Febreze??

Etsivä ei löydä

Täällä on useasti mainittu ja kehuttu ainetta nimeltä Febreze. (jonkinlainen hajujen poistoaine?)

Mutta mistä ihmeestä tätä ainetta saisi? Olen etsinyt eri marketeista mitään vastaavaa löytämättä.

10

3727

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Takku*

Onpas kummaa. Minä olen nähnyt Febrezeä suunnilleen joka marketissa ja pienemmissäkin lähikaupoissa. Olisitko etsinyt väärältä osastolta? Se on yleensä samalla suunnalla kuin pyykinpesu- ja huuhteluaineet. Tai jos lähistölläsi on Lidl, niin sieltä löytyy ihan yhtä hyvin toimivaa ja halvempaa ainetta nimeltään W5 Textile Fresh, sekin on pyykinpesuaineiden vieressä.

• Sirkka

En enää edes muista mistä kaupasta ostin tuon tuotteen. Minusta ei ihan joka paikassa myyty.

Aine on suihkepullossa, valkoinen muovipullo, jossa ylhäällä sininen suihkeosa. Tai oli ainakin silloin, kun itse ostin.
      Pullo on samankokoinen kuin vaikkapa joku suihke-Tolu tai suihke-Andy. Siis sellaista peruskokoa.

Olen saanut tekstiileista pois pahoja hajuja. Että on ollut toimiva tämä Febreze.

• Etsivä ei löydä

Kyllä aina olen tarkkaan käynyt läpi rivi riviltä pesua-ainehyllyt... Kummallista tosiaan. Pitää varmaan käydä Lidlissä ja testata tämä vastaava tuote.

Kiitos kuitenkin.

• Haisuli

Varmaan vuosi sitten ostin pullon ko.tuotetta ja totesin sen loistavaksi, esim. t-paitojen hikisten kainaloiden neutraloimiseen. Kun oli aika ostaa uusi, enpäs enää löytänytkään! Varjelin viimeisiä tippoja kuin silmämunaa, jatkoin vedellä yms. (jolloin teho heikkeni)Kiva jos Lidlistä löytyy vastaava. Samoin on käynyt paljon mainostetulle Cilit Bangille-ja lika lähtee!-tuotteelle. Ei löydy meidän marketista.

• Reppuli

Ei enää löydy mistään kaupasta, olen etsinyt kaikista, niin pienistä kuin isoistakin marketeista. Lienee maahantuonti lopetettu, on ehkä ollut marginaalituote. Luulin, että olisin ainoa, joka jäi kaipaamaan...Oli todella hyvä tuote!

• Sirkka

Sohvan istuintyyny alkoi haisemaan pahalle, joten suihkaus ja haju oli poissa. Loistava tuote. Se taitaa olla ainoa kerta, kun olen käyttänyt tätä Febrezeä.
        En ole oikein keksinyt, mihin kaikkeen sitä ainetta voisi suihkutella.

• halla_
        Sirkka kirjoitti:

Sohvan istuintyyny alkoi haisemaan pahalle, joten suihkaus ja haju oli poissa. Loistava tuote. Se taitaa olla ainoa kerta, kun olen käyttänyt tätä Febrezeä.
        En ole oikein keksinyt, mihin kaikkeen sitä ainetta voisi suihkutella.

Itellä olis tosi kova Febrezen tarve, kun keittiön kaappeihin on pinttynyt ikävä haju. Mutta en ole löytänyt tuotetta mistään kaupasta.

Täytyy varmaan kokeilla tuota Lidlin vaihtoehtoa. Tosin Lidlejä ei keskeltä Helsinkiä löydy :(

• omasta
        halla_ kirjoitti:

Itellä olis tosi kova Febrezen tarve, kun keittiön kaappeihin on pinttynyt ikävä haju. Mutta en ole löytänyt tuotetta mistään kaupasta.

Täytyy varmaan kokeilla tuota Lidlin vaihtoehtoa. Tosin Lidlejä ei keskeltä Helsinkiä löydy :(

pullosta valmistajan ja yritin etsiä heidän sivuiltaan ko. tuotetta ei löytynyt.

PROCTER & GAMBLE FINLAND OY

• on ihme.

Meidän puolessa sitä saa monenlaisissa- ja kokoisissa pulloissa. Saa jopa tavallisissa täytepulloissa joista voi kaataa suihkepulloon.
      Oletko etsinyt Wal-Martista?

• raipe

Sitä samaa tuotetta olen minäkin täällä Suomessa etsinyt mutta kyllä näyttää kadonneen. Tuotetta tuotiin USA:sta tullessamme joten varmaan sitä Wallusta tai K-Martista viel löytyy, ei vaan täältä pohjolasta. Harmi, tosi hyvä tuote!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5608
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3141
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      43
      2748
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2082
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2065
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1869
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      100
      1844
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1782
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1478
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1258
    Aihe