hvästit mä nyt jätän,
on aika hyväksyä, ja
antaa luonnon hoitaa
tehtävänsä!
en unohda, en ikinä.
mitä te toitte minulle!
mutta nyt, on se
aika, poistua, lähteä!
~~~~~~
kiitos teille!
en ole päättänyt vielä, mutta
luultavasti en jatka taistelua,
se oli levinnyt, enään en jaksa.
en kirjoittaa, en miettiä!
en ikinä unohda tätä paikkaa!
halusin vaan kirjoittaa tän että
en sitten myöhästy!
voi olla että palaan tai poistun!
~ashley_wannabe
hyvästi!
7
476
Vastaukset
"Metsästä löysin kukat nää,
ne poimin sieltä pois,
ett tervehdykset ystävän,
ne hellät sulle tois"
Ei ashley-ystäväni ei hyvästejä!
Se ettei näe, ei tarkoita etteikö sitä ole!
Mekään emme näe toisiamme, mutta kuitenkin olemme olemassa. :) Vaikka ei äänesi kuulu, kuulen sinua kuitenkin. Sinä siellä minä täällä, kädestäsi pidän, ei hyvästejä! Kirjoita sitten kun jaksat! Voimahali!- ashley_wannabe
kiitos murukulta :)
kipu lakkaa kun lääkettä naamaa ottaa,
niin lakkaa minullakin.
en tiedä, jaksanko enään yrittää ja
yrittää, kärsiä hoitojaksojen sivuvaikutuksia
mitin päivät,illat,yöt,aamut, mitä teen,
luovutanko jäänkö elämään 2kk vai jatkanko sitä
kärsimystä! täytyy miettiä!
- ja-miksei
...voi luoja...
Toivon että tunnet meidän kaikkien täällä kanssasi olleiden halaukset ja ajatukset.
Sait täältä monta ystävää ja olemme kanssasi vaikka emme sinua näekään.
Mitä ikinä tapahtuukaan toivon että sinulle on lohtua siitä, että meitä on paljon, jotka haluaisimme ottaa sinut syliin ja rutistaa pahan olosi pois.- ashley_wannabe
paljon paljon kiitoksia!
niin kuin sanoin aikasemmin ehkä elän vaan ne 2kk tai sitten yritän taistella elämästä, en tiedä vielä! en vaan jaksaisi enään! - Lio-na
ashley_wannabe kirjoitti:
paljon paljon kiitoksia!
niin kuin sanoin aikasemmin ehkä elän vaan ne 2kk tai sitten yritän taistella elämästä, en tiedä vielä! en vaan jaksaisi enään!taistele, älä luovuta vielä, vaikka kuinka vaikealta tuntuukin, ethän häviä mitään taistelemalla, mutta voit voittaa, ihmeitä on tapahtunut ennenkin, heikko lohdutus, tiedän sen.
En osaa muutakaan sanoa, olet ajatuksissani, kultainen pieni Ashley! - ashley_wannabe
Lio-na kirjoitti:
taistele, älä luovuta vielä, vaikka kuinka vaikealta tuntuukin, ethän häviä mitään taistelemalla, mutta voit voittaa, ihmeitä on tapahtunut ennenkin, heikko lohdutus, tiedän sen.
En osaa muutakaan sanoa, olet ajatuksissani, kultainen pieni Ashley!sinä olet se oikea ihminen sen sanomaan, sinä olet taistellut! äiti soitti puolestani lääkäriin hoidot alkaa ensiviikolla! siitä se alkaa ne monta kuukautta, onneksi ei tarvitse jättää täällä käyntejä pois! vaan voi ottaa pienen kannettavani sinne! silloin aina muistan että en luovuta! voin aina sivuvaikutusten aikana lukea täällä! ja muistaa, haluan poliisikouluun ja valkolakin ne haluan, ja jatkaa jääkiekkoa, menee pitkään ennen kun kykenen siihen lajiin! mutta niistä en luovu, yritän taistella!
- tem..
sinä olet osoittanut harvinaista kypsyyttä ja viisautta runoissasi. Sinun elämäsi toivoisin jatkuvan, niin että voit tehdä kaiken sen mitä haluat ja mitä me jotka olisimme voineet, emme ole tehneet. Silti, jokainen elämä on oma täydellinen elämänsä, sen pituudesta riippumatta.
Ja sitä pituuttakin tasoittaa se että ikuisuus on kaikille yhtä pitkä, mitä sitten uskommekin sen sisältävän. Kukaan ei voi tietää - paitsi ehkä jotain ne, jotka ovat nähneet välähdyksen jo oltuaan jo kuolleina, mutta herätetty eloon.
Toivon sinulle toipumista, täyttä elämää ja toiveiden toteutumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497