Mitä!?

murmelinpapana

Mitä hittoa noille harmaavariksen nettisivuille on tapahtunu? Kun sinne menee avautuu vaan joku ihme sivu... en tiiä, onko oikea paikka tälle keskustelulle, mutta kuitenkin. Jos ei sovi tänne, niin sanokoon joku mulle, niin poistan tämän...

siis nämä sivut kyseessä... http://harmaavaris.net/

4

903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vokkie

      Nuokin sivustot ovat kokeneet turkkilaisen hakkerin tuhoavan hyökkäyksen. täällä jollain palstalla keskusteltiin aiheesta. Tuo samainen on hakkeroinut useampia uskonto aiheisia foorumeita ainakin pakanakentällä. En tiedä paljonko muuta on saanut tuhoa aikaiseksi. Toden näköisesti pistellyt raandomina meneen tietyillä hakusanoilla löytyneitä sivustoja :(

      Tämä nyt saattaa liittyä tähän maailman poliittiseen tilanteeseen jossa kristityt ja muslimit ainakin jonkin verhon takana käyvät omia pyhiä sotiaan.

      -Vokkie-

      • Vokkie

        Niin nuo edelliset olettamukset ihan keräilyä muista keskustelu ryhmistä.
        Voihan kyseessä olla myös suomalaiset olen-vitsikäs-vekkuli-hakkerit. tai jotakin.

        -Vokkie-


      • murmelinpapana
        Vokkie kirjoitti:

        Niin nuo edelliset olettamukset ihan keräilyä muista keskustelu ryhmistä.
        Voihan kyseessä olla myös suomalaiset olen-vitsikäs-vekkuli-hakkerit. tai jotakin.

        -Vokkie-

        ... eikö jollain todellakaan ole sen tähdellisempää tekemistä, kuin tuhota muiden omaisuutta. Typerää. Muutenkin tämä maailmanmeno alkaa vaikuttaa yhä vaan vääristyneeltä. Tuntuu, että kaikki vaan tuhotaan, eikä mitään hyvää enää rakenneta. enkä nyt tarkota välttämättä mitään fyysistä, vaan lähinnä henkiseltä kannalta. Ihminen on etääntynyt luonnosta ja voi pahoin. olen siitä varma. ite oon huomannu, että luonto on paras paikka rauhoittua. joskus kun maailma tuntuu ahdistavalta ja kauhealta paikalta asua, menen vaan jonnekin metsään ja olo tuntuu paljon paremmalta.


      • harmaavaris
        murmelinpapana kirjoitti:

        ... eikö jollain todellakaan ole sen tähdellisempää tekemistä, kuin tuhota muiden omaisuutta. Typerää. Muutenkin tämä maailmanmeno alkaa vaikuttaa yhä vaan vääristyneeltä. Tuntuu, että kaikki vaan tuhotaan, eikä mitään hyvää enää rakenneta. enkä nyt tarkota välttämättä mitään fyysistä, vaan lähinnä henkiseltä kannalta. Ihminen on etääntynyt luonnosta ja voi pahoin. olen siitä varma. ite oon huomannu, että luonto on paras paikka rauhoittua. joskus kun maailma tuntuu ahdistavalta ja kauhealta paikalta asua, menen vaan jonnekin metsään ja olo tuntuu paljon paremmalta.

        prkl, ei voi muuta sanoa. :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe