Sielujen silta
Olet poissa,
kuljet varjona rinnallain,
kuvajaisena silmissäni.
En ikävässäni
kylvä kyyneleitä -
piilotan suruni hunnun.
Kivusta tainnun,
rakkaudestasi herään -
kosketuksistasi synnyn
uudelleen.
Palaa,
herätä kytevä tuleni.
Odotan sinua,
sielujemme sillan toisessa
päässä -
avaa sylisi,
niin kävelen sinua vastaan.
Sielujen silta
19
680
Vastaukset
- tänään 53 -vuotias
nainen. Rellumarei! Elämä on!
- Rellu
esiinnyn aina omalla nicilläni, eikä ole
mitään tarvetta muuntautua mieheksi,
ei todellakaan.
Ja, käytän kommenteissani aina Rellua,
koska en halua kommenttieni tallentuvan
profiilisivulleni, ja toisekseen, sekin
on aivan oma asiani.
Kukin taaplaa tyylillään, myös sinä,
joka et pysty esiintymään persoonana,
vaan piiloudut heittonicin taakse.
Ehkä sun kannattais tarkistuttaa omat
papereris - sorry vaan ! - iinu
Rellu kirjoitti:
esiinnyn aina omalla nicilläni, eikä ole
mitään tarvetta muuntautua mieheksi,
ei todellakaan.
Ja, käytän kommenteissani aina Rellua,
koska en halua kommenttieni tallentuvan
profiilisivulleni, ja toisekseen, sekin
on aivan oma asiani.
Kukin taaplaa tyylillään, myös sinä,
joka et pysty esiintymään persoonana,
vaan piiloudut heittonicin taakse.
Ehkä sun kannattais tarkistuttaa omat
papereris - sorry vaan !Eks sä oo Rellu ja Rellutar niinku samassa?
- Rellu
iinu kirjoitti:
Eks sä oo Rellu ja Rellutar niinku samassa?
ja kyllä sen vanhat sivustolla olijat
kaikki tietää.
Kävin lisäämässä sen taas proffaanikin,
se on siellä joskus ollut, ja päätin nyt
tästä edellä olevasta kommentista sui-
vaantuneena lisätä takaisin.
- Vartoilija
Älä katsele taakses, eilisen peiliin. Silta edessäs käy sydämen luo, tuleviin kuviin.
(suutelo tulitukalle)- Rellu
se jaksat vartoilla *hymy*
Hmmmm, ehkä joskus on hyväkin katsoa
taakse, joskus taas eteen.
Kiitos kauniista sanoistasi, ja rakkauden
hetkiä sinulle.
(Olipas se lämmin - namm) - tulitukka
Yhden kuvan valitsen, ensimmäisen. Sen jälkeen ongelma, jos en saa tietoa. Pöljä pääni ei toiminut eilen, kuten ei alkukesälläkään. En löydä Sua mistään. Siksi tänään järkytyin, vaikka teit teon hyvän.
Rakas olet Vartoilija.
- Runoilijatar
Hieno runo :)Mitäpä siihen mitään lisäisi..
- Rellu
noh, en tiedä.
Laitoin sen jo joku päivä tänne ja
nappasin pois. Sitten Lio-na oli
juuri silloin käynyt sitä kommentoimassa,
kun olin nappaamassa pois, ja hän oli
ihmetellyt, että viesti poistettu.
Ajattelin, että jos nyt sitte palautan
sen kuitenkin tänne.
Kiitos paljon sulle. - Puuma
Rellu kirjoitti:
noh, en tiedä.
Laitoin sen jo joku päivä tänne ja
nappasin pois. Sitten Lio-na oli
juuri silloin käynyt sitä kommentoimassa,
kun olin nappaamassa pois, ja hän oli
ihmetellyt, että viesti poistettu.
Ajattelin, että jos nyt sitte palautan
sen kuitenkin tänne.
Kiitos paljon sulle.Kiva, että palautit runosi tänne. Ihana lukuelämys.
Kiitos aamuterkuista.
Mukava runoilta! - Rellu
Puuma kirjoitti:
Kiva, että palautit runosi tänne. Ihana lukuelämys.
Kiitos aamuterkuista.
Mukava runoilta!kaunis ja lämmin kiitos sinulle,
olen otettu.
Oleppa hyvä, pidän teksteistäsi,
mutta kun olen iltaisin harvoin
myöhemmin koneella, niin jää usein sinun
hyvänyön toivotuksiin kommentointi
aamuun, mutta kommentoin kyllä,
kun aihetta on, monelle, mutta
sinä olet ehdottomasti yksi suosi-
keistani :D
Illat sinne koskelle siskosein.
- Rellu
iltaa sinnekkin, ja rakkauden
suloisia hetkiä :D
- lomalainen,,
Voin vain ihmetellä tekstiäsi, ja nuo neljä riviä "kivusta" sanan jälkeen, mielestäni kauniin runosi kivijalka.
- Rellu
kiitän.
Joskus onnistuu, joskus ei, ehkä tämä
runoni kuitenkin on sitä onnistumisen
parempaa puolta.
Hyvää päivän jatkoa ja lämmin kiitos.
- TöllinLiisa
On toivoa,joka vie eteenpäin.
Rakkaus ,kuin hukkuvalle oljen korsi.
Rakkaus monimuotoisuudessaan,
on ihanaa ja tuskallista.
Rakkautta kohti käymme,
sen toivomme jokainen löytävän.
Yö saapuu,sinulle kauniita unia.Liisa- Rellu
niin, rakkaus on niin monimuotoinen,
kaikkine tunteineen.
Kiitos sinullekkin ja leppoisaa päivää.
olen mykistynyt,
taitosi kertoa,
tunteistasi,
joita näen teksteissäsi..
hienoa...:)- Rellu
jotenkin, tuli tunne kahlata
vieläkin taaksepäin, vaisto -
että olet vielä täälläkin käynyt.
Olen itse sanaton uskollisuudellesi,
en osaa varmasti oikeilla sanoilla,
oikealla tavalla antaa sinulle kiitosta,
mutta olet ihan lähellä nyt sydäntäni.
Suukkoja repullinen uudelleen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683