skyteam

kertokaa

Nii oisin kysyny että onko kellää minkäälaista tietoa noista SKYTEAM ST50 SM (www.motorpower.fi) mopoista. Meinaan siis että onko hintansa väärti..

3

3469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manki

mulla on semmonen vaik se on kinu se ei oo vielä romahtanu on ollu yli 5 v ilman korjaamista

• heheee

haluisin tietää onko skyteamin 125 PRO hyvä ja onko kaikissa skyteamin mopoissa vaihteet alaspäin?

• kokemusta on

Ei mun tietääkseni oo alas päin.. Ainakaa st50 PBR:äs ei oo alas päin.. Itellä on tommonen PBR ja hyvin lähtee :) Kulkee vakiona 65 (ainakin vanhemmat mallit, nykyset ei vissiin kulje?)mut ei keuli (ainakaa kaasusta eikä kytkimelläkään oikeen).. Mut kyl sen saa keuliin jopa kaasusta ilman viriä jos vaivaa näkee(ite en oo nähny)nii kyl saa keuliin kaasustaki mut se vaatii taitoo (multa ei sitä löydy).. Enste pitää perää korottaa nii sit pystyy keulaan kaasust.. Heittää kaasu enstex poies sit löydä se pohjaan ja hypätä taakse nii perkeleen kovaa nii sit kyl keulaa.. ;) Hienon näkönen se on kuten ootte varmaa huomannu.. vakiona lamppu ny on aiva perseestä mut senki pikku ulkonäkövian saa korjattuu ostamalla maskin :)hyvin sopii esim. riejun tai yamaha dt:n(tai mbk x-limit) maski... Itel on 04-vm Yamaha DT:n maski siin ja on vähä rajun näkönen.. Hyppii tollasel ei kannata ku menee takapää (jousi)lysyyn... (nimimerkillä kokemusta on ;D)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe