas hyvä biitti eli pidän siitäkin. Mielestäni jo nämä kaksi biisiä ovat parempia kuin ANOM.
Candyman on ihan kiva ralli ja "Slow Down Baby" tuntuu radioystävälliseltä biisiltä. Tosin luulen, että se voi olla tavallaan kuin Stripped:in "Get mine, Get Yours" eli radioystävällinen melodia, mutta ei single kuitenkaan.
Mutta katsellaan, mitä tuleman pitää. Luulen, että "Candyman" ja "Hurt" ovat julkaisulistalla, mutta you never know...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585606- 1014629
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3812743Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s811264Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3381086- 65921
- 28873
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46856Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106827Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52809