tää ei nyt varsinaisesti kuulu tähän kategoriaan mutta kysytään kuitenkin kuinka yleistä on että miehellä on esinahka aikuisiällä kuulunko vähemmistöön kun tuntuu siltä että kun menee yleiseen saunaan niin on melkein ainoa kenellä on tuppi päällä.Siitä varmaan johtuu myös jälkitiputtelu joskus lirahtaa housuun vaikka kuinka ravistelisi.
tuppimuna
5
3261
Vastaukset
- kirkkomuna
Luomutuppi on parasta... viimeinen tippa lahkeeseen hemputuit miten tahansa...
- Iso mies
En pääse paljon vertailemaan kun olen niin likinäköinen eikä paljon viitsi kumartua kaverien mulkkua tiiraamaan. Luulisin kuitenkin että se on ihan tavallista. Meissä suomalaisissa on kuitenkin vähän ympärileikattuja. Ehkä jotkut sitten haluavat pitää esinahkaa taaksevedettynä. Itsellä ainakin siinä kohtaa on oikein runsas ihopoimu, ja tietysti noita samoja haittoja mitä mainitset. Mutta mulla on vähän sellainen tunne, että naimahommissa se on ihan hyvä, koska se lisää liikkeen tunnetta sisällä ollessa.
- kovajulli
näin on näppylät. Kuten edellä mainittiinkin jo, että luomua se olla pitää. Eipä oo naiset valittanu, ja luinpa kerrattain jutun, jossa oli tutkittu että pitkällä esinahalla varustettu terska on herkempi ja tuntoaistimukset esim. naidessa on paremmat, kuin semmoisessa terskassa jossa ei esinahka ole päällä. Se varmaan terskan nahka jotenki parkkiintuu, kun ei ole esinahkaa päällä...
- Heidi_H
Matti Vanhanen on Suomen tunnetuin tuppimuna .Pelkkä vanha esinahka ,kuin löysä kärsä.
- mutta ilman
tätä tietoakin olisi elää voinut, siis tuppikulli on sama ku vaihdevuotisen vittu eli valskaa kusta mihin sattuu? Onneks ei oo kohdalle osunut koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389