Olen suunnittelemassa linnun hankkimista.
Joskus on ollut neitokakaduja ja undulaatteja, nyt haluaisin jonkun isomman.
Hinta alle 100 euroa kasvattajalta.
Suunnilleen neitokakadun kokoinen.
Haluaisin vain yhden, jotta tulisi kesympi, saisi olla päivässä monta tuntia vapaana.
Olen ajatellut rosellaa, mutta onko kalliskin ?
Entä oppiiko matkimaan?
Mitkä lajit oppivat helposti matkimaan?
Kiitos niille jotka viitsivät vastata.
Mikä lintu sopisi ?
1
518
Vastaukset 1
Mitään isoa papukaijaa ei saa oikein alle 500 euron, ne on just näitä neitsikoita ja undulaatteja. Araset ja kaijaset voivat olla tuon alle, mutta ovat neitokakadua pienempiä. Rosellat maksavat varmasti yli tuon satasen, samoin kuin loistokaijat ja muut sellaiset. Rosellat eivät juurikaan kesyynny eivätkä puhu juuri ollenkaan. Neitokakadujen ja undulaattien olen kuullut oppivan puhumaan, ja nämä taituripuhujat ovat sitten jo niitä jakoja ja amatsoneita, jotka maksavat 1000-2000 €.
Mikset ottaisi käsinkasvatettua neitokakadua? Se on todella kesy ja nuorena otettuna se voi oppia puhumaan ja matkimaan vihellyksiä ym. Mutta tuo matkimaan ja puhumaan kykeneminen on surkea peruste linnunhankinnalle itsessään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty521590Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3541335Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto381134- 621081
Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s3501076Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine137959Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel36855Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte204788- 62648
- 42639