Mitä on limuviina?

annaleena92

Siinähän se kysymys tulikin. Vastauksia kaivataan!! Ja toinen kysymys, jos on vähän juonu jotain ja tulee kotiin, ni eiks vanhemmat sit voi haistaa hengityksest sen? Tai siis mikä auttais sit siihe?

12

6354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marjatta-nen

      no limuviina on limsaa eli limonaadia. Sitä te pienet seiska luokkalaiset nautitte tuolla kaduilla ja olette "humalassa". Tai niin mä käsitin sitte miten poistaa viinan aiheuttama paha haju on, että poltat tupakan pihalla niin takaan etteih vanhemmat haista viinaa sun hengityksestäs :)

    • tässä tulee

      "Limuviina" on mietoa alkoholijuomaa, joka on laimennettu jollain makealla nesteellä. Siis alkoholia, eli ei ollenkaan sinun ikäisillesi. Mutta niin mietoa, että ennemmin tulee sokerihumala kuin viinahumala.

    • swfwrt

      Limuviina voi tarkoittaa limonaadia tai sitten viinaa joka on sekotettu spraittiin, kokikseen tai jaffaa.. Kyllä se sen haistaa jollet ole syöny/juonu mitään muuta sen jälkee..

    • ...

      vaikka purkkaa juomisen jälkeen niin ei haista.. mutta toki sen huomaa muustakin kuin hengityksestä jos pääsi täyteen aioit vetää

    • ...

      Minun käsitykseni mukaan siiderit, lonkerot yms miedot ja limsamaiset alkoholijuomat ovat tuollaisia.

      Esimerkkeinä Bacardi Breezer ja Viru Valge Cooler.

      • hyvä!!

        Ensimmäinen, joka on tajunnut sanan merkityksen. Näkee taas miten hyviä ihmiset ovat arvailemaan ja kertomaan näitä arvauksia sitten tosina. Ainoa oikea merkitys limuviinalle on juuri tuo limpparimainen alkoholi, joista siideri on paras esimerkki.


    • Kissankuu

      ''ei sovi lainkaan sinun ikäisellesi''. Toi on mun mielestä tosi ärsyttävää, luulenpa että kaikki osaavat itse päättää milloin on sopivaa.

      • ----

        Olisihan se kivaa, jos kaikki olisivat niin fiksuja, että osaisivat itse päättää mikä itselle on sopivaa ja parasta. Harva teini kuitenkaan pystyy siihen, vaikka kuinka ollaan niin aikuista, niin aikuista. Mietitään mikä on kavereiden kannalta parasta ja mikä on seurusteluelämän kannalta parasta ja kohta örvelletään pitkin pusikoita limuviinakännissä, koska kaveritkin niin tekee ja siinä tapaa kivoja tyttöjä/poikia. Ja hetkeäkään ei oikeasti mietitä, mikä on ITSELLE hyväksi. Nämä typeryydet tajuaa vasta vanhempana, sillä teini-iässä on täysin sokea muiden (lähinnä aikuisten ja fiksumpien) neuvoille näissä asioissa.


    • sysändäsus

      EI VITTU TE IHMISET OOTTE TYHMIÄ JA TIETÄMÄTTÖMIÄ!!
      siis limuviinahan tarkoittaa mietoja viinoja kuten leijonaa ja 38% kossuu ja jotkut käyttää sitä sanaa koska ne haluaa antaa ittestään sellasen kuvan et ne juo vaan jotai 60% helvetin vahvoja eikä sellasia limuja

    • limuviina

      Tyypillinen limuviina on lonkero, greippilimonadia ja giniä.

    • AsiantuntijaMaunoSeppä

      No vittu mieti.

    • Seksistinen69

      Limuviinaan on sekoitettu limua ja vaikka 40% vodkaa. Vanhemmat ei kyl huomanu mitää ku tulin kotiin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe