Vaihtoehtoina nimeksi pojalle on tällä hetkellä Kimi(Kím) ja Jimi. Kumpi kuulostaa teidän korviinne kivemmalta?
Toiseksi nimeksi halusin ehdottomasti Matiasta, mutta sitten mieheni valisti minua Kimi Räikkösestä jonka toinen nimi on Matias, joten se hylättiin...
Joten, Kimi vai Jimi?
Kimi vai Jimi
12
907
Vastaukset
- Gil
Ja minusta voitte aivan hyvin panna pojan nimeksi Kimi Matias. Minä en ainakaan Räikkösen toista nimeä tiennyt - ja vaikka kaikki sen tietäisivätkin, mitä väliä? ;)
- Timi
??? Timi Matias.
- Seni
Kimi Matias on ihan hyvä nimi.
Räikkönen taitaa olla Kimi-Matias. ;) - bbbwww
Kim on kauhea nimi pojalle.
Ensinnäkin englannin kielessä se on tyton nimi lyhenteenä Kimberly:stä.
Ja venäjällä se lyhenne tarkoittaa kommonistinen nuoriso liike. Aikoinaan sokea kansa keksi siitä tuollaisen lyhenteen.
Aivan yhtä kamala kuin tyton nimi Ninel mikä on Lenin takaperin.
Anna lapselle joku toinen nimi jolla ei ole noin ikävää taustaa.
Ettehän te kuitenkaan ole kommunisteja? Joten minkätakia tuo nimi?- miia81
Mitä ilmeisimmin pojasta ei ole tulossa Kim, ehkä Kimi. Ja harvalle nimestä tulee mieleen kommunistinen nuorisoliike...
Ja jompi kumpi nimistä sen takia koska ne ovat mielestämme kauníita, jämämäköitä ja lyhyitä pojallemme sopivia nimiä.
- JIMI!!
Sata ellei tuhat kertaa parempi!! Jimi Matias!
- !!!
Näin :)
- makuasioista on turha kiist...
En voi sille minkä, mutta minulle Jimistä tulee heti mieleen joku liimaa haisteleva nuorisorikollinen. Toisaalta Kimistä taas tulee mieleen Räikkönen, joten molempi pahempi ;)
- merika
Kimi kuulostaa hyvältä nimeltä. Kimi Matias toisaalta saa ajattelemaan Räikköstä... Ainakin ne ihmiset jotka formuloita seuraavat! Mutta jos Kimin ja Matiaksen väliin laittaisi jonkin nimen? Esim. Kimi Joona Matias? ( ihan vain esimerkkinä...)
- Rolling Stones?
No en kyllä laittaisi kumpaakaan nimeä. Mielestäni nuo ovat junttiuden ruumiillistumia, niin 80-lukua jolloin kaiken piti olla vähän "coolia", rohkeeta ja ulkolaista. Sivistyneet ihmiset haluavat viljellä nykyään suomalaisia nimiä, jotka eivät kuulosta naurettavilta Leppäsen ja Niemisen ohessa. OK, tiedän ettei ehdottamissasi nimissä ole vierasperäisiä kirjaimia, ja monen mielestä ne ovat hyvin suomalaisia nimiä.
Jos heroiinirokkarin mukaan (vrt. Jimi Hendrix) haluatte lapsenne nimetä, niin vaihtoehtoja on vaikka kuinka: Ozzy, Kurt, James, Lionel. - miia81
Pojasta tulee huomenna Kimi. Ei Räikkösen eikä kenenkään muunkaan mukaan vaan sen takia, että poika näyttää niin paljon Kimiltä!
Koko nimi on Kimi Antti Matias, toinen nimi kummisedän ja enon mukaan:)
Kiitos kaikille meitä avustaneille!- Gil
Kummisetä/eno on varmaan mielissään. :)
Hyvää nimijuhlaa teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100