Tietäisikö kukaan juanesin faniposti osoitetta? Olen yrittänyt sitä jo etsiä, muttei ole tuottanut tulosta :´(
Faniposti osoitetta?
5
1006
Vastaukset
- sivuilla
ainakin mainitaan tämmöinen osoite: Juanes Fanclub P.O.Box 370648 Miami, FL 33137
- laittaa loppuun
vielä USA!! :)
Siellä on myös keskusteluforum, mutta osaako kukaan kertoa, miksei meikäläisen vietit päädy sinne?
Juttelijoita näyttää olevan joka puolelta maailmaa; kokeilkaa joku muukin ja kertokaa, onnistuiko. Ensin pitää rekisteröityä, sen olen jo tehnyt, mutta silti ei nappaa. Mietin jo sensuuria?? - ....
laittaa loppuun kirjoitti:
vielä USA!! :)
Siellä on myös keskusteluforum, mutta osaako kukaan kertoa, miksei meikäläisen vietit päädy sinne?
Juttelijoita näyttää olevan joka puolelta maailmaa; kokeilkaa joku muukin ja kertokaa, onnistuiko. Ensin pitää rekisteröityä, sen olen jo tehnyt, mutta silti ei nappaa. Mietin jo sensuuria??Juanes
c/o William Morris Agency
151 el Camino Drive
Beverly Hills, CA 90212
Usa
:) - löytyi
.... kirjoitti:
Juanes
151 el Camino Drive
Beverly Hills, CA 90212
Usa
:)tämä osoite?
.... kirjoitti:
Juanes
151 el Camino Drive
Beverly Hills, CA 90212
Usa
:)Luin tuolta yhdeltä toiselta foorumilta, että toi William Morrisin osoite on muuttunut, eli..
William Morris Agency
One William Morris Place
Beverly Hills, CA 90212
USA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984