Mm. kirjailija Arthur Conan Doylen kerrotaan halunneen vuoteensa sijainnin
S-N, Etelä- Pohjois suuntaan hyvän meditointi- orientaation mahdollistamiseksi.
Kun ihmisen kehossa on vettä 70%, se on helppo mukauttaa 'kompassineulaksi';
Maan mangnetismille herkäksi instrumentiksi.
Onko kenellekään tuttua?
Maan mangnetismi - meditointi.
11
1226
Vastaukset
- tuota
ei ole tuttua mut ihan mielenkiintonen ajatus.
- Noita-Nainen.
Ihminen on sahkomagneettinen "olento". Itse olen hyvinkin "sahkoinen", joten asia on todellakin tuttua.
- AROSUSI-09
Aina pääpuoli pohjoiseen:D Eli tuttu juttu,eikä mitään huuhaata.
- tuota
Pitääpä kompassi kädessä ruveta siirtelemään sänkyä :D
- capt. cöpenick
A-susi. Hyvin selkeä kanta asiaan !
Näissä laatikkohuoneissa tämä ei ole aina mahdollista.
Niin lähelle pää pohjoista päin kuin mahdollista.
Psyyke hakee kyllä aina tämän suunnan medidoidessa, kuin kompassinneula.
Kun tapahtuu kohoamisen tunne, keho-olemuksen suunta on aina N-S. - AROSUSI-09
tuota kirjoitti:
Pitääpä kompassi kädessä ruveta siirtelemään sänkyä :D
jos kehoasi osaat kuunnella ja nukut niin päin kuin hyvältä tuntuu:)
- AROSUSI-09
capt. cöpenick kirjoitti:
A-susi. Hyvin selkeä kanta asiaan !
Näissä laatikkohuoneissa tämä ei ole aina mahdollista.
Niin lähelle pää pohjoista päin kuin mahdollista.
Psyyke hakee kyllä aina tämän suunnan medidoidessa, kuin kompassinneula.
Kun tapahtuu kohoamisen tunne, keho-olemuksen suunta on aina N-S.vinosti keskellä lattiaa.Nou hätä.Viddu se ei ole mun vika,ettei nykyarkkitehdeilla ja gryndereillä ole näistä jutuista hajuakaan.Aina pitäs kaikki tehdä itse.*Huokaus*/Signor Capitano tietää,miksi ennenvanhaan laskettiin lampaita irti niille tienoille,minne aiottiin talo rakentaa?
- jjihughiji
capt. cöpenick kirjoitti:
A-susi. Hyvin selkeä kanta asiaan !
Näissä laatikkohuoneissa tämä ei ole aina mahdollista.
Niin lähelle pää pohjoista päin kuin mahdollista.
Psyyke hakee kyllä aina tämän suunnan medidoidessa, kuin kompassinneula.
Kun tapahtuu kohoamisen tunne, keho-olemuksen suunta on aina N-S.Meinaatko että meditoidessa naamataulu etelään jos selkäruoto on pystysuunnassa ?
eikai kukkaan makuulla mediteeraa =?
- Pwarapsykologi
Olen aiheeseen törmännyt muutamia kertoja eri lähteissä, mutta tuskin mitään merkitystä meditoinnin kannalta.
Vähän sama homma kuin rauhoittava musiikki, pitkät visualisoinnit, valojen himmennys, luonnon rauha,...
Aloitteleville ehkä helpottavia seikkoja, mutta loppuen lopuksi ihan sama missä meditoi.- capt. cöpenick
...mut pääpuoli kuitenkin mieluummin luoteeseen, koilliseen tai kaakkoon kuin lounaaseen.
Ensimmäinen ja välttämätön edellytys onnistuneelle meditointitapahtumalle
on tietenkin hiljaisuus. Tästä kokemuksen tynkääkin; meluton ympäristö
'rakentuu' vuosien saatossa.
Puhdasta Energiaa voi visualisoida esim. van Allenin vyöhykkeiltä päin.
Napaisuus vaatii toisen poolivastakohdan. Meditaatioaktit voivat olla alkuun pelottavan hätkähdyttäviäkin yksin koettuina.
Voi tuntea Maankuoren vaikutuksen lakkaavan. Höyhenen kevyt avaruudessa leijumisen tuntu
on aluksi hyvin psyykeä ravistava, hätkähdyttävä kokemus.
"Loppujen lopuksi ihan sama missä meditoi".
'Kevyt kenttämeditointi' onnistuu auton ratissa, kassajonossa, vastaanotta odotellella
mut erikoisesti rauhallisesti ulkona kävellessäkin.
Tuntee kuinka verenkierto vilkastuu, hengitys tehostuu, pulssi on vahva ja levollinen.
- Pulsar
Jo Ajatuksesta tekoihin,Kaikki'Verkosta',siihen kiinnittyneenä,jossa Enerkia liikkuu,joka myös kaikkea 'liikuttaa,',ja'pitää kasassa',myös mangneetikentän,Kaiken,tuo'Kaikkeus'...
*Temppelissäni,sisäisessäni' voin kuulla kuinka Avaruus,Universumi on täynnä harmoonista musiikkia,liikettä,sopusoinnussa kaikessa,jopa Planeetat keskenään laulavat ja Maan kivetkin hurjassa tanssissa yhtyvät hurmioon.*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625