sota ja ufot

yhteys.

Onko menossa ufobuumi ja liittyykö se kenties lähestyvään ydinaseiskuun.Yhdysvallat käytännössä on jo päättänyt hyökätä Iraniin ennen Bushin virkakauden loppua ja ydinaseisku on todennäköinen.
Ovatko ufo havainnot lisääntyneet?
Mitä olet mielipuolta?

New yorkerin juttu sotavalmisteluista.
http://www.newyorker.com/fact/content/articles/060821fa_fact

14

945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli ilmiöitä

Ensimmäisen maailmansodan aikana taistelujen tiimellyksessä nähtiin valtaisia "taivaallisia sotajoukkoja" taivaankannn yllä, sekä saksalaiset että ruotsalaiset näkivät kummiltakin rintamalinjoilta ilmöitö joita edes minä en pysty selvittämään, puhumattakaan selittämisestä.

• ruotsalaiset ensimmäisessä maailmansodassa olivat?

• sharyn kirjoitti:

ruotsalaiset ensimmäisessä maailmansodassa olivat?

Loistohuomautus :>

• Ahab

Ydinaseisku? en usko että edes Bush olisi niin hullu...

• minä-

No tuskin sentään ydinaseisku, mutta hyökkäys perinteisillä aseilla on vain ajan kysymys ellei iranin ydinaseiden tavottelu lopu.

Kyllähän sitä ydinaseiskua väläytettiin uutisissa yhtenä vaihtoehtona tuossa keväällä, mutta se oli hyvin todennäkösesti vain pelottelua USA:n puolelta.
        Psykologista sodankäyntiä, missä iranilaisille yritetään sada ns. paskat housuun. Ja mikä olisi siihen parempi keino kuin uhata hirveimmällä aseella mitä ihminen on keksinyt.

• minä-
        minä- kirjoitti:

No tuskin sentään ydinaseisku, mutta hyökkäys perinteisillä aseilla on vain ajan kysymys ellei iranin ydinaseiden tavottelu lopu.

Kyllähän sitä ydinaseiskua väläytettiin uutisissa yhtenä vaihtoehtona tuossa keväällä, mutta se oli hyvin todennäkösesti vain pelottelua USA:n puolelta.
        Psykologista sodankäyntiä, missä iranilaisille yritetään sada ns. paskat housuun. Ja mikä olisi siihen parempi keino kuin uhata hirveimmällä aseella mitä ihminen on keksinyt.

Merkittävää on kuitenkin se, että sitä "ydinase-sapelia" kalisteltiin ensimmäisen kerran sitten kylmänsodan päättymisen. Eli Iranin on kyllä syytä ottaa vakavasti EU:n ja USA:n vaatimus luopua ydinohjelmastaan tai muuten käy huonosti. Vaikka nyt ydiniskua tuskin tuleekaan, niin toi on selvä merkki siitä että iranilla ei ole aikaa loputtomiin.

• mielipiteeni asiasta
        minä- kirjoitti:

Merkittävää on kuitenkin se, että sitä "ydinase-sapelia" kalisteltiin ensimmäisen kerran sitten kylmänsodan päättymisen. Eli Iranin on kyllä syytä ottaa vakavasti EU:n ja USA:n vaatimus luopua ydinohjelmastaan tai muuten käy huonosti. Vaikka nyt ydiniskua tuskin tuleekaan, niin toi on selvä merkki siitä että iranilla ei ole aikaa loputtomiin.

on se, että Yhdysvaltojen tulisi EU:n ja YK:n tuella käyttää ydinasetta Iranissa. Sitä tulisi käyttää Iranin maaperällä asumattomaan maa-alueeseen jotta vältyttäisiin ihmisuhreilta.
        'Seuraava osuu' -viestin luulisi menevän perille.

• taitaa

olla silmät kiinni, avaa ne ja katso ympärillesi.
        Bush on todellinen hullu ja siksi, että suostuu kaikkeen, mitä sotateollisuus haluaa.
        Joka ainoa lause on valmiiksi opiskeltu.

• minä vaan
        taitaa kirjoitti:

olla silmät kiinni, avaa ne ja katso ympärillesi.
        Bush on todellinen hullu ja siksi, että suostuu kaikkeen, mitä sotateollisuus haluaa.
        Joka ainoa lause on valmiiksi opiskeltu.

Tohon voi vaan sanoa, että avaa jo ne silmäsi tai ota ne laput pois silmiltä. maailma ei ole noin mustavalkoinen kuin minkä sun tapaset putkinäköset ihmiset näkee.

• minä vaan
        minä vaan kirjoitti:

Tohon voi vaan sanoa, että avaa jo ne silmäsi tai ota ne laput pois silmiltä. maailma ei ole noin mustavalkoinen kuin minkä sun tapaset putkinäköset ihmiset näkee.

tyarkotan siis sitä että maailma ei ole niin mustavaölkonen että bush vaan hulluna pommittaa ja viattomat kuolee.

Älä anna sen fanaattisen usan vastustuksesi sokasta niin huomaat että maailma ei ole niin mustavalkonen eikä viaton kun tunnut luulevan

• SoPLop
        minä vaan kirjoitti:

tyarkotan siis sitä että maailma ei ole niin mustavaölkonen että bush vaan hulluna pommittaa ja viattomat kuolee.

Älä anna sen fanaattisen usan vastustuksesi sokasta niin huomaat että maailma ei ole niin mustavalkonen eikä viaton kun tunnut luulevan

Tämä on ollut uutisissa ja joka paikassa.

Bush on ehkä tuollainen siksi koska käytti nuorena huumeita. Se voi johtua nuorena käyttämistään huumeistaan. Huumehan vaikuttaa sellasesti aivoon ja kaikkeen, vaikee niitä soluja sitten uusia syntyä.

• Ahab
        SoPLop kirjoitti:

Tämä on ollut uutisissa ja joka paikassa.

Bush on ehkä tuollainen siksi koska käytti nuorena huumeita. Se voi johtua nuorena käyttämistään huumeistaan. Huumehan vaikuttaa sellasesti aivoon ja kaikkeen, vaikee niitä soluja sitten uusia syntyä.

Tuleekohan koskaan esille se vaalivilppi, millä se voitti 2004.

• Russian Submarines

Pahempi ydinisku tulee kun se osuu mereen. Muistatte varmaan kuin monta venäläistä ydinsukellusvenettä on uponnut sinne ja kukaan ei ole niitä ydäreitä käynyt sitten hakemassa pois. Suurempi katastrofi tulisi siitä kun mereen iskettäisiin ydinpommilla.

• ihmisnoidi

olen vakaasti sitä mieltä, että paha kaatuu joskus, sodat opettaa meitä ihmisiä välittämään toisistamme yhä enemmän, sotia on käytävä, on niin paljon eri kansoja eri uskontoja ja muuta hölynpölyä, millä siellä "lopussa" ei ole mitään väliä!
      ja ufohavainnot mielestäni eivät ole lisääntyneet, päin vastoin.

(voi olla sitten kun puhutaan maailmojen sodasta, niin, eehkä sitten ufot tulevat ja näyttäytyvät, tai sitten eivät näyttäydy koskaan, tai ne muutamat sadat tuhannet selviytyneet ihmiset, ne sitten tulevat hakemaan!
      mutta tämähän on vain mielikuvitusta, ja harhaan johtamista, se vain minun päästäni!
      terveisin ihmisnoidi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      96
      2738
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1829
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1764
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      379
      1648
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1601
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1437
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1247
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1136
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe