Onkos kellään kokemuksia BT1100 Bulldogista?
BT1100 Bulldog kokemuksia
5
1792
Vastaukset
- Hound dog
Se on mopo.
- Janne
Kävin ko. mopoa testaamassa paikallisen Yamahadiilerin koeajokekkereillä hamassa menneisyydessä. Valtaisaa pettymystä loivensi onneksi jo ennen ajoa huomio, että kone olikin repäisty Viragosta. Räyhäkkään näköinen ulkomuoto, naurettavat 35 heppaa(?) ja omat odotukseni eivät kyllä sitten missään vaiheessa kohdanneetkaan. Mutta kuka hakee mopoista mitäkin... Ajaahan yllättävän moni Kawasakeillakin. ;)
- niinpäniin...
Janne kirjoitti:
Kävin ko. mopoa testaamassa paikallisen Yamahadiilerin koeajokekkereillä hamassa menneisyydessä. Valtaisaa pettymystä loivensi onneksi jo ennen ajoa huomio, että kone olikin repäisty Viragosta. Räyhäkkään näköinen ulkomuoto, naurettavat 35 heppaa(?) ja omat odotukseni eivät kyllä sitten missään vaiheessa kohdanneetkaan. Mutta kuka hakee mopoista mitäkin... Ajaahan yllättävän moni Kawasakeillakin. ;)
herää jo!
- mä
muuten ok ja räyhäkkään näköinen, mutta tehonpuute on suuri miinus.
Lisää mielipiteitä täältä:
http://moottoripyora.org/cgi-bin/Foorumi/ikonboard.cgi?s=3e0f60541b94ffff;act=ST;f=22;t=670 - Anonyymi
nyt ei tarvitse käydä bulldogissa kun biljardi porukat käyvät ei saa soittaa musiikkia pallot koliisee ja porukka räyhää ei kannata viedä tähän kuppilaan sentiäkään paska baari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295460
- 1671929
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591561Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141324Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281238- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701124Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan501065viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101053- 38895