tuppimuna

mies vm-64

tää ei nyt varsinaisesti kuulu tähän kategoriaan mutta kysytään kuitenkin kuinka yleistä on että miehellä on esinahka aikuisiällä kuulunko vähemmistöön kun tuntuu siltä että kun menee yleiseen saunaan niin on melkein ainoa kenellä on tuppi päällä.Siitä varmaan johtuu myös jälkitiputtelu joskus lirahtaa housuun vaikka kuinka ravistelisi.

5

3464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirkkomuna

Luomutuppi on parasta... viimeinen tippa lahkeeseen hemputuit miten tahansa...

• Iso mies

En pääse paljon vertailemaan kun olen niin likinäköinen eikä paljon viitsi kumartua kaverien mulkkua tiiraamaan. Luulisin kuitenkin että se on ihan tavallista. Meissä suomalaisissa on kuitenkin vähän ympärileikattuja. Ehkä jotkut sitten haluavat pitää esinahkaa taaksevedettynä. Itsellä ainakin siinä kohtaa on oikein runsas ihopoimu, ja tietysti noita samoja haittoja mitä mainitset. Mutta mulla on vähän sellainen tunne, että naimahommissa se on ihan hyvä, koska se lisää liikkeen tunnetta sisällä ollessa.

• kovajulli

näin on näppylät. Kuten edellä mainittiinkin jo, että luomua se olla pitää. Eipä oo naiset valittanu, ja luinpa kerrattain jutun, jossa oli tutkittu että pitkällä esinahalla varustettu terska on herkempi ja tuntoaistimukset esim. naidessa on paremmat, kuin semmoisessa terskassa jossa ei esinahka ole päällä. Se varmaan terskan nahka jotenki parkkiintuu, kun ei ole esinahkaa päällä...

• Heidi_H

Matti Vanhanen on Suomen tunnetuin tuppimuna .Pelkkä vanha esinahka ,kuin löysä kärsä.

• mutta ilman

tätä tietoakin olisi elää voinut, siis tuppikulli on sama ku vaihdevuotisen vittu eli valskaa kusta mihin sattuu? Onneks ei oo kohdalle osunut koskaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2493
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1728
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1543
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      955
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      938
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      871
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      846
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      834
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      808
    Aihe