autossamme takana niin lyhyet turvavyöt että ei yllä kaukalosta seuraavaan istuimeen. elikkäs missä näitä turvavyön pidentimiä myydään? ja osaako joku sanoa kuinka paljon suurinpiirtein maksavat?
kiitos etukäteen vastanneille!
turvavyön pidennin
8
1004
Vastaukset
- muumimamma86
tulipas hölmösti kirjoitettua. tarkoitin että ottaisimme käyttöön seuraavan istuimen koska kaukalo alkaa käymään pojalle pieneksi.
- kans..
oli ongelmana et kaukaloon ei turvavyöt riittäny mut nyt tähän isompaan istuimeen kyllä riittää.. en ole tuollaisesta pidentimestä kuullutkaan.. onko se sitten ihan turvallinen jos se joku jatkopala systeemi on? meinaan vaan ettei vaan irti lähde. vai onko ne oikein tarkoitettu tähän tarkoitukseen?
- muumimamma86
kans.. kirjoitti:
oli ongelmana et kaukaloon ei turvavyöt riittäny mut nyt tähän isompaan istuimeen kyllä riittää.. en ole tuollaisesta pidentimestä kuullutkaan.. onko se sitten ihan turvallinen jos se joku jatkopala systeemi on? meinaan vaan ettei vaan irti lähde. vai onko ne oikein tarkoitettu tähän tarkoitukseen?
täällä joskus lueskelin niin joku oli sellaisesta kirjoitellut ja nyt itse ajattelin kysellä kun tosiaan sellainen olisi hyvä..
- kans
itsekkin etsin sellasta, mut sain vastaukseksi autoliikkeestä että ei ole turvallinen. vaihtakaa turvavyöt. maksaa noin 150 euroo.
- kaukalo se monesti on ongelma
Mutta kyllä ne paljon paremmin riittävät jo isomman istuimen kiinnittämiseen. Vai millainen istuin on kyseessä. Ainakin Gracon duoflexiin riittää meidän lyhyetkin vyöt hienosti, kiinnityshän on sieltä alakautta, eikä istuimen ympäri tarvitse ylettää. Samalla summalla saa jo melkein uuden turvaistuimen kuin ne uudet vyöt.
- ....
pidennin maksaa noin 15 euroa ja saa lastentarvikeliikkeistä.
- ei ole laillinen
niin mulle ainakin sanottiin autoliikkeestä. ja ei saa lastentarvikeliikkeistä oon kysyny.
- ...kyselin myös...
ei ole laillinen kirjoitti:
niin mulle ainakin sanottiin autoliikkeestä. ja ei saa lastentarvikeliikkeistä oon kysyny.
olisimme voineet irrottaa vyöt ja laittaa ne vaihdettaviksi pidempiin tai pidennettäviksi, mutta sitten olisimme olleet pari viikkoa ilman vöitä takana. Ei onnistunut ostaa mistään lastentarvikeliikkeistäkään. Eli kaikista helpointa oli vain uusia istuin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka953032GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431147- 831122
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511015Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!31974- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53837
- 44822
- 71770