GOOTEISTA

aerasda

Uskon ja tiedän että en ole ainoa, jonka mielestä gootit ovat RUMIA! Kaikki ne korsetit ja vampyyrimeikit lähinnä naurattavat.
Miksi pitää pukeutua rumaksi?? Sama kuin minä kasvattaisin oikein kunnon kaalimaan kasvoihin ja tulisin tangoissa kouluun. Ettekö te gootit ymmärrä, että pojat ei tykkää gooteista (paitsi ehkä toiset gootit) vai eikö teitä kiinnosta se?

Omaperäisyys on hyvä asia eikä aina tarvitse pukeutua juuri kuten muut, mutta tuo menee jo liian pitkälle. Pilaatte sillä oman ulkonäkönne.

Lopettakaa ihmeessä moinen pelleily. Surullista/ällöttävää/naurettavaa/pelottavaa touhua.

35

3192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liinili

ei tarvitse noin "rähjätä" asiasta. mitäs jos yksinkertaisesti tuntuu hyvältä olla sellaisen tyylisissä vaatteissa, kuten itsestäsikin tuntuu hyvältä olla juuri sen tyylisissä vaatteissa kuin tykkäät. en väitä että kaikille edes sopivat gootti vaatteet ja meikit mutta mitä asia kenellekkään pahemmin edes kuuluu jos itsestä tuntuu hyvältä ja näin edes päin.

• kettunen

"Ettekö te gootit ymmärrä, että pojat ei tykkää gooteista?"

ja mistäs näin nerokas johtopäätelmä? koska et itse pidä niin ei sitten pidä muutkaan? Itse ainakin pidän goottitytöistä siinä missä muistakin :)

• ...

oon ite ihan samaa mieltä.
        kyl pojat gooteistakin tykkää.
        oon ittekki gootti, ja on mullaki ihailija.
        : )

• ashley_wannabe

et saa arvostella muita, se satuttaa!
      kaikkilla on oikeus pukeutua kun haluaa,
      ei kaikkien taritse kulkea, farkuissa ja t-paidassa
      jokainen pukeutuu miten haluaa, älä sinä arvostele!

• Electrical shaman

Taitaa olla niin että nää gootit pukeutuu sillein, koska ne elää vähän erilaisesti ja silleen.

Ne ei taida olla ihan niin VITUN pinnallista porukkaa kuin ne jotka pukeutuvat hienoisiin vaatteisiin!

• ashley_wannabe

olen kanssasi täysin samaa mieltä! heillä on mahtava itseluottamus, olevat sitä mitä haluavat, en väitä että ei olisi hyvää itse luottamusta niillä minihame likoilla! mutta olisin mielummin gootti, kun joku minihame, nukke! ja ei ne minihame likatkaan aina kauniita ole!!

• -ruijanpallas-
        ashley_wannabe kirjoitti:

olen kanssasi täysin samaa mieltä! heillä on mahtava itseluottamus, olevat sitä mitä haluavat, en väitä että ei olisi hyvää itse luottamusta niillä minihame likoilla! mutta olisin mielummin gootti, kun joku minihame, nukke! ja ei ne minihame likatkaan aina kauniita ole!!

Ei kai sille mitään voi jos toiset eivät halua näyttää edustavilta ja normaaleilta.

Gootit ovat kyllä pelottavia, ei varmasti yksikään lapsi/vanhus/ulkomaalainen uskaltaisi heiltä mitään kysyä . Eikä varmasti moni muukaan nuori tai aikuinen.

• goth
        -ruijanpallas- kirjoitti:

Ei kai sille mitään voi jos toiset eivät halua näyttää edustavilta ja normaaleilta.

Gootit ovat kyllä pelottavia, ei varmasti yksikään lapsi/vanhus/ulkomaalainen uskaltaisi heiltä mitään kysyä . Eikä varmasti moni muukaan nuori tai aikuinen.

itseasiassa lapeset ja ulkomaalaiset ovat olleet tähän mennesse suopeimpia minua kohtaan ja olen siis gootti. pointsit heille :)

gootit ovat kauniita

• hullua
        -ruijanpallas- kirjoitti:

Kuka oikeesti PELKÄÄ gootteja?siis sellasia IHMISIÄ jotka tulee kaupungilla vastaan?Luuletteko että se että pukeutuu eri lailla tarkoittaa sitä, että vastaantulijoilta vedetään valtimot auki ja uhrataan saatanalle??? Tuleeko paska housuun kun gootti tulee vastaan?ei jestas.

• goottityttö
        ashley_wannabe kirjoitti:

Mie oon gootti, enkä halua olla sellanen silikooninukke niinku monet meistä.

