Mitä on MOPOTUS?

susannasanna

Niin, että mitä se "mopotus" oikein on? Olisi tooosi kiva, jos joku kertoisi koska en tiedä ja alotin just seiskan.

89

14167

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missdafatass

      Sitä, että ylempiluokkalaiset, yleensä ysit, härnäävät seiskaluokkalaisia. Tukkivat tien, eivät päästä ovesta, varastavat hatun.. Kaikkea mitä ne nyt vaan keksii..

      • Anonyymi

        eikyl oo


    • Nyyperttihei

      "Mopotukseksi" kutsuttiin aikanaan yläasteen uusille oppilaille pidetyssä kiusaamis-tapahtumassa, jonka koulun vanhemmat oppilaat järjestivät (huono selitys...). Eli uusia oppilaita yksinkertaisesti kiusattiin ja satutettiin heittämällä mätiä kananmunia yms. tavaraa oppilaiden päälle. Oli myös niitä juttuja, että koulun vanhimmat komensivat pukeutumaan poikia naiseksi yms. meikkausta.

      Tyttöjä nämä 'mopotukset' eivät ole ainakaan sen myöhimpinä vuosina koskeneet miltei ollenkaan, mitä minä tiedän. Eli nykyään tämä homma on jäänyt pois tietääkseni kokonaan. ei kukaan taida enään jaksaa mokoman tavan viljelemistä.

      • devidevi

        Joo,mua mopotetaan tnä kesänä ainaki viis kertaa mul on niin paljon ns. "vihollisia". ja en tiiä miks ne mopottaa mua ku en oo tehny mitään niille....


      • vamppeja
        devidevi kirjoitti:

        Joo,mua mopotetaan tnä kesänä ainaki viis kertaa mul on niin paljon ns. "vihollisia". ja en tiiä miks ne mopottaa mua ku en oo tehny mitään niille....

        narsisti sikoja, joilla huono omatunto. Sen takia.


      • Eivihu
        devidevi kirjoitti:

        Joo,mua mopotetaan tnä kesänä ainaki viis kertaa mul on niin paljon ns. "vihollisia". ja en tiiä miks ne mopottaa mua ku en oo tehny mitään niille....

        en ole vihollinen


    • sehän

      mopotus on sellasta pientä härnäämistä jota ysiluokkalaiset harrastaa seiskoja kohtaan. Ei kait enää mitää vakavamielistä. Nykyään järjestetään mopopäiviä jolloin yseillä on oikeen lupa mopottaa seiskoja... :D

    • ääääää

      kirjotettiin jollain huulipunalla otsaan mopo ja sitten sitten pistettiin isoon piiriin kaiki piti toisiin kädestä ainakin piti pitää sitten pistettiin tulitikku suuhun ja jouduttiin pistää jotain sormusta eteenpäin käyttämällä sitä tulitikkua oli siinä jotain muutakin ja luokion ykköset joutuuu pesee kolmosten autot naamat sotkettuna ja roskasäkit päällä

      • jokujokameneeseiskalle://

        äääää meen ens vuonna seiskalle. mähä tuun kuoleen toho mopotukseen ?


      • Soppakauha
        jokujokameneeseiskalle:// kirjoitti:

        äääää meen ens vuonna seiskalle. mähä tuun kuoleen toho mopotukseen ?

        Olis kiva tietää kun alota ens vuonna seiskaluokan että kuinka paljon HATANPÄÄN KOULUSSA mopotetaa?


      • Lehmä2131
        Soppakauha kirjoitti:

        Olis kiva tietää kun alota ens vuonna seiskaluokan että kuinka paljon HATANPÄÄN KOULUSSA mopotetaa?

        Meillä päin mopotus tarkoittaa sitä kun 7. luokkalaiset tulee yläasteelle niin ylemmät luokat haukkuu mopoksi ja yleensä ne saa hiljaseks sanomalla: "Mitä pappa tunturi?"


      • hsfhgsf
        Lehmä2131 kirjoitti:

        Meillä päin mopotus tarkoittaa sitä kun 7. luokkalaiset tulee yläasteelle niin ylemmät luokat haukkuu mopoksi ja yleensä ne saa hiljaseks sanomalla: "Mitä pappa tunturi?"

        Jos sanotaan nii sanon että mulla on tunturi taigeri :D (ja mulla on)


      • mua

        rupee mopottaan niin se on poliisi asia. ei ketään voi tuollain kohdella se on jo rikos.


      • pelätä
        Soppakauha kirjoitti:

        Olis kiva tietää kun alota ens vuonna seiskaluokan että kuinka paljon HATANPÄÄN KOULUSSA mopotetaa?

        siel muute iha hemmetiste ! ole ite ysil mut seiskal ni huh huh oisi vaihtanu kaupunkii jos oisi tienny


      • hip hei
        jokujokameneeseiskalle:// kirjoitti:

        äääää meen ens vuonna seiskalle. mähä tuun kuoleen toho mopotukseen ?

        sama


      • jokujokameneeseiskalle:// kirjoitti:

        äääää meen ens vuonna seiskalle. mähä tuun kuoleen toho mopotukseen ?

        Mä meen ny ens vuonna.. Oot laittanu ton viestin v. 2008...
        Ökötettiinkö sua ^? :o


      • luuseriii
        mua kirjoitti:

        rupee mopottaan niin se on poliisi asia. ei ketään voi tuollain kohdella se on jo rikos.

        no voi voi


      • mopotettu on
        Lehmä2131 kirjoitti:

        Meillä päin mopotus tarkoittaa sitä kun 7. luokkalaiset tulee yläasteelle niin ylemmät luokat haukkuu mopoksi ja yleensä ne saa hiljaseks sanomalla: "Mitä pappa tunturi?"

        meillä menee niin että ylempi luokkaset piirtää tussilla naaman yms.


    • hdfgdfhdf

      8 tuntia koulun alkuun. Elikkä 7 luokalle. Toivottavasti ei mototeta vaikka se ei varmaan kauheeta ookkaan. Mua ei jännitä mikään. Hyvä vaan ku pääsee pois ala-asteelta. Nooh... taiampa ruveta nukkumaan.

      • sadsad

        N. 10 tuntia koulun alkuu :) kerron sit mitä tapahtu... Vähä jänskättää sinänsä yläasteelle meno mut mopotus ei olleska. Paskat ne mitää mua mopottaa ^^


    • idkidk

      meil päin sanottii et mopotus päivänä pojat pukee hassust vaatteet tai jotain...

      • ahhaha

        Ei paha, 2 minuutin aika väli meiä postauksissa :PP


    • ...

      ainakaan meidän koulussa ole. Paljoo kiinnosta mopottaa mitään seiskoja annetaan niitten vaan olla. Huvittavaa ku kaikki aina kuvittelee et joka koulus mopotetaan ja seiskat kävelee aina iha paniikis ekoina päivinä siel ;D Ainoo hyvä puoli huomen et saa kattel pelokkait seiskoja. Niin tai tuskin ees jaksan vielä huomenna mennä skoleen, ei se parista päivästä ole kiinni. Vielä on kesääää jäljellä.

      • mokubileett

        Meilläpäin niitä sanotaan mokubileiksi, ja jos ei sinne bileisiin mene eikä juo mokujuomaa, on mokkeri.


      • dsdsd
        mokubileett kirjoitti:

        Meilläpäin niitä sanotaan mokubileiksi, ja jos ei sinne bileisiin mene eikä juo mokujuomaa, on mokkeri.

        Ei juma.. Tänää oli eka päivä nii ei siä 7 saa ees töniä.... Hehheheheh, aika tiukka reksi. Nooo, ei ne siä mitää tehny. Huusi vaa oven takaa : ''MOKKERI!!!'' MENE KYLPYYN'' tai jotai tommosta :P


    • -.-

      Meillä oli tänään seiskat eri aikaan välkillä ja ruokailus et ne sais olla rauhassa :DDD

      • Nosden

        vaan tajuu, ei meijän koulussa mulle koskaa tehty mitään, tämä siis Mankkaan koulussa


      • just88888
        Nosden kirjoitti:

        vaan tajuu, ei meijän koulussa mulle koskaa tehty mitään, tämä siis Mankkaan koulussa

        ny ollu 2 viikko yläastetta ja ei siä mit'' oo :) piänestä tönäsystä ope ryntää paikalle :/


      • vilpan
        just88888 kirjoitti:

        ny ollu 2 viikko yläastetta ja ei siä mit'' oo :) piänestä tönäsystä ope ryntää paikalle :/

        ei meilläkää mitää isoo oo tehty pientä tönimistä ja jos istuu välkällä aidalla nii si siitä takaa päi selällee ja si ne saa siitä jälkkää ku opettajat on nii tiukkoja


      • Ysiluokkalainen
        vilpan kirjoitti:

        ei meilläkää mitää isoo oo tehty pientä tönimistä ja jos istuu välkällä aidalla nii si siitä takaa päi selällee ja si ne saa siitä jälkkää ku opettajat on nii tiukkoja

        Se on sellaista tönimistä, sanoa mokkeriksi, antaa mokkerin kasteen. Mä oon tehnyt niitä seiskoille.


      • joku vaan
        Ysiluokkalainen kirjoitti:

        Se on sellaista tönimistä, sanoa mokkeriksi, antaa mokkerin kasteen. Mä oon tehnyt niitä seiskoille.

        Asun siis keskisuomes..
        Meen ensvuonna seiskalle ja mua vähän pelottaa toi mopotus mulla on niin paljon ''vihamiehiä''
        Ja kaikki sieltä tulleet on tullu tussin jäljet naamas kotiin.... et et


      • DaMokkeroija
        joku vaan kirjoitti:

        Asun siis keskisuomes..
        Meen ensvuonna seiskalle ja mua vähän pelottaa toi mopotus mulla on niin paljon ''vihamiehiä''
        Ja kaikki sieltä tulleet on tullu tussin jäljet naamas kotiin.... et et

        Se on MOKKEROINTIA. Talvella seiskat saavat lumipesun, kesällä roskikseen ärsyttävimmät yms. pientä


      • kokorvapuustinen3
        DaMokkeroija kirjoitti:

        Se on MOKKEROINTIA. Talvella seiskat saavat lumipesun, kesällä roskikseen ärsyttävimmät yms. pientä

        joo vittu mäki oon seiskalla ja kuulusin kasille ja mulle on monta kertaa joku ysi tullu vittuilemaan.no vetäsin 3 kertaa turpaan ja heitin riveleistä ulos niin kyllähän se jäi kakkoseks.


      • äXDee
        kokorvapuustinen3 kirjoitti:

        joo vittu mäki oon seiskalla ja kuulusin kasille ja mulle on monta kertaa joku ysi tullu vittuilemaan.no vetäsin 3 kertaa turpaan ja heitin riveleistä ulos niin kyllähän se jäi kakkoseks.

        Meidän koulus ja kaikkien mun kavereiden kouluis se on kasien järjestämä pieni "tervetulojuhla" jossa siis opet valvoo ihan kun ne kasit "kiusaa" seiskoja. Sen tarkotus on vähentää kiusaamista :). Ens vuonna mä saan mopottaa...


      • cheppa
        äXDee kirjoitti:

        Meidän koulus ja kaikkien mun kavereiden kouluis se on kasien järjestämä pieni "tervetulojuhla" jossa siis opet valvoo ihan kun ne kasit "kiusaa" seiskoja. Sen tarkotus on vähentää kiusaamista :). Ens vuonna mä saan mopottaa...

        "Se on MOKKEROINTIA. Talvella seiskat saavat lumipesun, kesällä roskikseen ärsyttävimmät yms. pientä"


    • mopotettu

      Siis tämä mopotus on ainakin meillä päin vielä ihan elossa oleva perinne (varmaan ainut kaupunki suomessa jossa se on ihan voimassa oleva perinne x()

      Mopotus on siis sellanen perinne täällä että aina ne jotka siirtyy ala-asteelta ylä-asteelle eli kutoset mopotetaan. Mopotukseen kuuluu et seiskat ja kasit saa piirrellä sillon vikana päivänä piirellä vaikka huulipunalla näiden mopotettavien naamaan. Jotkut heittelee myös mätiäkananmunia päälle (vaikka nykysin se on kiellettyä). Myös muita tapoja on olemassa tämä huulipunalla naamaan on yleisin.

