Sielujen silta

Rellutar

Sielujen silta

Olet poissa,
kuljet varjona rinnallain,
kuvajaisena silmissäni.
En ikävässäni
kylvä kyyneleitä -
piilotan suruni hunnun.

Kivusta tainnun,
rakkaudestasi herään -
kosketuksistasi synnyn
uudelleen.

Palaa,
herätä kytevä tuleni.

Odotan sinua,
sielujemme sillan toisessa
päässä -

avaa sylisi,
niin kävelen sinua vastaan.

19

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tänään 53 -vuotias

      nainen. Rellumarei! Elämä on!

      • Rellu

        esiinnyn aina omalla nicilläni, eikä ole
        mitään tarvetta muuntautua mieheksi,
        ei todellakaan.
        Ja, käytän kommenteissani aina Rellua,
        koska en halua kommenttieni tallentuvan
        profiilisivulleni, ja toisekseen, sekin
        on aivan oma asiani.
        Kukin taaplaa tyylillään, myös sinä,
        joka et pysty esiintymään persoonana,
        vaan piiloudut heittonicin taakse.

        Ehkä sun kannattais tarkistuttaa omat
        papereris - sorry vaan !


      • iinu
        Rellu kirjoitti:

        esiinnyn aina omalla nicilläni, eikä ole
        mitään tarvetta muuntautua mieheksi,
        ei todellakaan.
        Ja, käytän kommenteissani aina Rellua,
        koska en halua kommenttieni tallentuvan
        profiilisivulleni, ja toisekseen, sekin
        on aivan oma asiani.
        Kukin taaplaa tyylillään, myös sinä,
        joka et pysty esiintymään persoonana,
        vaan piiloudut heittonicin taakse.

        Ehkä sun kannattais tarkistuttaa omat
        papereris - sorry vaan !

        Eks sä oo Rellu ja Rellutar niinku samassa?


      • Rellu
        iinu kirjoitti:

        Eks sä oo Rellu ja Rellutar niinku samassa?

        ja kyllä sen vanhat sivustolla olijat
        kaikki tietää.

        Kävin lisäämässä sen taas proffaanikin,
        se on siellä joskus ollut, ja päätin nyt
        tästä edellä olevasta kommentista sui-
        vaantuneena lisätä takaisin.


    • Vartoilija

      Älä katsele taakses, eilisen peiliin. Silta edessäs käy sydämen luo, tuleviin kuviin.

      (suutelo tulitukalle)

      • Rellu

        se jaksat vartoilla *hymy*

        Hmmmm, ehkä joskus on hyväkin katsoa
        taakse, joskus taas eteen.
        Kiitos kauniista sanoistasi, ja rakkauden
        hetkiä sinulle.

        (Olipas se lämmin - namm)


      • tulitukka

        Yhden kuvan valitsen, ensimmäisen. Sen jälkeen ongelma, jos en saa tietoa. Pöljä pääni ei toiminut eilen, kuten ei alkukesälläkään. En löydä Sua mistään. Siksi tänään järkytyin, vaikka teit teon hyvän.

        Rakas olet Vartoilija.


    • Runoilijatar

      Hieno runo :)Mitäpä siihen mitään lisäisi..

      • Rellu

        noh, en tiedä.
        Laitoin sen jo joku päivä tänne ja
        nappasin pois. Sitten Lio-na oli
        juuri silloin käynyt sitä kommentoimassa,
        kun olin nappaamassa pois, ja hän oli
        ihmetellyt, että viesti poistettu.

        Ajattelin, että jos nyt sitte palautan
        sen kuitenkin tänne.

        Kiitos paljon sulle.


      • Puuma
        Rellu kirjoitti:

        noh, en tiedä.
        Laitoin sen jo joku päivä tänne ja
        nappasin pois. Sitten Lio-na oli
        juuri silloin käynyt sitä kommentoimassa,
        kun olin nappaamassa pois, ja hän oli
        ihmetellyt, että viesti poistettu.

        Ajattelin, että jos nyt sitte palautan
        sen kuitenkin tänne.

        Kiitos paljon sulle.

        Kiva, että palautit runosi tänne. Ihana lukuelämys.
        Kiitos aamuterkuista.

        Mukava runoilta!


      • Rellu
        Puuma kirjoitti:

        Kiva, että palautit runosi tänne. Ihana lukuelämys.
        Kiitos aamuterkuista.

        Mukava runoilta!

        kaunis ja lämmin kiitos sinulle,
        olen otettu.

        Oleppa hyvä, pidän teksteistäsi,
        mutta kun olen iltaisin harvoin
        myöhemmin koneella, niin jää usein sinun
        hyvänyön toivotuksiin kommentointi
        aamuun, mutta kommentoin kyllä,
        kun aihetta on, monelle, mutta
        sinä olet ehdottomasti yksi suosi-
        keistani :D


    • Illat sinne koskelle siskosein.

      • Rellu

        iltaa sinnekkin, ja rakkauden
        suloisia hetkiä :D


    • lomalainen,,

      Voin vain ihmetellä tekstiäsi, ja nuo neljä riviä "kivusta" sanan jälkeen, mielestäni kauniin runosi kivijalka.

      • Rellu

        kiitän.

        Joskus onnistuu, joskus ei, ehkä tämä
        runoni kuitenkin on sitä onnistumisen
        parempaa puolta.

        Hyvää päivän jatkoa ja lämmin kiitos.


    • TöllinLiisa

      On toivoa,joka vie eteenpäin.
      Rakkaus ,kuin hukkuvalle oljen korsi.
      Rakkaus monimuotoisuudessaan,
      on ihanaa ja tuskallista.
      Rakkautta kohti käymme,
      sen toivomme jokainen löytävän.

      Yö saapuu,sinulle kauniita unia.Liisa

      • Rellu

        niin, rakkaus on niin monimuotoinen,
        kaikkine tunteineen.

        Kiitos sinullekkin ja leppoisaa päivää.


    • olen mykistynyt,
      taitosi kertoa,
      tunteistasi,
      joita näen teksteissäsi..
      hienoa...:)

      • Rellu

        jotenkin, tuli tunne kahlata
        vieläkin taaksepäin, vaisto -
        että olet vielä täälläkin käynyt.

        Olen itse sanaton uskollisuudellesi,
        en osaa varmasti oikeilla sanoilla,
        oikealla tavalla antaa sinulle kiitosta,
        mutta olet ihan lähellä nyt sydäntäni.

        Suukkoja repullinen uudelleen :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe