sota ja ufot

yhteys.

Onko menossa ufobuumi ja liittyykö se kenties lähestyvään ydinaseiskuun.Yhdysvallat käytännössä on jo päättänyt hyökätä Iraniin ennen Bushin virkakauden loppua ja ydinaseisku on todennäköinen.
Ovatko ufo havainnot lisääntyneet?
Mitä olet mielipuolta?

New yorkerin juttu sotavalmisteluista.
http://www.newyorker.com/fact/content/articles/060821fa_fact

14

1046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli ilmiöitä

      Ensimmäisen maailmansodan aikana taistelujen tiimellyksessä nähtiin valtaisia "taivaallisia sotajoukkoja" taivaankannn yllä, sekä saksalaiset että ruotsalaiset näkivät kummiltakin rintamalinjoilta ilmöitö joita edes minä en pysty selvittämään, puhumattakaan selittämisestä.

      • ruotsalaiset ensimmäisessä maailmansodassa olivat?


      • sharyn kirjoitti:

        ruotsalaiset ensimmäisessä maailmansodassa olivat?

        Loistohuomautus :>


    • Ahab

      Ydinaseisku? en usko että edes Bush olisi niin hullu...

      • minä-

        No tuskin sentään ydinaseisku, mutta hyökkäys perinteisillä aseilla on vain ajan kysymys ellei iranin ydinaseiden tavottelu lopu.

        Kyllähän sitä ydinaseiskua väläytettiin uutisissa yhtenä vaihtoehtona tuossa keväällä, mutta se oli hyvin todennäkösesti vain pelottelua USA:n puolelta.
        Psykologista sodankäyntiä, missä iranilaisille yritetään sada ns. paskat housuun. Ja mikä olisi siihen parempi keino kuin uhata hirveimmällä aseella mitä ihminen on keksinyt.


      • minä-
        minä- kirjoitti:

        No tuskin sentään ydinaseisku, mutta hyökkäys perinteisillä aseilla on vain ajan kysymys ellei iranin ydinaseiden tavottelu lopu.

        Kyllähän sitä ydinaseiskua väläytettiin uutisissa yhtenä vaihtoehtona tuossa keväällä, mutta se oli hyvin todennäkösesti vain pelottelua USA:n puolelta.
        Psykologista sodankäyntiä, missä iranilaisille yritetään sada ns. paskat housuun. Ja mikä olisi siihen parempi keino kuin uhata hirveimmällä aseella mitä ihminen on keksinyt.

        Merkittävää on kuitenkin se, että sitä "ydinase-sapelia" kalisteltiin ensimmäisen kerran sitten kylmänsodan päättymisen. Eli Iranin on kyllä syytä ottaa vakavasti EU:n ja USA:n vaatimus luopua ydinohjelmastaan tai muuten käy huonosti. Vaikka nyt ydiniskua tuskin tuleekaan, niin toi on selvä merkki siitä että iranilla ei ole aikaa loputtomiin.


      • mielipiteeni asiasta
        minä- kirjoitti:

        Merkittävää on kuitenkin se, että sitä "ydinase-sapelia" kalisteltiin ensimmäisen kerran sitten kylmänsodan päättymisen. Eli Iranin on kyllä syytä ottaa vakavasti EU:n ja USA:n vaatimus luopua ydinohjelmastaan tai muuten käy huonosti. Vaikka nyt ydiniskua tuskin tuleekaan, niin toi on selvä merkki siitä että iranilla ei ole aikaa loputtomiin.

        on se, että Yhdysvaltojen tulisi EU:n ja YK:n tuella käyttää ydinasetta Iranissa. Sitä tulisi käyttää Iranin maaperällä asumattomaan maa-alueeseen jotta vältyttäisiin ihmisuhreilta.
        'Seuraava osuu' -viestin luulisi menevän perille.


      • taitaa

        olla silmät kiinni, avaa ne ja katso ympärillesi.
        Bush on todellinen hullu ja siksi, että suostuu kaikkeen, mitä sotateollisuus haluaa.
        Joka ainoa lause on valmiiksi opiskeltu.


      • minä vaan
        taitaa kirjoitti:

        olla silmät kiinni, avaa ne ja katso ympärillesi.
        Bush on todellinen hullu ja siksi, että suostuu kaikkeen, mitä sotateollisuus haluaa.
        Joka ainoa lause on valmiiksi opiskeltu.

        Tohon voi vaan sanoa, että avaa jo ne silmäsi tai ota ne laput pois silmiltä. maailma ei ole noin mustavalkoinen kuin minkä sun tapaset putkinäköset ihmiset näkee.


      • minä vaan
        minä vaan kirjoitti:

        Tohon voi vaan sanoa, että avaa jo ne silmäsi tai ota ne laput pois silmiltä. maailma ei ole noin mustavalkoinen kuin minkä sun tapaset putkinäköset ihmiset näkee.

        tyarkotan siis sitä että maailma ei ole niin mustavaölkonen että bush vaan hulluna pommittaa ja viattomat kuolee.

        Älä anna sen fanaattisen usan vastustuksesi sokasta niin huomaat että maailma ei ole niin mustavalkonen eikä viaton kun tunnut luulevan


      • SoPLop
        minä vaan kirjoitti:

        tyarkotan siis sitä että maailma ei ole niin mustavaölkonen että bush vaan hulluna pommittaa ja viattomat kuolee.

        Älä anna sen fanaattisen usan vastustuksesi sokasta niin huomaat että maailma ei ole niin mustavalkonen eikä viaton kun tunnut luulevan

        Tämä on ollut uutisissa ja joka paikassa.

        Bush on ehkä tuollainen siksi koska käytti nuorena huumeita. Se voi johtua nuorena käyttämistään huumeistaan. Huumehan vaikuttaa sellasesti aivoon ja kaikkeen, vaikee niitä soluja sitten uusia syntyä.


      • Ahab
        SoPLop kirjoitti:

        Tämä on ollut uutisissa ja joka paikassa.

        Bush on ehkä tuollainen siksi koska käytti nuorena huumeita. Se voi johtua nuorena käyttämistään huumeistaan. Huumehan vaikuttaa sellasesti aivoon ja kaikkeen, vaikee niitä soluja sitten uusia syntyä.

        Tuleekohan koskaan esille se vaalivilppi, millä se voitti 2004.


    • Russian Submarines

      Pahempi ydinisku tulee kun se osuu mereen. Muistatte varmaan kuin monta venäläistä ydinsukellusvenettä on uponnut sinne ja kukaan ei ole niitä ydäreitä käynyt sitten hakemassa pois. Suurempi katastrofi tulisi siitä kun mereen iskettäisiin ydinpommilla.

    • ihmisnoidi

      olen vakaasti sitä mieltä, että paha kaatuu joskus, sodat opettaa meitä ihmisiä välittämään toisistamme yhä enemmän, sotia on käytävä, on niin paljon eri kansoja eri uskontoja ja muuta hölynpölyä, millä siellä "lopussa" ei ole mitään väliä!
      ja ufohavainnot mielestäni eivät ole lisääntyneet, päin vastoin.

      (voi olla sitten kun puhutaan maailmojen sodasta, niin, eehkä sitten ufot tulevat ja näyttäytyvät, tai sitten eivät näyttäydy koskaan, tai ne muutamat sadat tuhannet selviytyneet ihmiset, ne sitten tulevat hakemaan!
      mutta tämähän on vain mielikuvitusta, ja harhaan johtamista, se vain minun päästäni!
      terveisin ihmisnoidi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe