Ismo

eräs noppailija

Osaanottoni perheelle ja tuttaville jotka Ismon tunsivat. Päivänopat eivät ole mitään ilman Ismoa.

31

4941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riittaP

      Mitä Ismolle on käynyt?

      • eräs noppailija

        Hän menehtyi eilen


      • Ismon kaveri
        eräs noppailija kirjoitti:

        Hän menehtyi eilen

        Kuulin nyt eka kerran...


      • Anonyymi
        eräs noppailija kirjoitti:

        Hän menehtyi eilen

        Salkkareiden Ismo menehtynyt?
        Karmeeta!!


      • Anonyymi
        eräs noppailija kirjoitti:

        Hän menehtyi eilen

        Oho!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salkkareiden Ismo menehtynyt?
        Karmeeta!!

        Ismo??


    • sattuu kovasti

      ismo nukkui pois eilen helsingin meilahden sairaalan teho-osastolla, sairaus mursi ismon
      n. 3 viikossa. tämä on fakta ja tieto on lähipiiristä. voimia kaikille.

      • erääs noppailija

        elämä ei oo oikeuden mukainen. mut siihen pitää tottuu. silti mieki toivon voimia kaikille


    • osan otto

      lämmin osanotto omaisille, kysyisin kuitenkin, miten vanha Ismo oli? Vai oliko päivänopissa toista mies juontajaa, Ismoko oli tämä rauhallisen kuuloinen kaveri? Vielä kerran osanottoni!

      • mato182

        ismo kuoli 42 syntymäpäivänään ja oli 42


      • mato182
        mato182 kirjoitti:

        ismo kuoli 42 syntymäpäivänään ja oli 42

        43 vuotta


      • mato182 kirjoitti:

        43 vuotta

        liialliseen viinan juontiin. Sairaudeksihan sitäkin sanotaan....."pitkällisen sairauden murtamana menehtyi" rauha hänen sielulleen...


      • mato182
        enoc kirjoitti:

        liialliseen viinan juontiin. Sairaudeksihan sitäkin sanotaan....."pitkällisen sairauden murtamana menehtyi" rauha hänen sielulleen...

        karkea sanonta, mutta parasta kaverii ei tuo mikään takas. se on faktaa. ja täs vaihees otan osaa äidin veljien ja lasten suruun. ja kaikkien noppailijoiden sukulaisten ystävien. Ismo oli ihana ihminen. sitä ei mikään muuta


      • kamppulasta
        enoc kirjoitti:

        liialliseen viinan juontiin. Sairaudeksihan sitäkin sanotaan....."pitkällisen sairauden murtamana menehtyi" rauha hänen sielulleen...

        pakko olla...


      • joku vaan
        kamppulasta kirjoitti:

        pakko olla...

        niin mikä oli pakko olla???


      • ei moukka
        joku vaan kirjoitti:

        niin mikä oli pakko olla???

        on pakko olla kamppulasta


      • höpsis
        ei moukka kirjoitti:

        on pakko olla kamppulasta

        pitääks kaikkien olla kamppulast?????


      • paikalle kertomaan.
        höpsis kirjoitti:

        pitääks kaikkien olla kamppulast?????

        Enoc, kerro kaikille porvoolaisille, että olethan sinä gammelbackalaisia.


      • mato182
        höpsis kirjoitti:

        pitääks kaikkien olla kamppulast?????

        ismo ei ollu kamppulast. se on faktaa


      • joskus turpas kiinni
        mato182 kirjoitti:

        ismo ei ollu kamppulast. se on faktaa

        Nyt puhutaan enoc:sta.


      • mato182
        joskus turpas kiinni kirjoitti:

        Nyt puhutaan enoc:sta.

        jos tunnet minut niin tuu ihmees juttelee. ja kyllä mie sen huomasin kenestä puhutaan. anteeksi jos ärsytin. ei ollu tarkotus


      • nickin taakse
        mato182 kirjoitti:

        jos tunnet minut niin tuu ihmees juttelee. ja kyllä mie sen huomasin kenestä puhutaan. anteeksi jos ärsytin. ei ollu tarkotus

        Enoc tosiaan on Kamppulasta, aika idiootti tyyppi.


      • mato182
        nickin taakse kirjoitti:

        Enoc tosiaan on Kamppulasta, aika idiootti tyyppi.

        no ei kai se oo uutta


      • siitä miten
        mato182 kirjoitti:

        no ei kai se oo uutta

        Pidätkö siitä miten se revittää edesmennyttä kaveriasi?


      • mato182
        siitä miten kirjoitti:

        Pidätkö siitä miten se revittää edesmennyttä kaveriasi?

        minä en voi sille enää mitää ...mut tää juttu alkaa jollain lähtee käsistä. minä vain sanoin osaan ottoni lapsille äidille ja veljille. ei sen enenpää. enempää en pysty tekemään. ja se on faktaa.eli lopeta jo kiukuttelu


      • tapauksessa..
        mato182 kirjoitti:

        minä en voi sille enää mitää ...mut tää juttu alkaa jollain lähtee käsistä. minä vain sanoin osaan ottoni lapsille äidille ja veljille. ei sen enenpää. enempää en pysty tekemään. ja se on faktaa.eli lopeta jo kiukuttelu

        ...jos kerran kaveritkin hyväksyy mustamaalaamisen. Luulin että olet niin sokea, ettet näe mitä enoc hänestä kirjoittelee. OK.


      • mato182
        tapauksessa.. kirjoitti:

        ...jos kerran kaveritkin hyväksyy mustamaalaamisen. Luulin että olet niin sokea, ettet näe mitä enoc hänestä kirjoittelee. OK.

        olen huomannu mut mie en voi sille mitää mitä hän kirjottaa. mulla on hyvät muistot ismosta. rauha hänen sielulleen. ja nyt vois lopettaa kiistely.ok?


      • oman kuvasi
        mato182 kirjoitti:

        olen huomannu mut mie en voi sille mitää mitä hän kirjottaa. mulla on hyvät muistot ismosta. rauha hänen sielulleen. ja nyt vois lopettaa kiistely.ok?

        Eikö kestänyt näyttää omaa naamaa enää galleriassa?


      • Anonyymi
        joku vaan kirjoitti:

        niin mikä oli pakko olla???

        Ismo


    • yks vaan

      hetken olit minulle kuin veli. aina jaksoit auttaa ja joka kuunteli.autoit hädässä ja huomioit kaiken. opastit ylitse tilaanteen vaikeen.
      hauskaa meillä olla vois siis miksi lähdit pois?
      -mato-

      • Wille_75

        Kiitos Ismo kaikista niistä kerroista jolloin jaksoit tukea ja kuunnella, neuvoit kuin isoveli konsanaan ja kotisi oli aina avoin apua tarvitsevalle kaverillesi!

        Yritän osaltani viedä tätä hyvyyttä eteenpäin!!

        Härski


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe