Hämppärit on kamalia

Valitan

tai en edes valita,en pysty koskaan ymmärtämään teitä joilla on hämppäreitä lemmikkeinä,nehän on helevetin rumia! Ja niillä ei tee yhtään mitään,eikä niitä voi ottaa kyytiinkään kun ne munii heti korvat suut täyteen ja pistelee niillä rumilla vehkeillään ympäriinsä ja suihkauttelevat sitä ektoblasmaansa joka paikkaan. Hyiih ja kutovat niitä riippumattojaan pitkin kämppää :D Ei ole tarkoitus haukkua teitä ja teidän kauheita ötököitä vaan halusinpa kertoa mitä nyt kerroinkin. Tallon kyllä joka hämppärin mikä meijjän kämpässä lattialla ravaa phtyi :P

12

963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Möksö

      Kuka tänne on käskenyt tulla kitisemään,jos et hämähäkeistä pidä?
      Eiköhän se ole jokaisen oma asia mistä pitää tai ei pidä.
      Jos kirjoituksesi tarkoitus oli saada kymmeniä puolustupuheita hämähäkkien omistajilta niin hukkasit aikaasi.
      Ei ketään hämähäkkiharrastajaa kiinnosta yleensäkkään alkaa selittämään tietämättömille miksi pitää juuri näistä karvajaloista.

      Hanki elämä,eikös?

      • MinävainTaas

        Hö.miksen sais höpistä mitä haluan! Saan kait mä nyt perkele vieköön ihmetellä että mikä niissä kiehtoo saakelin daijju!! Hanki ite elämä,koska mulla semmonen jo on :D


    • töfaan

      Musta hämpit on niin ihquii, kun ne on niin rumii. Mä teen niiden kaa ristipistotöitä ja ne saa munia minne haluu. Se on tietty ikävää et ne pallerot pistelee pahalla tuulella, byyh, en ymmärrä miks ne tekee niin vaiks mä oon niin kiva?! Joku päivä ne käärii mut ektoplasmaan jota ne suihkuttelee suihkupullolla ja ripustaa mut verkkoon,kääk.

      Ai tallot? Tiesitkö et pahoista teoista rangaistaan?

      Hohhoijaa...

      • minätaasvain

        Mukavaa kun joku kirjoittaa OMAN mielipiteensä ja siihen saa sitten vastaukseksi hauskoja juttuja :)
        Yhä hämppärit on yök. :)


      • ssssggg
        minätaasvain kirjoitti:

        Mukavaa kun joku kirjoittaa OMAN mielipiteensä ja siihen saa sitten vastaukseksi hauskoja juttuja :)
        Yhä hämppärit on yök. :)

        Haistakaa paska saatanan teinit!


      • VanhusJo
        ssssggg kirjoitti:

        Haistakaa paska saatanan teinit!

        Haise itte


    • joo2222

      Hyi että mä inhoon näitä karvattomia alaikäsiä kaksijalkaisia siiderikännissä. Tallaan kyllä jokaisen pissiksen kaupungilla

      • Minäjokaenpidähämähäkeistä

        Minäkään en kyllä tykkää yhtään hämähäkeistä ja minulla on ikääkin jo miltein neljäkymmentä. minkäs teet,ei kaikesta tarvitse tykätä.


    • Tyttöpieni__

      Olen aivan samaa mieltä, että hämähäkit eivät ole MINUN mielestäni mitään kauniita eläimiä, itseasiassa minulla on aivan kamala hämähäkki kammo. Menen aivan hysteeriseksi kun näen minkä kokoisen kahdeksan jalkaisen tahansa.
      Mutta älkää morkatko niitä jotka niistä pitävät, joidenkin mielestä niissä vaan on jotain sellasiat mikä ihmisiä viehättää. Minulle on aivan sama millaisia lemmikkejä kukain pitää kotonaan.

      • noitaå+´´´´

        hämähäkin OMISTAJIA edes morkannut,hämähäkkejä vain,hämähäkit on kaikki yhtä karseita ja en voi sietää niitä.


      • devilived
        noitaå+´´´´ kirjoitti:

        hämähäkin OMISTAJIA edes morkannut,hämähäkkejä vain,hämähäkit on kaikki yhtä karseita ja en voi sietää niitä.

        millaisen vastanoton saisit aikaan jos kertoisit esim. kissakeskustelupalstalla että vihaat kissoja, ne ovat rumia ja potkit varmasti kuoliaaksi jokaisen kissan jonka näet? Jokaisella lemmikkinsä, mutta ei se oma maku tarkoita sitä että toista mieltä olevia pitäisi netissä piikitellä ja näiden otuksia kauhistella.


      • mursu:'D
        devilived kirjoitti:

        millaisen vastanoton saisit aikaan jos kertoisit esim. kissakeskustelupalstalla että vihaat kissoja, ne ovat rumia ja potkit varmasti kuoliaaksi jokaisen kissan jonka näet? Jokaisella lemmikkinsä, mutta ei se oma maku tarkoita sitä että toista mieltä olevia pitäisi netissä piikitellä ja näiden otuksia kauhistella.

        että kauhistuisivat tai eivät uskoisi tuota. mutta mielestäni kissa on hieman eri asia kuin hämähäkki.
        esimerkiksi jos kissa potkittaisiin kuoliaaksi siitä varmasti soitettaisiin eläinsuojeluyhdistykselle tai yms. mutta jos tallot hämähäkin kadulla siitä tuskin kukaan soittaa minnekkään :''D ja tietääkseni tarantelloja ei suomessa vapaalla jalalla liiku ;D

        Ne,jotka inhoavat hämppiksiä haluavat tietää syyn ja mielipiteitä MIKSI te pidätte hämpyistä. ja taas ne jotka pitävät niistä ovat joko sitä mieltä että kaikilla saa olla lemmikki mikä hyvänsä, tai että ne jotka eivät pidä hämpyistä tulevat tälle sivulle valittamaan kuinka inhottavia ne ovat! kun on se vähän hankaalaa näin netissä kun ei äänensävyä kuule :D joten yrittäkää ymmärtää myös niitäkin jotka sanovat hämpyille yäk! jotkut ihmiset pelkäävät hämppiksiä kuin kuolemaa! vaikka onhan se vähän hassua.

        älkää valittako että kaikki tykkää mistä tykkää. vaika tottahan sekin on. mutta uskon että etsivät vastausta kysymykseen MIKSI.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe