Onko kellään muulla ollut vaaleanpunaista morsiuspukua? Meillä on ensi kesänä häät ja olen ajatellut vaaleanpunaista hääpukua. En missään nimessä halua mitään muuta. Tuli vaan mieleen että minkä värinen morsiuskimppu siihen sopisi? Ja onko kellään tietoa missä sellaisen voisi teetättää?
vaaleanpunainen
8
979
Vastaukset
- Jonttu-
morsiuskimppu vois olla nätti..
- sinulla
vaaleanpunainen hääpuku?
- tss
Ainakin nämä näyttävät kauniilta vaaleanpunaista vasten. Itse jättäisin lehdetkin pois eli kimpussa olisi vain kukkia, esim pioneita.
- Ruusul
Tummanpunaisia ruusuja kimpuksi ja sekaan sitten jotakin vaaleanpunaista kukkaa...
Kannattaa kuitenkin jutella floristin kanssa, sillä heillä yleensä on silmää ja saat varmasti puvun väriin sopivan kimpun. - nykyään paljon
Vaalean punainen on ihan hyvä, kunhan ei ole pinkki, joka ei olisi enää juhlava.
- Syksyn morsian
Olet käynyt täällä muutamassa minuutissa mollaamassa asialliset liituraidat, nuoren tytön pitsisen juhla-asun ja nyt vielä väität että joku väri on "juhlava" ja toinen väri ei. Mikä sinä olet tekemään uusiksi vanhoja etikettisääntöjä? Jumalasta seuraavako?
- jo naimisissa
meillä, ns häät ensi talvena, mentiin maistraatissa naimisiin 2004, ennen kuin esikoinen syntyi, ja luvattiin juhlia kirkon kera, sitten syntyi toinenkin ihuna vauveli, enkä halunnut pitää häitä ison mahan kera, nyt sitten juhlitaan ensi talvena, otetaan siunaus kirkossa, näin saadaan mekin astella kirkon käytävää, ei sit jää harmittamaan, että ei tullut häitä juhlittua, ja pukuni on vaalean punainen, eikä siitä ollut mitään epä selvää!!!! :)
mä aattelin vaalean punaisen kimpun teettää, talvi on vaan kukkien kannalta huonoa aikaa :)
kimpun väriin vaikuttaa teidän muu teema!!!meil ainakin värit aika selvät ;) ja muutenkin koko teema :) - ,.,.,.
Jos on lämpimän vaaleanpunainen, vaikka pikkuriikkisen roosahtava, niin musta ois ihana kun olis vaaleanpunaisia, lohenvärisiä ja oransseja kukkia, vaikka pioneja :) tai vaaleenvihreät kukat korostais hyvin puvun väriä! valkonen/kerma tietty sopii kaikkee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574