sisustustarrat???

mistä??

elikkä mistä voi ostaa esim. disney seinä tarroja?? suomesta? netissä myydään hirveästi ulkomaalaisilla sivuilla niitä,mutta suomalaisia en löydä mistään.paitsi huuto.net kyllä on,mutta aika kovilla hinnoilla.

25

21487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikku..

      Oulun kodin Anttilassa olen joskus nähnyt joitain sisustustarroja.. aiheita en nyt muista mutta lastenhuoneisiin ne oli tarkoitettu.. ne oli siellä missä on tapetit yms tarvikkeet.

    • ,,,

      Minä olen ostanut seinä/ikkuna tarroja rautakaupasta

    • Sieltä löytyy!

      Moi!

      Huuto.netissä olen nähnyt Disney-aiheisia sisustustarroja myynnissä.

    • äipäke

      Kiiltokuvat tms kuvat pysyvät maalipinnalla lakan avulla. Hanki kauniit kuvat ja sudi lakkaa pintaan ja hieman yli!

    • auttakaas=)

      eli hei mistä ulkolaisilta sivuilta noita sisustustarroja lastenhuoneeseen löytyy???linkkejä kaipailen...

      • googleta..

        Disney wall stickers

        löytyy useita linkkejä.


      • Nimetön
        googleta.. kirjoitti:

        Disney wall stickers

        löytyy useita linkkejä.

        mut onko joku uskaltanut tilata noista jotain??ja mikäs mahtaa olla ns. halvin...noitan kun tulee googlettamalla tyyliin miljoona eri mestaa


      • Nimetön
        googleta.. kirjoitti:

        Disney wall stickers

        löytyy useita linkkejä.

        Ja sitten vielä iso ongelma, eli suuresta osasta noista ei saa tilattua suomeen näitä sitten laisinkaan, eli toimivat vain englannissa...joten nyt niitä linkkejä kaivataan tosiaan josta saa tilattua edukkaasti suomeen ...


    • saat, mitä ikinä teet.

      Starkilla on ainakin Spider-man ja disney Princess ja Nalle Puh -seinäkoristeita. Prismassakin on jotain...

    • Diamanto

      Heippa!

      Kiinnostuinpa minäkin noista seinätarroista.. ja onnistuinkin löytämään sivut, joista voi noita tilata..
      Kokeilepa täältä..

      http://www.pompoli.net/index.php?cPath=140

      Tuolta minäkin aion tilata :D

    • äipäke

      Käyppä katsomassa www.lastenhuone.fi
      Paljon ihania ja laadukkaita sisustusjuttuja lastenhuoneisiin, ainakin minua miellyttävät enemmän kuin markettien tuotteet. :)

    • vierailija

      www.minideco.com löytyy ainakin Nalle Puh ja Mikki Hiiri aiheista seinätarroja. Esim. aivan samoja Nalle Puh seinätarroja näyttää olevan koko ajan myynnissä Huutonetissä. Hinta Minidecossa on 17.50 postituskulut ja huutonetissä huutavat niitä liki 30 eurolla. Joissakin paketeissa on eroja tarrojen kappalemäärässä, mutta useimmiten isoja tarroja on sama määrä mutta pieniä sitten enemmän (näissä huutonetin kautta myytävissä verrattuna minidecon paketteihin).

      • enkeli1980

        tarttee sanoa että joo minideco myy vaikka ja mitä ihanaa.. tosin tilaaminen sitten menee päin v:tä suoraan sanottuna. olen yrittänyt tilata kolme kertaa mutta joo tilaus rekisteröidään mutta a pitää maksaa heti. sanoo että tilausvahvistus tulee parin päivän päästä noh eipä tullu kolmena kertana noh laitoin sähkistä ja sitten tilasin neljännen kerran ok. noh tuli sitten se kuuluisa tilinumero mihinkä pitää maksaa noh maksoin ja tuloksena ollu 2vk odotus. tuote lähetettiin mutta daa eipä ole saapunut. soittanut kyseiseen numeroon mikä löytyy sivuilta.. siellä vastasi joku nuori likka (äänestä päätellen) noh sanoi selvittävänsä lähetystä mutta eipä ole seurantra numeroa soitosta huolimatta kuulunut!! eikä ole kovin hyvä fiilis!!
        että näillä näkymin en TODELLAKAAN SUOSITTELE!!
        saa nähdä mitä tulee käymään saanko koskaan tuotteita kotiin saakka.. vai pitääkö viedä asia eteen päin!!!

        kyllä ottaa aivoon!"!


      • NOH!!! NOH!!!
        enkeli1980 kirjoitti:

        tarttee sanoa että joo minideco myy vaikka ja mitä ihanaa.. tosin tilaaminen sitten menee päin v:tä suoraan sanottuna. olen yrittänyt tilata kolme kertaa mutta joo tilaus rekisteröidään mutta a pitää maksaa heti. sanoo että tilausvahvistus tulee parin päivän päästä noh eipä tullu kolmena kertana noh laitoin sähkistä ja sitten tilasin neljännen kerran ok. noh tuli sitten se kuuluisa tilinumero mihinkä pitää maksaa noh maksoin ja tuloksena ollu 2vk odotus. tuote lähetettiin mutta daa eipä ole saapunut. soittanut kyseiseen numeroon mikä löytyy sivuilta.. siellä vastasi joku nuori likka (äänestä päätellen) noh sanoi selvittävänsä lähetystä mutta eipä ole seurantra numeroa soitosta huolimatta kuulunut!! eikä ole kovin hyvä fiilis!!
        että näillä näkymin en TODELLAKAAN SUOSITTELE!!
        saa nähdä mitä tulee käymään saanko koskaan tuotteita kotiin saakka.. vai pitääkö viedä asia eteen päin!!!

        kyllä ottaa aivoon!"!

        voi sinua, noh toiv saat tuotteet, noh ettei tarvi asiaa noh viedä eteenpäin, voi noh.


      • Jpuo
        enkeli1980 kirjoitti:

        tarttee sanoa että joo minideco myy vaikka ja mitä ihanaa.. tosin tilaaminen sitten menee päin v:tä suoraan sanottuna. olen yrittänyt tilata kolme kertaa mutta joo tilaus rekisteröidään mutta a pitää maksaa heti. sanoo että tilausvahvistus tulee parin päivän päästä noh eipä tullu kolmena kertana noh laitoin sähkistä ja sitten tilasin neljännen kerran ok. noh tuli sitten se kuuluisa tilinumero mihinkä pitää maksaa noh maksoin ja tuloksena ollu 2vk odotus. tuote lähetettiin mutta daa eipä ole saapunut. soittanut kyseiseen numeroon mikä löytyy sivuilta.. siellä vastasi joku nuori likka (äänestä päätellen) noh sanoi selvittävänsä lähetystä mutta eipä ole seurantra numeroa soitosta huolimatta kuulunut!! eikä ole kovin hyvä fiilis!!
        että näillä näkymin en TODELLAKAAN SUOSITTELE!!
        saa nähdä mitä tulee käymään saanko koskaan tuotteita kotiin saakka.. vai pitääkö viedä asia eteen päin!!!

        kyllä ottaa aivoon!"!

        En minäkään voi suositella ko.kauppaa. Mitään yhteydenpitoa / vastausta yhteydenottoihini en ole saanut, tuotetta jouduin odottamaan muutamaa päivää vaille kuukauden ja kun lopulta paketti (mikä lie viritys) tuli niin siellä oli jotakin mitä en ollut tilannut, jotakin puuttui ja jotakin oli rikki. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET HAPSAHTAKO tähän firmaan.


    • Laaja valikoima

      Moikka.

      Löysin ihanan teippikaupan. Suuri valikoima ja sopivat hinnat.

      www.teippikauppa.fi

    • vaniljaa

      ei ihan disnejä, mutta sieltä löytyy monia just lastenhuoneeseen, ja vähn muillekin.

    • Sisustaja42

      https://www.tarraherra.fi kannattaa myös kokeilla. Löytyy sisustustarroja niin kotiin kuin työpaikallekkin sekä julkisiin tiloihin. Laaja valikoima suoraan maahantuojalta. Disneytä ei taida olla, mutta kaikkea muuta

    • Anonyymi

      Hanki euro tota 34€ on kyllä kallis:/

    • Anonyymi

      Disneyllä on niin mittavat tekijänoikeus valvonta ettei mistä tahansa disney aiheisia tuotteita saa.
      Esim. yritin hakea pelle peloton naamaria mutta ei missään. Luulisi joku kiinan kauppa niitä tuottavan.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe