Mitä on limuviina?

annaleena92

Siinähän se kysymys tulikin. Vastauksia kaivataan!! Ja toinen kysymys, jos on vähän juonu jotain ja tulee kotiin, ni eiks vanhemmat sit voi haistaa hengityksest sen? Tai siis mikä auttais sit siihe?

12

6360

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marjatta-nen

no limuviina on limsaa eli limonaadia. Sitä te pienet seiska luokkalaiset nautitte tuolla kaduilla ja olette "humalassa". Tai niin mä käsitin sitte miten poistaa viinan aiheuttama paha haju on, että poltat tupakan pihalla niin takaan etteih vanhemmat haista viinaa sun hengityksestäs :)

• tässä tulee

"Limuviina" on mietoa alkoholijuomaa, joka on laimennettu jollain makealla nesteellä. Siis alkoholia, eli ei ollenkaan sinun ikäisillesi. Mutta niin mietoa, että ennemmin tulee sokerihumala kuin viinahumala.

• swfwrt

Limuviina voi tarkoittaa limonaadia tai sitten viinaa joka on sekotettu spraittiin, kokikseen tai jaffaa.. Kyllä se sen haistaa jollet ole syöny/juonu mitään muuta sen jälkee..

• ...

vaikka purkkaa juomisen jälkeen niin ei haista.. mutta toki sen huomaa muustakin kuin hengityksestä jos pääsi täyteen aioit vetää

• ...

Minun käsitykseni mukaan siiderit, lonkerot yms miedot ja limsamaiset alkoholijuomat ovat tuollaisia.

Esimerkkeinä Bacardi Breezer ja Viru Valge Cooler.

• hyvä!!

Ensimmäinen, joka on tajunnut sanan merkityksen. Näkee taas miten hyviä ihmiset ovat arvailemaan ja kertomaan näitä arvauksia sitten tosina. Ainoa oikea merkitys limuviinalle on juuri tuo limpparimainen alkoholi, joista siideri on paras esimerkki.

• Kissankuu

''ei sovi lainkaan sinun ikäisellesi''. Toi on mun mielestä tosi ärsyttävää, luulenpa että kaikki osaavat itse päättää milloin on sopivaa.

• ----

Olisihan se kivaa, jos kaikki olisivat niin fiksuja, että osaisivat itse päättää mikä itselle on sopivaa ja parasta. Harva teini kuitenkaan pystyy siihen, vaikka kuinka ollaan niin aikuista, niin aikuista. Mietitään mikä on kavereiden kannalta parasta ja mikä on seurusteluelämän kannalta parasta ja kohta örvelletään pitkin pusikoita limuviinakännissä, koska kaveritkin niin tekee ja siinä tapaa kivoja tyttöjä/poikia. Ja hetkeäkään ei oikeasti mietitä, mikä on ITSELLE hyväksi. Nämä typeryydet tajuaa vasta vanhempana, sillä teini-iässä on täysin sokea muiden (lähinnä aikuisten ja fiksumpien) neuvoille näissä asioissa.

• sysändäsus

EI VITTU TE IHMISET OOTTE TYHMIÄ JA TIETÄMÄTTÖMIÄ!!
      siis limuviinahan tarkoittaa mietoja viinoja kuten leijonaa ja 38% kossuu ja jotkut käyttää sitä sanaa koska ne haluaa antaa ittestään sellasen kuvan et ne juo vaan jotai 60% helvetin vahvoja eikä sellasia limuja

• limuviina

Tyypillinen limuviina on lonkero, greippilimonadia ja giniä.

• AsiantuntijaMaunoSeppä

No vittu mieti.

• Seksistinen69

Limuviinaan on sekoitettu limua ja vaikka 40% vodkaa. Vanhemmat ei kyl huomanu mitää ku tulin kotiin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      356
      1438
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      79
      987
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      84
      905
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      833
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      728
    6. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      121
      705
    7. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      692
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      49
      658
    9. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      616
    10. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      568
    11. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      30
      567
    12. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      552
    13. 45
      547
    14. 32
      531
    15. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      525
    16. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      33
      518
    17. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      84
      495
    18. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      41
      492
    19. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      80