Olin äsken lenkillä, tämän jälkeen otin paidan pois, ja istuin. Kauhukseni huomasin hirvikärpäsen ryövivän navastani, lisäksi se oli pudottanut siivet. epäilen että se on muninut minuun! Onko minulla toivoa?
hirvikärpänen ryömi navasta
apua!
4
4188
Vastaukset
- toivoa
on =)
- pikkuhiljaa
alkaa sarvet kasvamaan ja muutut hirveksi... Ainoa keino vastustaa muutosta on rakastella ihmisen kanssa!! Tosin olisihan mielenkiintoista viettää loppuelämänsä eläimenä ja paritella kuin ELÄIN ;)
- toivoa
Toivo on mennyt hirvikärpäsen siipien mukana.
- olet
ei se sinuun ole muninut. Siksi sen nimi on hirvikärpänen, koska se rakastaa karkeita karvoja. HIRVEN KARVOJA, joiden sekaan se munii.
Hiusten seasta niitä saa kans joskus pois pöyhiä.
Takuulla huomaisit jos se olis muutakin kuin ehkä hieman vertasi maistanut, ja niin ovat tehneet tuhannet hyttysetkin jo aiemmin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996