• goottityttö
        goth kirjoitti:

itseasiassa lapeset ja ulkomaalaiset ovat olleet tähän mennesse suopeimpia minua kohtaan ja olen siis gootti. pointsit heille :)

gootit ovat kauniita

gootit ovat ainakin kauniimpia kuin ne minihameissa kulkevat silikooninuket mitä täälläkin näkee.

• Goottityttö

älä arvostele toisia!...kaikkien ei tarvitse olla jtn prkl pissiksiä...
      kyllä pojatkin kuule pitää goottitytöistä..
      taidat olla kateellinen goottitytöille!

• Crimson_Sorrow

..Ehkäpä goottityttöjä ei kiinnostakaan helvetin vertaa mitkään tavispojat..!!

Itse pukeudun "goottityylisesti", jos nyt on pakko lokeroida, eikä tavispojat juurikaan saa mua edes korvaani lotkauttamaan;)Ei vois vähempää kiinnostaa saada niitten huomioo..

Goottipojat taas pvc-pöksyissään ja samettitakeissaan (näin yleistääkseni) ovat jotain niin nam, että huh huh ;)

Goottitytöt ovat useimmiten upeita ilmestyksiä! Nykyään tytöt pitävät muutenkin esim. liian vähän hameita, joita gootit useimmiten pitävät..

Mihin on kadonnut kaikki naisellisuus..? Kyllä naisen pitää näyttää naiselta! Useimmat tytöt eivät uskalla erottua massasta ja pukeutuvat äärimmäisen tylsiin farkkuihin päivästä toiseen..! Ei mitään persoonallisuutta, kaikki ovat kuin samasta muotista valettuja :(

Kattoo nyt jotain Qumman mallejakin vaikka irc-galleriasta; kyllä goottitytöt ovat valtavan tyylikkäitä ja viehättäviä...

Sitäpaitsi poikiahan kiehtoo usein salaperäisyys..Ja salaperäisyyttähän ei goottitytöiltä puutu..;)

• Goottityttö
        Crimson_Sorrow kirjoitti:

Itse pukeudun "goottityylisesti", jos nyt on pakko lokeroida, eikä tavispojat juurikaan saa mua edes korvaani lotkauttamaan;)Ei vois vähempää kiinnostaa saada niitten huomioo..

Goottipojat taas pvc-pöksyissään ja samettitakeissaan (näin yleistääkseni) ovat jotain niin nam, että huh huh ;)

Goottitytöt ovat useimmiten upeita ilmestyksiä! Nykyään tytöt pitävät muutenkin esim. liian vähän hameita, joita gootit useimmiten pitävät..

Mihin on kadonnut kaikki naisellisuus..? Kyllä naisen pitää näyttää naiselta! Useimmat tytöt eivät uskalla erottua massasta ja pukeutuvat äärimmäisen tylsiin farkkuihin päivästä toiseen..! Ei mitään persoonallisuutta, kaikki ovat kuin samasta muotista valettuja :(

Kattoo nyt jotain Qumman mallejakin vaikka irc-galleriasta; kyllä goottitytöt ovat valtavan tyylikkäitä ja viehättäviä...

Sitäpaitsi poikiahan kiehtoo usein salaperäisyys..Ja salaperäisyyttähän ei goottitytöiltä puutu..;)

Goottipojat on paljon söpömpiä ja mukavempia kuin jotkut tavis pojat....

• Goottityttö

jotkut mun kavereista on halunnut laittaa poikki mun kanssa välit koska oon tullut enemmän goottimaiseksi

• goottityttö

niinPä!!!

• minänen

olen sammaa mieltä kuin sinäkin.

• mä vaa
        Goottityttö kirjoitti:

Goottipojat on paljon söpömpiä ja mukavempia kuin jotkut tavis pojat....

ainakin goottipojat ovat mystisiä...

• BubbleGirl

...on katsojan silmissä. Minusta 'vampyrimainen' ulkonäkö on kiehtova ja kaunis. Rakastan ketjuja muuta metallihärpäkettä. Musta pitsi ja korsetit tuovat naisellisuutta parhaiten esiin. Se ei kuitenkaan ole tyrkkyä, koska ne, jotka omaa hutsua etsivät, eivät yleensä kiinnostu gootista lookista, vaan etsivät sellaista tyttöä, jolla pikkuhousut paistavat, jos vähän kyykistyy. Kunnon mies katsoo syvemmälle. Ja uskon, että valtaosa goottinaisista toivoisi kumppaninsa edustavan samaa tyyliä, eivät ehkä kaikki. Sama koskee miehiä.
      Tavallinen vaattus ja meikittömyys on minusta tylsää, lyhyet hameet ja bilehilemeikki puolestaan ovat minusta naurettavinta, mitä tiedän. Miksi sitten pitää tyrkysti ja epäkypsästi pukeutua? Hoppareilla housut roikkuvat polessa välissä persettä, tyylikästä, on!

Ihmisen pitää osata tuoa tyylikkyyttä esiin. Toki myös erilainen tyyli, kuin gootti, on tyylikästä. Itse pukeudun väillä bisnenhenkeen. Ennen kaikkea pitää tuoda oma tyylinsä esiin. Jos toinen haluaa pukeutua pikkuhameeseen ja tissitoppiin, pukeutukoot, minä pidättäydyn muhkeissa hameissa ja korseteissa sekä toisinaan normaaliessa farkuissa ja kauluspaidassa.

Toiset pukeutuvat gootisti, koska mieli on musta, sillä saa yhdellä tavalla oloaan purettua, ainakin itse koen näin. Huonommalla ja vain vähän inspiroituneella tuulella laitan aina voimakkaampaa vaateta ylle.
      mielestäni olet ennakkoluuloinen ja pikkumainen, kun et hyväksy erilaisuutta.
      Itse ehkä hyväksyn ritsat lähelleni, mutten koskaan tule arvostamaan heitä.

• aerasda

Crimsonsorrowin ja sinun viestisi pani ajattelemaan. Vaatii tosiaan rohkeutta pukeutua niinkuin itse haluaa. Itsekin tykkään pukeutua joskus bisneshenkisesti, siis aikuismaisesti :) vaikka kaverit sille joskus nauravatkin :(

Arvostan gootteja nyt enemmän, mutta en voi kuitenkaan ajatella sellaista tyttöystäväkseni (olen siis poika), koska monesti näyttävät niin surullisilta :P Ja tiedän, että heitä ei voisi vähempää kiinnostaa minunlaiseni tavallinen tallaaja.

Anteeksi jos loukkasin jotain.

Kiitos Sinulle.

• BubbleGirl
        aerasda kirjoitti:

Crimsonsorrowin ja sinun viestisi pani ajattelemaan. Vaatii tosiaan rohkeutta pukeutua niinkuin itse haluaa. Itsekin tykkään pukeutua joskus bisneshenkisesti, siis aikuismaisesti :) vaikka kaverit sille joskus nauravatkin :(

Arvostan gootteja nyt enemmän, mutta en voi kuitenkaan ajatella sellaista tyttöystäväkseni (olen siis poika), koska monesti näyttävät niin surullisilta :P Ja tiedän, että heitä ei voisi vähempää kiinnostaa minunlaiseni tavallinen tallaaja.

Anteeksi jos loukkasin jotain.

Kiitos Sinulle.

Hyvä, että ajattelet jälkeenkin päin, osittaa kypsää käytöstä. Ja se surullinen ulosanti kuuluu vain tyyliin. Vähän kuin hoppareilla kuuluu kiroilu ja rähiköinti mahtipontisen käytöksen lisäksi.

• Alexander

Onhan se kivaa, että jotkut vaivautuvat tänne tulla totuuksia lausumaan. Nonnih kaikki gootit, beigeä päälle ja baanalle. Tämän pelastuksen goottiudesta teille tarjosi ilmeisesti pikku Pertti 13v joka on Totuuden Oraakkeli.

Itse en ole gootti vaan ruma hevarin hunsvotti, mutta pidän gootteja varsin hyvännäköisinä. Totta helvetissä nyt sametti ja korsetit sytyttävät enemmän kuin pinkit stringit lantiofarkuista!

• ala_mene_metsaan

MUTTA ET VOI TUOMITA TUNTEMATTA JA KÄSKEÄ LOPETTAMAAN, KOSKA JUURI SINÄ ET SIITÄ SATU PITÄMÄÄN!
      Anna kaikkien olla mitä ovat, ei kuulu sinulle..
      Jos joku ei sun silmääs miellytä, anna olla.
      Ei mekään tulla sua haukkumaan tänne, että oot nin pelle ja lopeta, kun nolatta/pilaat ittes.. Miwti ennekuin sanot ja tutustu ennemmin kuin tuomitset tietämättä mitään.
      JA KYLLÄ POJAT Tykkää, no eriasia sitten noi kakienmaailman kuvottavat lökäpöksypellet, jotka uhoo ja mölyy kuin seköpäiset... en mäkään tykkää niistä...

• VampirellaZ

Olen samaa mieltä gooteista.
      Ymmärrän sen että gootteja ollaan jne,mutta en myöskään tykkää sen liiallisuuksiin menevästä pukeutumisesta.
      Kammon näköistä porukkaa. Tekevät itsestään tosiaan tahallaan rumiluksia.

• _____someone_____

Hei.. tota.. Sun mielest toi menee liian pitkälle????!! Mitä vittua anna niittren pukeutuu niinku ne haluu.. neki voi hei sanoo et hip hoppareitten tyyli menee liian pitkälle!! Isot kaulakorut.. housut nilkoissa.. jnejne.. Oikeesti!! sä ite sanoit et "omaperäisyys on hyvä asia" ja niin onki..!! Mikää ei mee liiän pitkälle, kunhan on omaperäinen!!! ja tunge se sinne sun kaaliis vittu!

• pila

En usko että oot oikeesti noin jyrkästi tota mieltä, haluat vaan ärsyttää goottihenkisiä ihmisiä. Mun mielestäni hyvin toteutettu goottityyli on kaunis, ehkä upein tyyli mitä on, vaikka en itse sitä edustakaan. Se vaan on (kai) aika homma jos joka päivä haluaa meikata tarkasti ja pukeutua "koristeellisesti", mutta lopputulos on kyllä usein hieno! Ja pojilla tuskin on samanlaisia häiriöitä päässä kun sulla, kyllä ne samanhenkiset aina toisensa löytää!

• Astada

Goottityyli on upeaa, kuhan on toteutettu kunnolla. Harvempi teinijöötti on tyylikäs niittikamoissa ja naamalle söherretyis koukeroissa. goottityylii ei kuulu niitit, ne on hevarien kamaa.

mustakin esim. hopparien ja pissisten tyylit on naurettavia, et ette te oo kaikkien muiden yläpuolella.

• Nimetön

mä pidän tosi paljon gooteista. enkä usko että oon ainut joka on samaa mieltä kanssani. pitäskö sun mielstä sit kaikkien pukeutuu pissis mäisesti et on meikillä sutattu koko naama täyteen ja kauhee lemu lähteek un on puolt pulloo suhautettu hujuhajuja. ja sit viel et takamus pitää oikein näkyy. ja sit viel et navankin ois muka pakko näkyy...

• Anonyymi

Miksi ihmeessä joku väittää että gootti on rumija ja että kukaan poika ei tykkää🤬🤬😡😡😡se on sama asia kuin olisi hippi itse ihailen gootteja onhan pahalapsikin gootti ja hänellä on erittäin hyvä elämä ja mies että menkää muualle valitaan ei tarvii haukkuu muita sen perusteella mistä kukin tykkää aika rasistista😓😡😡🤬🤬😠😠😤😤😑😑😐😐😶😶

• Anonyymi

En edes pidä miehistä niin mitä väliä tai miksi se sun persettä kutittaa et miltä joku näyttää

• Anonyymi

Mee pois haukkumasta! Ei kiinnosta, kuka meistä tykkää. Meille riittää, että näytetään hyviltä omasta mielestä. Oon poika ja käytän mustia kynsiä, ketjuja, niittikoruja ja kaulapantaa.

• Anonyymi

Lapsi rakas kasva ja sitten tule kirjoittamaan tänne asioita. Luin äsken jotain erittäin typerää, selvästi aloittaja ei ymmärrä pätkääkään ihmisiä eikä niiden oikeuksia.

• Anonyymi

Gootit ovat upeita! Itse olen gootti ja loukkaa kuinka dissaat meidän vaatteita! :/
      .

• Anonyymi

Painukaa gootit ja muut hihhulit fantasia maailmaanne. Joo jos verrata pitää johonki hametyttöihin tms niin on itsetunto alhaalla. En kyllä ymmärrä sitäkään. Rajaa menee kyllä siinä että miesten ei kuulu meikata. Silkkaa naurettavuutta. Muutenki itsensä tekeminen jonkulaiseksi on turhaa. Ole sinä itse ilman ylimääräistä hapitusta. Monikohan gootti ymmärtää edes ideologian ja historisn tuolle. Edustatteko sinä pakanakansaa, gootteja germaaniassa vai oletko musikaalinen gootti jne. Siinäpä mietittävä kuka tai mikä olet. Voiko 12 vuotias tietää olevansa gootti, homo tms. No ei voi. Kasvaa eka aikuiseksi. Jos 40v tuntee olevansa gootti niin ehkä häne on parempi olla gootti. Mutta nämä wannabet ja teinit jotka menee asioiden mukana eikä tiedä paskaakaa mistä on kyse voi rauhassa kasvaa ensin.

• Anonyymi

Gootit on söpöjä! Musta on ihan paras väri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3482
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      27
      2159
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      83
      1985
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1530
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1421
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1368
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1344
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1297
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1217
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1055
    Aihe