Mulla on kohta 2v. hamsteri, johtuuko se sen iästä että hamsuni on alkanut nukkumaan enemmän? ja häneltä lähtee myös karvaa hajurauhasten ympärilta sekä hännän seudulta? normaalia? Olen nähnyt parina päivänä vähän verta hamsuni pesäpaperissa (vessapapruu) kuivunutta verta siis. olen tutkinut hamsuni läpi joka päivä, eikä näy mitään jälkeä mistä veri voisi tulla? Hamsteri liikkuu normaalisti ja syö, eli hampaissa ei ole varmaankaan mitään vikaa? Ja on virkeä hamsterivanhus kun on herännyt. :)
mikä vika?
2
219
Vastaukset
johtuuko se sen iästä että hamsuni on alkanut nukkumaan enemmän?
- Juuri siitä se johtuu.
häneltä lähtee myös karvaa hajurauhasten ympärilta sekä hännän seudulta? normaalia?
- Normaalia sekin. Tai ainakin niin kauan kuin iho näyttää normaalilta. Jos iho alkaa hilseilemään voimakkaasti tai siihen ilmestyy pilkkuja, kaikki ei ole kunnossa.
mistä veri voisi tulla?
- Onko hamsterisi naaras? Jos on, veri on tullut sen emättimestä. Syynä on ilmeisesti hormonitoiminnan loppuminen ja se on melko tavallista vanhoilla naarailla. Jos verta tulee vain vähän, ei ole syytä huoleen, mutta jos sitä tulee paljon (mikä siis tarkoittaa oikeasti paljon), on hamsterilla varmastikin kasvain esim. kohdussa tai munasarjassa. Silloin olisi jo syytä mennä eläinlääkärin vastaanotolle. Pieni vuoto ei ole vakavaa.- jenni-
Okei, kiitti. :) Hamsu on naaras, joten se johtuu varmaan siitä mitä sanoit. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615103Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183202- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162298- 1271814
- 151653
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601451Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397- 951287
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1041284