Maan mangnetismi - meditointi.

Mm. kirjailija Arthur Conan Doylen kerrotaan halunneen vuoteensa sijainnin
S-N, Etelä- Pohjois suuntaan hyvän meditointi- orientaation mahdollistamiseksi.

Kun ihmisen kehossa on vettä 70%, se on helppo mukauttaa 'kompassineulaksi';
Maan mangnetismille herkäksi instrumentiksi.

Onko kenellekään tuttua?

11

1226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota

      ei ole tuttua mut ihan mielenkiintonen ajatus.

    • Noita-Nainen.

      Ihminen on sahkomagneettinen "olento". Itse olen hyvinkin "sahkoinen", joten asia on todellakin tuttua.

    • AROSUSI-09

      Aina pääpuoli pohjoiseen:D Eli tuttu juttu,eikä mitään huuhaata.

      • tuota

        Pitääpä kompassi kädessä ruveta siirtelemään sänkyä :D


      • capt. cöpenick

        A-susi. Hyvin selkeä kanta asiaan !

        Näissä laatikkohuoneissa tämä ei ole aina mahdollista.
        Niin lähelle pää pohjoista päin kuin mahdollista.
        Psyyke hakee kyllä aina tämän suunnan medidoidessa, kuin kompassinneula.

        Kun tapahtuu kohoamisen tunne, keho-olemuksen suunta on aina N-S.


      • AROSUSI-09
        tuota kirjoitti:

        Pitääpä kompassi kädessä ruveta siirtelemään sänkyä :D

        jos kehoasi osaat kuunnella ja nukut niin päin kuin hyvältä tuntuu:)


      • AROSUSI-09
        capt. cöpenick kirjoitti:

        A-susi. Hyvin selkeä kanta asiaan !

        Näissä laatikkohuoneissa tämä ei ole aina mahdollista.
        Niin lähelle pää pohjoista päin kuin mahdollista.
        Psyyke hakee kyllä aina tämän suunnan medidoidessa, kuin kompassinneula.

        Kun tapahtuu kohoamisen tunne, keho-olemuksen suunta on aina N-S.

        vinosti keskellä lattiaa.Nou hätä.Viddu se ei ole mun vika,ettei nykyarkkitehdeilla ja gryndereillä ole näistä jutuista hajuakaan.Aina pitäs kaikki tehdä itse.*Huokaus*/Signor Capitano tietää,miksi ennenvanhaan laskettiin lampaita irti niille tienoille,minne aiottiin talo rakentaa?


      • jjihughiji
        capt. cöpenick kirjoitti:

        A-susi. Hyvin selkeä kanta asiaan !

        Näissä laatikkohuoneissa tämä ei ole aina mahdollista.
        Niin lähelle pää pohjoista päin kuin mahdollista.
        Psyyke hakee kyllä aina tämän suunnan medidoidessa, kuin kompassinneula.

        Kun tapahtuu kohoamisen tunne, keho-olemuksen suunta on aina N-S.

        Meinaatko että meditoidessa naamataulu etelään jos selkäruoto on pystysuunnassa ?

        eikai kukkaan makuulla mediteeraa =?


    • Pwarapsykologi

      Olen aiheeseen törmännyt muutamia kertoja eri lähteissä, mutta tuskin mitään merkitystä meditoinnin kannalta.

      Vähän sama homma kuin rauhoittava musiikki, pitkät visualisoinnit, valojen himmennys, luonnon rauha,...
      Aloitteleville ehkä helpottavia seikkoja, mutta loppuen lopuksi ihan sama missä meditoi.

      • capt. cöpenick

        ...mut pääpuoli kuitenkin mieluummin luoteeseen, koilliseen tai kaakkoon kuin lounaaseen.

        Ensimmäinen ja välttämätön edellytys onnistuneelle meditointitapahtumalle
        on tietenkin hiljaisuus. Tästä kokemuksen tynkääkin; meluton ympäristö
        'rakentuu' vuosien saatossa.

        Puhdasta Energiaa voi visualisoida esim. van Allenin vyöhykkeiltä päin.
        Napaisuus vaatii toisen poolivastakohdan. Meditaatioaktit voivat olla alkuun pelottavan hätkähdyttäviäkin yksin koettuina.

        Voi tuntea Maankuoren vaikutuksen lakkaavan. Höyhenen kevyt avaruudessa leijumisen tuntu
        on aluksi hyvin psyykeä ravistava, hätkähdyttävä kokemus.

        "Loppujen lopuksi ihan sama missä meditoi".

        'Kevyt kenttämeditointi' onnistuu auton ratissa, kassajonossa, vastaanotta odotellella
        mut erikoisesti rauhallisesti ulkona kävellessäkin.

        Tuntee kuinka verenkierto vilkastuu, hengitys tehostuu, pulssi on vahva ja levollinen.


    • Pulsar

      Jo Ajatuksesta tekoihin,Kaikki'Verkosta',siihen kiinnittyneenä,jossa Enerkia liikkuu,joka myös kaikkea 'liikuttaa,',ja'pitää kasassa',myös mangneetikentän,Kaiken,tuo'Kaikkeus'...
      *Temppelissäni,sisäisessäni' voin kuulla kuinka Avaruus,Universumi on täynnä harmoonista musiikkia,liikettä,sopusoinnussa kaikessa,jopa Planeetat keskenään laulavat ja Maan kivetkin hurjassa tanssissa yhtyvät hurmioon.*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe