Elikkäs suunnitteilla olis viettää jouluna viikkoa lapissa. Onko kenelläkään kokemusta mistäpäin lappia saisi kohtuuhintaisen ja siistin mökin neljälle aikuiselle ja kahdelle lapselle...? Hiihtoladut sais olla melko lähellä...
joulu lapissa?
6
9909
Vastaukset
- oletko muuten
olipa taas kysymys? Lappi on iso paikka ja jospa alat netissä katselemaan vaikka googlesta ja hakuasanaksi " Kuusamo, Pyhä, Luosto, Levi, Ylläs, Pallas jne tai laita vain lapin joulu, eiköhän ala olla vaihtoehtoja. Voisin tietenkin antaa meidän Levin mökin avaimet mutta kun olemme itse joka joulu siellä, heh heh.
- Lapin kävijänä
varmaan tiedät, että Kuusamo ei ole lappia. Vai vielä Levin mökin avaimetkin... taitaa olla naapurin.
- heli (lapista)
Lapin kävijänä kirjoitti:
varmaan tiedät, että Kuusamo ei ole lappia. Vai vielä Levin mökin avaimetkin... taitaa olla naapurin.
Jos nimenomaan perhekohdetta etsit niin suosittelen Luostoa. Suhteellisen rauhallinen kohde vaikka jouluna onkin täynnä brittejä. Esimerkiksi Scandicin vuokraamat mökit ovat ihan laskettelurinteen/hiihtolatujen vieressä, kivenheitonpäässä on ruokapaikat ja ruokakauppa. Jos isompaa ostostarvetta tulee niin lähimmät isommat kaupat ovat sodankylässä (n.40km, päivittäinen bussiyhteys).Myös kylpylä on ihan vieressä jos lapsilla meinaa tulla aika pitkäksi. tarjolla on myös poroajeluita, heppoja, pulkkailua yms.
Vaikka tätä kohdetta ette valitsisikaan niin älkää ihmeessä ainakaan leville menkö (olen ollut sekä levillä&luostolla töissä, kokemuksen syvällä rintaäänelle puhun :)), ei ole oikein lapsiperheelle sopiva paikka.
- Rinkka
Vietän taas joulun tunturissa autiotuvalla! Siellä se joulu on! Ei muita kuin minä ja joulu.
Kokeilkaa!!- joulu on taas
Jos joskus näät tän ni kerro ihmeessä miten se joulu yksin sielä autiotuvalla sujui. Pysyitkö hengissä...
- Lapiosalmen ystävä
joulu on taas kirjoitti:
Jos joskus näät tän ni kerro ihmeessä miten se joulu yksin sielä autiotuvalla sujui. Pysyitkö hengissä...
Kokeilkaas Lapiosalmen eräkeskusta(www.lapiosalmi.fi)Posiolla, sieltä löytää vanhanajan joulun. Mahava paikka koska tahansa paikkahan on mahtavan Korouoman vieressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823596Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735