mikä olisi paras vuoden aika matkustaa Irlantiin? Corkiin olemme menossa perheeni kanssa, onko siellä miten ankeaa talvella? ..ei ole oikein hajua Irlannin lämpötiloista sun muista.. :/
ihan keskikesä ei meille valitettavasti ole mahdollista..
milloin paras aika?
vanamo23
1
606
Vastaukset
- kesät talvet
Isoja lämpötilaeroja ei Irlannissa oo eri vuodenaikoina, tietty kesällä (kesä- heinä- elokuu) on keskimäärin lämpösempää. Pahin turistiaika on heinä- ja elokuu, et siltä pohjalta kesäkuu on aika hyvä vierailukuu. Syyskuussa on kans vähempi turisteja. Mutta, myös loppusyksystä ja talvella voi olla varsin hyvät kelit, yli 10 lämmintä ja aurikoista. Ihan tuurista kiinni. Keskimääräset lämpötilat ja sademäärät, ks.
esim. http://www.wordtravels.com/Travelguide/Countries/Ireland/Climate/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249