Yaris verso?

ihmetystä

Kuulin että Yaris Verso ei ole enää mallistossa. Minkähän takia se on pudotettu pois mallistosta? Itse kiinnostaisi muuten Yaris mutta siinä on liian pieni tavaratila ja Versossa se varmasti olisi suurempi.

12

1910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pena2

      Siinä syy tiputtaa verso pois valikoimasta. Moni muu merkki tippuisi samoilla kriteereillä kokonaan pois myynnistä, mutta Toyota satsaa vain sellaisiin tuotteisiin jotka myyvä paljon.

    • toyota-tietoa

      Kaikkein pienimmille tila-autoille ei löydy tarpeeksi kysyntää. Renault Moduksenkin myynti on jäänyt kauas tavoitteista.

      Yaris Verso tullaan korvamaan Yarikseen perustuvalla pienellä katumaasturilla.

      Tässä esimerkkinä Toyota-konsernin uusi Daihatsu Terios.

      http://www.daihatsu.com/catalogue/terios/index_f.html

    • funtsattua

      Sen koko konsepti oli ristiriitainen, pikkuauto joka yrittää olla tila-auto. Vähän kuin kilpailtaisiin siitä kuka kuiskaa koviten.
      Yaris on hyvä kauppakassi, mutta jos tarvitsee kuljetustilaa matkatavaroille pitää etsiä toisen tyyppistä autoa.

      • ollut verso?

        Kyllähän Verson tavaratila on penkit kaadettuna aika suuri. Pari kuutiota. On tullut kuskattua kyllä kaikenlaista tavaraa ja auton monikäyttöisyys ja tilavuus ovat yllättäneet. Penkkien kaataminen näppärää ja tavaratila käytännöllinen ja kestävillä materiaaleilla sisustettu.

        Huonojakin puolia tietenkin on: maavara on pieni, koska lattianaluskotelot menevät matalalle. Pitkiä tavaroita ei tietenkään kuskata. Rumaksi jotkut haukkuvat.

        Tila-autovertailussa vaikkapa Berlingon tilat eivät käytännössä ole juuri suuremmat (penkit eivät mene lattian alle). Sittenhän voidaan ottaa vertailuun tilapanssarivaunuja kuten Voyager, mutta ehkä se ei ole reilua.

        Mikä sitten on oikea konsepti? Sellainen peli olisi tietenkin kiva, mikä olisi näppärä 3m pitkä 7 hengen auto, jonne voi heitellä kyytiin 6m betonirautoja kunnon nivaskan. Hmmm... Iveco kuorma-auto muuten, mutta se on liian pitkä...


      • eniten myyty

        Suomessa tila-autoluokassa Berlingo-Kangoo-Partner-Verso. Yaris oli ranskalaisia veljeksiä hiukan pienempi, mutta paikkasi käytännöllisyydellä.

        Itsekin kyseenalaistan hieman Modus tai Fiat Idea -kokoluokkaa. Niissä tavaratila penkit kaadettuina jää pieneksi ja erityisesti epäkäytännölliseksi. Pesukonetta sinne on turha yrittää kyytiin, menee vähintäänkin verhoilut rikki. Versoon menee pari kpl.


    • yariskuski

      Olen omistanut 2 Yaris Versoa ja olen ollut tosi tyytyväinen auton käytännöllisyyteen ja luotettavuuteen. Ulkonäkö ei ole kaikkien mielestä paras mutta vaikeaa on saada niin paljon tilaa noin pieneen autoon. Versossa on maksimoitu tilojen käyttö. Itse pidän pystystä ajoasennosta ja siitä että autossa istuu korkealla. Takapenkit ei hirveen mukavat mutta polvitilaa löytyy! Tavaratila takana on korkea ja sinne menee tavallinen lastenvaunukin heittämällä, ei tarvi laittaa kokoon, hyvä lapsiperheelle kuten meille (meillä 2 muxua) :) .
      Kannattaa koeajaa. Valmistus on lopetettu (oliko 2008?) mutta auto on tosi kestävä. Suosittelen!

      • toojooota

      • voiperrr....nimimerk
        toojooota kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9299922 on asiastas keskusteltu, ja rukouksiin aollaan nyt vastaamassa

        Mulla ollut Verso 5v ja olen ollut tyytyväinen. Yaris Verson tavaratila max 2.1 m3, tämän Verso-S:n vain 1.3 m3. Tulee merkin vaihto varmaan eteen.


      • mitta-ari
        voiperrr....nimimerk kirjoitti:

        Mulla ollut Verso 5v ja olen ollut tyytyväinen. Yaris Verson tavaratila max 2.1 m3, tämän Verso-S:n vain 1.3 m3. Tulee merkin vaihto varmaan eteen.

        ei kai se ero nyt noin merkiutyksellinen ole, ja sikäli voisit valaista mikä kilpailija täyttää kriteerisi sitten


    • Ladamiäs

      On se kyllä aikas persoonallinen auto meinaan. Ja penkkien kaatelu vaatii käyttöohjeet. Sehän on oikeesti suuniteltu Englantiin (vrt takaluukku).

    • Yaris Verso '00

      Verso on suunniteltu japanissa, avensin on englannissa

    • Yaris-kuski

      Yaris Verson valmistus loppui 2005 ja nyt 2011 se on korvattu Verso-S:llä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe