Haluaisin itetää mitä oikeasti niissä polttareissa tapahtuu. Olen ehkä vähän liiankin mustasukkanen ja minusta tuntuu etten koskaan halua mennä naimisiin polttareiden takia. Tämä ei ole kyllä ollut lyhytaikainen pelko vaan ihan ongelma. Haluaisin todella mennä naimisiin joku pvä mutta pelkään niin paljon niitä polttareita. Olen kuullut että jotain seksi tanssioita on mennyt sänkyyn miesten kanssa siellä.. Kuinka usein tulee noita strippareita polttareihin ja mitäs ne yleensä tekee? Onko joillain kokemuksia? Tää kuullostaa ehkä sairaalta mutta tämä on oikeasti ongelma ja olen onnellinen että pystyn myöntämään sen itselleni ja muille!
Ei häihin polttareiden takia
20
4458
Vastaukset
- miksette mene naimisiin
vaikka maistraatissa ja vietä hääjuhlaa vasta sen jälkeen? Siinä olisi teille ratkaisu, jos se polttariasia on kerran niin ylitsepääsemätön juttu.
- Kiitos :)
Toivottavasti mä pääsen tästä eroon sillä haluaisin kyllä antaa miehelleni "viimeisen" vaupauden ja melko perinteiset häät.. Lähinnä ajattelin ettäs mitäs siellä polttareissa tapahtuu
- polttareihin
Kiitos :) kirjoitti:
Toivottavasti mä pääsen tästä eroon sillä haluaisin kyllä antaa miehelleni "viimeisen" vaupauden ja melko perinteiset häät.. Lähinnä ajattelin ettäs mitäs siellä polttareissa tapahtuu
hei!
Minun mieletsä juuri häitä edeltävään juhlintaan ei liity mitenkään vieraat alastomat naiset, jotka tanssivat ja vokottelevat tulevaa aviomiestä. Tällaiset polttarit ovat mauttomuuden huippu, aiheuttaen vain pahaa mieltä morsiamelle. kaikkea ei tarvitse sietää!
Itse sanoin juuri sulhaselleni että onko hänestä ok, että mainitsen hänen polttareita järjestävälle henkilölle kauniisti, mutta vakavasti että muut ovat sallittuja, ja toivon huippu polttareita tulevalle miehelleni, mutta stripparia tai muita vastaavia en toivo häitä edeltävään juhlintaan. Tämä pilaisi vain häätunnelmani, enkä usko että kenestäkään on mukavaa, jos morsian vain itkee ja aloittaa suruissaan avioliiton. Uskon etät bestmän tämän ymmärtää, varsinkaan kun sulhanenkaan ei varmasti (toivottavasti) tätä ohjelmaa kaipaa. Jos strippaajaan haluaa nähdä, on syytä käydä katsomassa ne ennen vakavan seurustelun alettua, minusta se ei kuulu toisen kunnioittamiseen.
toivon että muutkin tätä "pelkävät" uskaltavat tehdä samoin, eikä pelkää tulevansa tuomituksi "yireagoinnista" ja "sairaalloisesta mustasukkaisuudesta". - pärämätskä
voi perse mikä ääliö olet! Miksi häät pitäisi järjestää maistraatissa jos toinen pelkää polttareiden tapahtumia. Eikö olisi viisaampaa pohtia: miksi polttareita järjestetään väkisin?
neuvoni: jättäkää polttarit osaltanne pitämättä ja silti kunnon kirkkohäät :) - Autto paljon!
polttareihin kirjoitti:
hei!
Minun mieletsä juuri häitä edeltävään juhlintaan ei liity mitenkään vieraat alastomat naiset, jotka tanssivat ja vokottelevat tulevaa aviomiestä. Tällaiset polttarit ovat mauttomuuden huippu, aiheuttaen vain pahaa mieltä morsiamelle. kaikkea ei tarvitse sietää!
Itse sanoin juuri sulhaselleni että onko hänestä ok, että mainitsen hänen polttareita järjestävälle henkilölle kauniisti, mutta vakavasti että muut ovat sallittuja, ja toivon huippu polttareita tulevalle miehelleni, mutta stripparia tai muita vastaavia en toivo häitä edeltävään juhlintaan. Tämä pilaisi vain häätunnelmani, enkä usko että kenestäkään on mukavaa, jos morsian vain itkee ja aloittaa suruissaan avioliiton. Uskon etät bestmän tämän ymmärtää, varsinkaan kun sulhanenkaan ei varmasti (toivottavasti) tätä ohjelmaa kaipaa. Jos strippaajaan haluaa nähdä, on syytä käydä katsomassa ne ennen vakavan seurustelun alettua, minusta se ei kuulu toisen kunnioittamiseen.
toivon että muutkin tätä "pelkävät" uskaltavat tehdä samoin, eikä pelkää tulevansa tuomituksi "yireagoinnista" ja "sairaalloisesta mustasukkaisuudesta".Elokuvathan ovat elokuvia mutta jostain syystä mieleeni on vain tullut "huonot" polttarit! Kiitos kokemuksestasi!
- samoja pelkoja ja
edelliselle miehelleni sanoin että hän ei tule polttareita viettämään (emme olleet edes kihloissa mutta ilmoitin jo etukäteen koska hänen ystävänsä eivät hyväksyneet minua joten meno olisi voinut olla aika pahaakin). Nyt minun ei tarvitse pelätä mieheni mahdollisia polttareita koska luotan häneen täysin! Itse en halua polttareita viettää...
Pahin (ja tämä on tositarina ei urbaaniledenda) polttari-seuraamus on minun lähipiirissä ollut häiden vaihtuminen hautajaisiin...Eli sulho oli ollut polttareissa Virossa ja pelkäsi saaneensa taudin joten tappoi itsensä ja morsmaikkunsa...- :((((
Siis uskomatonta! Eihän tommosta voi ees kuvitella! *sanaton* Mutta ovatko nämä miehet semmoisia "tavallisia" miehiä? Siis ei mitän alkoholi ongelmia tai muuta, luotettavia...? Olisiko hänestä voitu epäillä jotain tommosta? Tai siis itse kyllä näen ihmisestä jos on luotettavia, tai voin arvella.. Mutta voiko siitä sitten olla varma?
- ollut ailahtelevainen
:(((( kirjoitti:
Siis uskomatonta! Eihän tommosta voi ees kuvitella! *sanaton* Mutta ovatko nämä miehet semmoisia "tavallisia" miehiä? Siis ei mitän alkoholi ongelmia tai muuta, luotettavia...? Olisiko hänestä voitu epäillä jotain tommosta? Tai siis itse kyllä näen ihmisestä jos on luotettavia, tai voin arvella.. Mutta voiko siitä sitten olla varma?
ennenkin mutta pelkäsi niin kovasti saaneensa HIV:n (testit oli kuitenkin neg) ja tartuttaneensa sen morsmaikkuun jotta päätti että on helpompaa kun lähdetään yhdessä (samassa kolarissa meni kaasokin). Ikää näillä ihmisillä oli jo hitusen yli 40...
- MAUTONTA
ollut ailahtelevainen kirjoitti:
ennenkin mutta pelkäsi niin kovasti saaneensa HIV:n (testit oli kuitenkin neg) ja tartuttaneensa sen morsmaikkuun jotta päätti että on helpompaa kun lähdetään yhdessä (samassa kolarissa meni kaasokin). Ikää näillä ihmisillä oli jo hitusen yli 40...
Mautonta menoa......
- jonnie.
keksi parempi provo...ei mee läpi
- strippari
Mielestäni stripparissa ei ole mitään pahaa, nehän on vaan eroottisia tanssijoita, huorat on ihan erikseen ja se menee jo pettämisen puolelle. Ei alastoman vartalon katsominen ole kyllä mielestäni pettämistä. Olen aina sanonut, että omiin polttareihini haluan miesstripparin ja mieheni ei ole kyllä siitä pätkääkään mustasukkainen. Olen minä mieheni kanssa kyllä vieraillut stripparibaarissakin, enkä kyllä tuntenut oloani yhtään uhatuksi, vaikka alastomia naisia riitti.
Ja vielä alkuperäiselle kysyjälle, strippari ei kyllä sänkyyn mene sulhasen kanssa, huora sen saattaa tehdä, mutta ei ne kyllä ketään vastentahtoisesti sänkyyn raahaa, joten eikö naimisiin mentäessä pitäisi olla luottamus tämän asian suhteen kohdallaan.- pauline
hei!
tiedän että toiset eivät pidä strippareissa mitään pahaa, mutta itse tulen surulliseksi pelkästä ajatuksesta, että mieheni katsoisi jonkun toisen tytön kroppaa, ja pahimmassa tapauksessa vielä pitäisi siitä. niinpä itse aion tehdä kuten edellä ja esittää pyynnön, ja uskon että toivettani kunnioitetaan! en tiedä onko tämä heikkoa itsetuntoa vai mustasukkaisuutta, ei sillä väliä, kun en siitä pidä, ja tulevan mieheni toivon myös kunnioittavan minun tahtoa eikä hinkua näkemään muita naisia alasti. häitä uskallamme viettää kuitenkin, kun eihä polttarit ole se tärkein juttu:D - m80
Tutun polttareissa strippari oli ainakin tunkenut rintansa sulhon suuhun ja istunut hajareisin sylissä ja sulho sai siinä sitten imutella, joten minua ainakin ällöttää ja v..tuttaa koko ajatus strippareista!! Yhdyn alkuperäiseen kirjoittajaan!!
Ihmetyttää muutenkin koko polttarien "perusajatus" viimeisestä vapaasta illasta...varsinkin nykyään kun suurin osa pareista on seurustellut vuosikausia - mitäs vapautta se nyt sitten enää on??? Syvältä koko touhu, mä en ainkaan halua mieheni suuhun muuta kun omat rintani ;-) - kontrolli
m80 kirjoitti:
Tutun polttareissa strippari oli ainakin tunkenut rintansa sulhon suuhun ja istunut hajareisin sylissä ja sulho sai siinä sitten imutella, joten minua ainakin ällöttää ja v..tuttaa koko ajatus strippareista!! Yhdyn alkuperäiseen kirjoittajaan!!
Ihmetyttää muutenkin koko polttarien "perusajatus" viimeisestä vapaasta illasta...varsinkin nykyään kun suurin osa pareista on seurustellut vuosikausia - mitäs vapautta se nyt sitten enää on??? Syvältä koko touhu, mä en ainkaan halua mieheni suuhun muuta kun omat rintani ;-)Kai se sulhanenkin voi sanoa, et tää ei nyt sovi. Jos ei kykene muka kavereiden painostuksen takia, niin sitten sopii miettiä sitä naimisiin menoa kokonaisuudessaan. Turha on suhlasen jälkikäteen parkua, et kaverit yllytti ym., jokainen vastaa omista teoistaan. Mielestäni strippareissa ei ole mitään väärää, kunhan pysytään "katsoa saa, ei koskea" linjalla ja sen voi kyllä sopia stripparin kanssa etukäteen tai sanoa vaikka esityksen aikana. Sen verran miestä/naista täytyy jokaisessa olla.
- apuuuuva
No jos suurin ongelmasi miettiessä naimisiin menoa ovat polttarit niin suosittelen kyllä harkitsemaan koko naimisiin menoa uudestaan. Jos et sen vertaa luota silloin sulhaseen että yöunet menetät niin voi elämä...
- niin...
Tää ei ole sun ongelma ja et tiedä pätkän vertaa mistään niin turhaa sun on tänne tulla aukomaan! Luotan mieheeni mutta en Sitä saatanan huora stripparia! Polttareissa juodaan runsaasti alkoholia ja sitten vielä kun siellä on jotain alastomia naisia niin voi olla että "vahingossa" sattuu jotain jos se akka tunkee tissinsä sulhasen suuhun!!
- Charles
niin... kirjoitti:
Tää ei ole sun ongelma ja et tiedä pätkän vertaa mistään niin turhaa sun on tänne tulla aukomaan! Luotan mieheeni mutta en Sitä saatanan huora stripparia! Polttareissa juodaan runsaasti alkoholia ja sitten vielä kun siellä on jotain alastomia naisia niin voi olla että "vahingossa" sattuu jotain jos se akka tunkee tissinsä sulhasen suuhun!!
Jos miehesi menettää kännissä ollessaan kontrollin niin, että voi sinua pettää, miksi se rajoittuisi pelkkään polttariin? Tuohan voi tapahtua millä tahansa baarireissulla. Mies juo liikaa ja paikalle sattuu mukava nainen, joka vahingossa tunkee kielensä miehesi suuhun.
- kiitti epätietoisuudesta!
Charles kirjoitti:
Jos miehesi menettää kännissä ollessaan kontrollin niin, että voi sinua pettää, miksi se rajoittuisi pelkkään polttariin? Tuohan voi tapahtua millä tahansa baarireissulla. Mies juo liikaa ja paikalle sattuu mukava nainen, joka vahingossa tunkee kielensä miehesi suuhun.
Mieheni ei juhli. Jos hän joskus saatta juhlia niin se kyllä on kohtuudella ja sekin on historiallinen hetki kun se tapahtuu!
- Juhlakalut
kiitti epätietoisuudesta! kirjoitti:
Mieheni ei juhli. Jos hän joskus saatta juhlia niin se kyllä on kohtuudella ja sekin on historiallinen hetki kun se tapahtuu!
No kyllä se miehesi joskus juhlii kuitenkin, jos polttareissakin juhlisi. Lisäksi, ei siihen pettämiseen juhlimista tarvita. Kukaan ei petä vahingossa.
- kuulostatko
Juhlakalut kirjoitti:
No kyllä se miehesi joskus juhlii kuitenkin, jos polttareissakin juhlisi. Lisäksi, ei siihen pettämiseen juhlimista tarvita. Kukaan ei petä vahingossa.
ehkä vähän sairaalta?
on "tervettä" olla VÄHÄN mustis, mutta tollanen menee jo sairauden puolelle. ikinä en menis tollasen naisen kans naimisiin joka stressaa niinki pienestä asiasta ku polttarit! ja joka ei luota mieheensä minkään vertaa! vai luuletko, että miehesi ei tekisi mitään, antaisi vaan asioiden tapahtua
tosi rakkaudessa ei ole sairaalloista mustasukkaisuutta, kumppaniin luotetaan. ja jos jotain strippaajaa tms. sattuis kohdalle, niin mahdollisuus on luultavasti kieltäytyä. ei ketään (edes polttareissa) voi pakottaa tekemään mitään vastoin tahtoaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408