mx1000 ongelma

kaitzu

mul on tälläinen "hätä" ostin mx5000 setin ja nyt on hiiren kanssa ongelmia, kun yritän pelata onlinessa niin hiiri tökkii sanan varsinaisessa merkityksessä. eli ohjaus toimii tavallaan mut ei toimi kun kaikki tapahtuu liian myöhään ja nykien, olen kokeillut jo hertzien usb:ssä nostoa se ei auttanut.
onko tässä setissä oleva hiiri jotenkin köyhempi kuin erikseen ostettava? auttakaa jos osaatte KIITOS!

3

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markus

Mulla on täysin sama ongelma. Neuvokaa?

Itse yritin uusinta setpoint päivitystä ja autto vähän muttakun käynistin konee uuestaa nii taas jökkii. Ilman logitechin ohjelmistoa toimisi hyvin mutta sitten jäisi näppämistö näyttö käyttämättä :/

Kai luulis et bluetooth toimis sentää paremmin ku normi langaton. onhan pitempi kantomatkakin

• markus

hiiren ja lähettimen välissä ei ole kuin pöytä ja lähetin on tietokoneen takaosassa kiinni. Luulis et tarkka laseri toimis tosi hyvin.

• kaitzu
        markus kirjoitti:

hiiren ja lähettimen välissä ei ole kuin pöytä ja lähetin on tietokoneen takaosassa kiinni. Luulis et tarkka laseri toimis tosi hyvin.

sain ongelman ratkaistua, siirsin usb tikun koneen etu puolelle ja nyt toimii moitteetta.

löysin viesti ketjun jossa muillakin oli sama häiriö ja joku tiesi kertoa että tikun ja hiiren/näppiksen välissä ei saa olla sähkö laitteita(näyttö).
        sähkö laitteet aiheuttaa signaaliin häiriöitä,
        ei voi muuta sanoa kuin että kyllä on hienoa tämä nykytekniikka, vähän on laitteita tiellä niin siihen pysähtyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      68
      4715
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      169
      3633
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      166
      3130
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      71
      3078
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2771
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1933
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1861
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1666
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1650
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      42
      1362
    Aihe