      • 892489

        Minä mopotin yläasteella koko koulun jo seiskaluokalla, koska olin 188cm pitkä ja 98kg. Oikea gangsteri! Kaikki saivat pelätä minua. Mopotin kaikki ne useammankin kerran, jotka olivat mopottaneet muita. Opettajatkin pelkäsivät minua. Mopotin myös tytöt työntämällä heidän pään vessanpönttöön. En saanut mitään rangaistuksiam koska kaikki pelkäsivät kostoani...!


      • Kai sitä jotain
        892489 kirjoitti:

        Minä mopotin yläasteella koko koulun jo seiskaluokalla, koska olin 188cm pitkä ja 98kg. Oikea gangsteri! Kaikki saivat pelätä minua. Mopotin kaikki ne useammankin kerran, jotka olivat mopottaneet muita. Opettajatkin pelkäsivät minua. Mopotin myös tytöt työntämällä heidän pään vessanpönttöön. En saanut mitään rangaistuksiam koska kaikki pelkäsivät kostoani...!

        Minua yritettiin mopottaa vaikka kuinka monta kertaa kun menin seiskalle. Jokaisesta kerrasta menin kertomaan luokanvalvojalle tai rehtorille. Kun ysit alkoivat saamaan jälki-istuntoja koko ajan, jättivät he minut rauhaan. Suosittelen muillekkin!


      • ASSDD
        Kai sitä jotain kirjoitti:

        Minua yritettiin mopottaa vaikka kuinka monta kertaa kun menin seiskalle. Jokaisesta kerrasta menin kertomaan luokanvalvojalle tai rehtorille. Kun ysit alkoivat saamaan jälki-istuntoja koko ajan, jättivät he minut rauhaan. Suosittelen muillekkin!

        No siis sithänne alkaa mopottaa sua vaa enemmä vapaa-aikana!


      • ASSDD
        ASSDD kirjoitti:

        No siis sithänne alkaa mopottaa sua vaa enemmä vapaa-aikana!

        mut tänäää just söin voikukan jotaa sit ne 8 luokkalaiset alkaa mulle syöttelee ja ei kauhee hyvältä maistunu =D


      • agergag
        ASSDD kirjoitti:

        mut tänäää just söin voikukan jotaa sit ne 8 luokkalaiset alkaa mulle syöttelee ja ei kauhee hyvältä maistunu =D

        Mulla on mopo, se on Derbi.


      • Anonyymi
        892489 kirjoitti:

        Minä mopotin yläasteella koko koulun jo seiskaluokalla, koska olin 188cm pitkä ja 98kg. Oikea gangsteri! Kaikki saivat pelätä minua. Mopotin kaikki ne useammankin kerran, jotka olivat mopottaneet muita. Opettajatkin pelkäsivät minua. Mopotin myös tytöt työntämällä heidän pään vessanpönttöön. En saanut mitään rangaistuksiam koska kaikki pelkäsivät kostoani...!

        Vittu nää oot läski


    • AlexDaMopottaja

      No pääasias kaikki ohittaa sut, ilkkuu sulle, kertoo kaiken mitä teet opelle, rikkoo sun kamat, penaalit, kynät, varastaa sun kirjat yms. muuta kivaa! Kokemusta löytyy. Nyt meen kuitenkin kasille niin pääsen sille puolelle kellä on valta!

    • Anonyymi

      Mun tyttöystävällä on huomenna mopopäivä ja niitten pitää pukeutua tyhmästi jne ja sit ysit kiusaa niitä. SIt niitten pitää vanoo vala mis ne lupaa olla ysien orjia viikon ajan. Kyllä vituttaa jos se joutuu tekemään jotain idioottimaista :(((( Mopotus on ihan perseestä. TÄMÄ SIIS ON AMURIN KOULUSSA!!

      • juorukelohalki

        mun kaverit menee kanssa AMURIN KOULUUN. Pitääkö niiden oikeesti vannoo vala =D pääsen vittuilee jes


    • repes ja pahasti

      Se on muutenki ÖKÖTYSTÄ vitu pask**


      REPS SUN MOPOTUKSELLES!

      • Q

        seiskoja pääosin katellaa sillee et ne o iha vitu säälittäviä, joskus haukutaa mut ei miksikää
        mokkeriks mopoks vai mitä niitä vitu nimityksiä onkaa. ei kuitenkaa
        meä koulus mitää mokkerijuttui.
        no mut ne kyl on säälittävii , vitu ylimieliset paskat just kutoselt päässy ja
        iha ylpeenä ylä-asteella , jotkut kehtaa jopa tulla vittuilee yseille ja kaseille
        vaikka ne ei ees vittu osaa :D


      • -
        Q kirjoitti:

        seiskoja pääosin katellaa sillee et ne o iha vitu säälittäviä, joskus haukutaa mut ei miksikää
        mokkeriks mopoks vai mitä niitä vitu nimityksiä onkaa. ei kuitenkaa
        meä koulus mitää mokkerijuttui.
        no mut ne kyl on säälittävii , vitu ylimieliset paskat just kutoselt päässy ja
        iha ylpeenä ylä-asteella , jotkut kehtaa jopa tulla vittuilee yseille ja kaseille
        vaikka ne ei ees vittu osaa :D

        ahh tämmöst perus 5senttisten heittelyy, ainakii meille tänä vuon :D
        ja tälle ylemmälle kirjottajalle: ei tod oo tommosta.. oot varmaa itekkii ollu joskus seiskal? ellet vast oo menos..


    • SaleeEerika

      Mopotus on sitä et ku kevääl on kaikilla kevättä rinnas ja opettajilla kin ja muill, nin rehtori valitsee summassa jonku ysiluokkalaisen (pian koulunsa päättävän) mopon ja rexi ajelee sit sil mopol koulun pihaa ympäri ja kaikki niinku hurraa ja yrittää saaha sen ajaan mahollisimman mont kierrosta siin pihal

    • mokkeri 2 vuottasitt

      mopotusta on vasta kun koulu loppuu ja mopotukselle on oma ysishow

    • =

      Mopotus on sitä että ysiluokkalaiset tunkevat sun munan mopon pakoputkeen ja sitten päästävät pakokaasua täysillä.

    • asdasdghadgas

      juu.. 2 vuotta sitte tätä threadia ihmettelin, nyt itte ysille. vittu seiskat saa kärsiä :D jos joku lukee tätä, ni ei kyl armoo anneta MOKSUT. menkää kasvaan tarhaan nulikat ;)

    • ookoo?? :3

      mut heitettiin uima-altaaseen vaatteet päällä! O_o

    • Entinen yläastelaine

      mopotus tarkoitti ainakin 2000-luvun alussa aivan sitä kun seiskat tuli kouluun ensimmäistä kertaa, niitä "kiusoteltiin", tukittiin teitä, ei päästetty wc:hen, laitettiin ne rinkiin ja kasteltiin vesipyssyillä tai heitettiin vettä päälle, jotkut ylimielisimmät (jotka aikoivat kertoa äidillensä..) olivat sitten niitä joita melkein vedettiin turpaan. Välitunnilla "pöllittiin" reppuja; ts. otettiin seiskaluokkalaisten reppuja ja heitettiin niitä vanhan rakennuksen katolle tai teknisen luokan katoksen päälle.. Nimitys on hyvin yleisesti "mopotus", seiskoja sanottiin mopoiksi. Vähän sama asia kun armeijassa alokkaita sanotaan mopoiksi, mokuiksi jne.. Mopo-sana oli varsinkin 80-luvulla käytössä, onhan se toki nykyäänkin. Tosin, tänä päivänä taitaa tuo seiskojen mopotus olla niin tarkkaan valvottua että mitään ylimääräistä ei saa tehdä ja kaikki on niin väärin. Perinteet katoavat, se on totta. Näin ainakin Lapissa Napapiirin yläasteella :)

      • Opettaja-82

        Mite vitussa tollane voi olla perinteellistä, sehän on kiusaamista! Tuollainen pitäisi kieltää ehdottomasti jokaisessa Suomen koulussa, ja hyvä että suurimmassa osassa onkin! SAIRASTA!!!


    • mopotusonmyytti

      Täälläpäin se on ainaki meinannu sellasta että isot pahat ysiluokkalaiset väijyy poikien vessassa ja jos sinne eksyy joku 7. luokkalainen niin ne ottaa sitä jaloista ja käsistä kiinni ja laittaa pään vessan pönttöön ja vetää vessan. Joten jos on pitkät hiukset näytät vähän mopilta koska hiukset ovat märät

      En oo kyl koskaan kuullut ett' tällästä olis tapahtunut

    • auehowih

      Ainakin 90- luvun alussa 8 luokkalaiset mopottivat seiskoja. 9 luokkalaiset ei tehneet seiskoille mitään.

    • lolololokakaa

      Meidän koulussa mopotus on sitä,että ysiluokkaliaset kaappavat seiskaluokallaisen ja sudittavat seen pään tohjoksi enduro mopolla.

    • -99

      Ainaki täällä meillä päi ei kouluissa mopoteta vaan iha seiskaluokalle meneviä kesällä mopotetaan esim. heitetäään laiturilta järveen ja kirjotetaa otsaan mopo ja kaikkee muuta :D että vähä muaki pelottaa ens kesä ku meen seiskalle:D

    • MOPOOOOOO

      Meidän koulussa se oli asiallista eikä tapahtunu mtn sen kummempaa. Ysit ja kasit huusi MOPOOOOO suoraan korvaan kaikille seiskoille, silmät peitettiin, tehtiin kiva esterata silmät peitettyinä ja lopussa saatiin vesisanko niskaan :D Ainiin ja naaman töhrittiin täyteen kirkkoveneitä (pennut kattokaa http://urbaanisanakirja.com/word/kirkkovene/) ja MOPO-tekstejä... Mut siitä tehtiin ihan kiva tapahtuma eikä kukaa sanonu mopoks sen jälkeen. Ei ollu mtn kiusaamistakaan.

    • yguioo

      mä en kyll enää haluu ylä asteelle ::D ens vuon pitäs sinnekki mennä. o.o

    • MuLoNmOpO

      Mun koulus ei sinänsä oo mopotust, mut ysit järkkää välil jotai discoi mis ne pistää meijät seiskat tekemää kaikkeee.... Muute ne jutut on ollu iha hauskoja, mut ite en tykkää jos joku yksittäine henkilö laitetaa yksin uusien ihmisten eteen nolattavaks : /

    • JooMo

      meil tääl kotkas lentelee viissenttiset

    • 00

      No ruissalon ylä-asteel ainaki kolikot lentelee ja vesipyssyillä ammutaa!!

      • Hamina4ever

        Asun itsekin Haminassa ja tääl se meinaa et heitetään toisii päin pikkurahoil, ja kaikki hermannit kerää ne pikkurahat mitä ei kannata tehä


    • iHQ

      Meillä mopotus oli sellasta, että seiskoille järkättiin omat mopobileet joissa oli sitte kaikkee tyttöpoika -hässäkkää... Sellasta että tytöt kiljuu poikabakteereista :D
      Yseille olo potkijaiset, jotka oli aika samaa, mut hiukan jo "aikuisempaa"
      Lukion ykkösellä (ainakin Helsingissä) meillä oli nasutusta ja ykkösii kutsuttiin nahkoiks ja järkättiin nahkiaiset, joissa ykkösii heiteltiin kaikel paskalla jne.

    • teemuki34

      öäh, ei mua toi mopotus pelota oikeastaan kunhan en mee ylempiluokkalaisille isottelemaan, mutta tulevalla yläasteella kuulemma on joku monnidisco missä on kaikenlaisia tehtäviä, esim. tyttö menee pojan alle makaamaa, poika tekee punnerruksia tytön yläpuolella ja pitää suklaalevyä suussaan ja tytön pitää syödä se suklaa pojan suusta. mua ei hirveesti huvittais mennä tohon discoon sitten mutta uskon että ne alkaa kiusaamaan jos ei mee. yyh. D:

      • mcvdf

        no vittu mä en todellakaan mee tollasiin ite alotin kutosen ja mul on puhuttu nyt et seiskal mopotetaan ja mua alko pelottaa siks luin tätäki juttuu


    • 19+17

      Ite kuulin vanhemmilta kavereilta ko olin menossa yläasteelle, että mopotus ois täälläpäin sitä, että heitetään vaatteet päällä järveen:D noo en tiä muitten kouluista, mutta ei meijän koulussa ainakaa tehty mitään pikkuseiskoille :--)

    • mopopopopp

      meillä se tarkottaa et ysit heittää seiskooi 5centtisil ja sit jo sseiskat poimii niit ni ne ottaa korvast kiii ja sanoo mitä mopo sanoo . ja ampuu vesi pyssyil

    • VV

      No meillä päi ei tunneta tota mopotusta meillä tääl päi 9luokkalaiset huutelee vaan ököö ja ennen ysit teki seiskoille eli ököille sellaisen ökö kasteen eli pää pyttyyn ja veto pöntöst

    • Sugarfox

      No meillä se on lähempänä huulipunalla naamaan ekana päivänä, kohteliaimmat kysyvät luvan ja mokkeri seisoo paikoillaan ja antaa yleensä kasin piirtää sydämmen ja kirjoittaa otsaan mokun. Toisena päivänä menee rajummaksi ja myös vesipyssyt ovat mukana. Kolmantena kielletään koska useat valittavat pää vessanpönttöön jutusta, joka on minusta hirveää, koska siitä voi saada esim infektion. Itse olen mokkeri, mutta minut on jätetty rauhaan, koska en urppaa kenellekkään vaan olen pitkä ja kävelen aivain kuin muutkin. On kutsuttu kasiksikkin, mutta tärkein omasta mielestäni on ettet esitä kovaa tai kaikki tietävät sinun olevan mokkeri. Lissut ovat kasien paras uhri, koska näistä on hauska kiusata lissuja. No tulipas pitkä teksti, mutta mokkerit olkaa normaalisti.

    • kiusattu:(

      Minua mopotettiin. Mulla työnnettiin pää vessanpönttöön ja vedettiin ja sitä ennen sinne paskottiin ja kustiin. Sit mun vaatteita revittiin pois ja tytöt tuli nuolee mun penistä. Piirrettiin kynillä, tusseilla ja huulipunalla pilluja peniksiä vedettiin turpaan. Kirjoteltiin lappuja englanniks ja pistettiin selkään taas pää vessanpönttöön hakattiin ja samaa haukuttiin potkittiin lyötiin verille, että semmosta mopotusta oon kärsinyt.

    • Kusihätä

      Ensimmäinen päivä on 10 h. Siellä juotetaa 20l es ja ei päästetä kuselle. Ja jos kusee ekana päivänä housuu nii siinä menee koko yläasteen maine

    • mopotus on paras XD

      kuule ne ampuu manki putkest kaljaa su pääl ja tunkee sut pönttöö moroooo XDDD mopotellaa

    • napapiirin yläaste

      joo yläasteen ekana päivänä sain suihinoton vessassa siirtymävälitunnilla eli oli 5 minuuttia aikaa vaihtaa rakennusta

    • pissapå

      Kaikki tuommoiset jutut pitäisi loppua kokonaan yksi hullu on Anssi Reinikainen

    • mopotus

      mä pelkään mopotusta iha hirveenä oon menossa 5 luokalle

    • kokemustalöytyy

      Mopotukset on ihan erillaisii eri kouluissa. Joissain se on seiskojen naamaan piirtelyä ylempi luokkalaisilta, joissain tönimistä ja teiden tukkimista, joissan vaan ilkeesti kattomista ja perään huutelua, suurimissa osissa ylä kouluista nykyään on varmaan jo kielletty ja haudattu tämä mopotus perinne. Ei mitään hajua misä tämä nimitys tulee mutta aina niitä uusia seiskoja on mopoiksi kutsuttu... Arvostetuimissa ja isoimmissa ylä-kouluissa on mopotukset unohdettu jo varmaan 5 vuotta sitten. Kyllä näitä vielä löytyy. Ei kannata pelätä näitä mopotuksia. Jos luulet että sun ylä-asteella olis pahat mopotukset, ota selvää minä päivänä se on ja skippaa koulupäivä, sanoin ton vaan siksi ettei tarvitse tänne tulla itkemään asiasta.

    • Mopotus on paras!

      Meijän koulussa mopotetaan. Meillä piirellään huulipunalla/tussilla naamaan sydän sen sisälle kirjoitetaan mopo. Työnnetään pää vessanpönttöön. Vedetään housut alas ja bokserit, paidat kaikki. Sitten ne pakotetaan poronoon tytönkaa. Juoteaan 20l es ei päästetä kuselle, jos kusee houseen Ylä-asteen maine ohi. Vedetään turpaa 100kertaa verille mustat silmät kaikki paikat verille. Leikataan sun penis irti perse paskaks. Pakotetaan panee opettajaa ja näin... tämmöstä on mopotus.

    • seiska4

      Ysit heitti meidän luokkalaisen 10 metristä veteen jalat sidottuna

    • Hoh hoijaa

      Paska puhetta, menee samaan kastiin intti kauhutarinoiden kanssa. Mitään mopotusta ei ole tapahtunut enää pitkään aikaan, tästä opettajat ja etenkin kuraattori(t) pitävät huolen.

    • gniingrud

      kyllä jonklun surkean homo luuserin naama tullaan aina tuhrimaan kaikenmaaliman luuseriopettajista ja kuraattoreista huolimatta

    • McSimo

      Yhtä helvettiä. On se juu iha helvetin moista ku varsinki 4 luokalta asti mua haukkunu ja semmosta ylimäärästä vittuilua ja kuukausi sitte ne kävi mun kaverin hiuksiin kiinni nii sitte ku minä meen siihe väliin nii helvetti se yks kusipää paiskas mut maaha ja mätki nii että tajuha siinä vähäks aikaa meni. Lopuksi potkas vielä kylkeen niin että munuaiset meni iha tuhnuks ja ny siitä ei sitte kukaa välitä ku minä kuulemma alotin tämän ns tappelun. Helvetti paihonpitely mutta ku ei niistä kameroista näkyny kuulemma mitää. Sitte seki vielä ku kaikki kasit ja ysit vaa nauroivat. Mut sentää oli hyvä poika Max joka autto mut ylös tämän jälkeen kun tämä hullu pahvipää lähti pois. Niiku tulis sota ja tappais tommoset mopopässit.

    • ApinaM

      Meen kasille ja kun olin seiskalla ni ysiluokkalaiset repi seiskaluokkalaisten tyttöjen sukkia jalasta ja tunki poikien suuhun.

    • Tere2a

      Meidän koulussa ysejä ainakaan kiinnostanu uudet seiskakuokkalaiset, mut kasit meni kovistelemaan niille 😊

    • PokemonJumala

      Siis mä oon nyt seiskalla ja onneks mein mopotus on jo ohi. Me jouduttiin tanssii hitaat ysien valitsemien parien kaa nii et meidän mahojen välissä pysy normi ilmapallon kokone vesi ilmapallo. Ja siis mun pari oli jtn niiku mein luokan suosituin poika että juuh. Sitte meillä oli vielä risutus josta en ollu kuullukkaa. Ja nyt sitte tukarit oli valinnu meille parit ja poikien piti punnertaa tyttöjen päällä vähintää 5 kertaa. Sit molemmissa oli viel kivoi yhteis leikkei mut siis musta teiän ei kannata pelätä sitä. Mä haluun sit ysillä et mopoille ei tehä mtn tommosta koska en haluu kostaa. Sit molemmissa opettaja joka oli valvomassa nii se vaa nauro vieressä. Mut siis onneks tää ei oo enää semmosta ku aikasemmi. Mun tyttö serkku oli joskus 2010 joutunu punnertaa pojan päällä kunnes se oli syöny pojan suusta banaanin ja toisessa sen silmät oltiin sidottu ja sen oli pitäny suulla irrottaa pojan kehossa olleet pyykkipojat ja huom niitä oli myös perseessä ja kainaloissa.

    • Oskarrrr

      Meillä oli joku mopodisco kaksi viikkoa sitten mutta ei se oli pahaa

      Mutta tytöt punnerta

    • Anonyymi

      vessan pöntössä uitetaan päätä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe