Microsoftin nettisivuilla eniten kävijöitä
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=27694&tyyppi=1
Mitäs ihmeellistä siellä oikein on?!
Microsoftin sivuilla eniten kävijöitä
15
696
Vastaukset
hiukan sellainen kutina, että päivitysten haulla on paljon tekemistä noiden lukujen osalta.
- mä ajattelin samaa
ei se muuten selittyisi. Ja jos mukaan lasketaan MSN Shitmail niin se lisää sivuilla käyntien määrää. Joillakin on Shitmail vakkarikäytössä. Minä käyttäisin sitä ainoastaan roskapostien kaatopaikkana, samanlainen kaatopaikkahan Shitmail on muutenkin. :D
- Ihmeellistä
Olisi ihmeellistä, jos noin ei olisi.
Ememmistöllä kansata on MSN kotisivuna ja kun selaimen avaat niin sinne se menee monta kertaa päivässä.- selitäpäs nyt
"Ememmistöllä kansata on MSN kotisivuna "
Miten niin enemmistöllä? Eipä vaan ole minullakaan, mulla on about:blank eli tyhjä sivu. Niin muuten kannattais olla muillakin! - about:blank
selitäpäs nyt kirjoitti:
Miten niin enemmistöllä? Eipä vaan ole minullakaan, mulla on about:blank eli tyhjä sivu. Niin muuten kannattais olla muillakin!Mitä vikaa on esim googlessa?
- sinusta!
selitäpäs nyt kirjoitti:
Miten niin enemmistöllä? Eipä vaan ole minullakaan, mulla on about:blank eli tyhjä sivu. Niin muuten kannattais olla muillakin!ei edellinen kirjoittaja puhunutkaan sinusta, vaan enemmistöstä. ie:ssä on defaulttina msn.com sivuna ja suurin osa ei jaksa/osaa sitä vaihtaa.
jos ihminen käyttää ie:tä, ei hänen voi edes olettaa osaavan vaihtaa aloitussivua. - Right
sinusta! kirjoitti:
ei edellinen kirjoittaja puhunutkaan sinusta, vaan enemmistöstä. ie:ssä on defaulttina msn.com sivuna ja suurin osa ei jaksa/osaa sitä vaihtaa.
jos ihminen käyttää ie:tä, ei hänen voi edes olettaa osaavan vaihtaa aloitussivua.Tuosta juuri on kyse ja lisäksi tulee kaikki "tarpeellinen" liikenne postia, tukea ja virheilmoituksia myöten.
En itse todellakaan tunne yhtään IE:n käyttäjää joka olisi kyennyt vaihtamaan kotisivun joksikin muuksi kuin msn ja vierailuja tulee.
Ei ole muuten niin montaa vuotta siitä kun eniten käyntejä oli Netscape:com:issa. - ei se ie
sinusta! kirjoitti:
ei edellinen kirjoittaja puhunutkaan sinusta, vaan enemmistöstä. ie:ssä on defaulttina msn.com sivuna ja suurin osa ei jaksa/osaa sitä vaihtaa.
jos ihminen käyttää ie:tä, ei hänen voi edes olettaa osaavan vaihtaa aloitussivua.niin suosittu ole kuin luulet, sillä on vain vähän reilu puolet käyttäjistä, kun taas esmes n.25% käyttää firefoxia ja loput sitten muita kuten operaa netscapea, mozilla suitea jne.
- prosenttia..
ei se ie kirjoitti:
niin suosittu ole kuin luulet, sillä on vain vähän reilu puolet käyttäjistä, kun taas esmes n.25% käyttää firefoxia ja loput sitten muita kuten operaa netscapea, mozilla suitea jne.
yli 80% käyttää ie:tä viimeisten tietojen mukaan. aika huolestuttava tieto, ehkä siksi netti on täynnä viruksia ja muuta saastaa..
- totta...
prosenttia.. kirjoitti:
yli 80% käyttää ie:tä viimeisten tietojen mukaan. aika huolestuttava tieto, ehkä siksi netti on täynnä viruksia ja muuta saastaa..
Ei mitenkään koska uusimpien tietojen mukaan jo yksistään Firefoxia käyttää noin 25% käyttäjistä ja IE6:llä oli 55%, vanhemmilla IE:llä vain muutama prossa, sitten noilla muilla selaimilla kuten Operalla, Mozilla suitella ja Netscapella loput. Eli ei mitenkään voi olla yli 80%:aa käyttäjistä. Se että koneessa on IE ei tarkoita että sitä käytettäisiin!
- sieltä
varmaan yritetää saada selvyyttä tökkiviin käyttiksiin ja error-syihin.
- kävijöiden
iät on keränny?
Eihän winukka lähetä käyttäjästään mitään tietoja mikkisoftille!
Bröyhähähähähähäähähähähhähäähähähä!- epäilen kyllä huuhaaksi
Epäilen huuhaaksi koko juttua. Tosiaankaan jos ei Windows sisällä jotain ihme tunnistusta niin ei voi mitenkään tietää käyttäjän ikää. Tämäkin on vanha 98-wintoosa eikä tätä tarvitse aktivoida eikä edes rekisteröidä joten tietoja ei pitäisi olla missään.
- debian
epäilen kyllä huuhaaksi kirjoitti:
Epäilen huuhaaksi koko juttua. Tosiaankaan jos ei Windows sisällä jotain ihme tunnistusta niin ei voi mitenkään tietää käyttäjän ikää. Tämäkin on vanha 98-wintoosa eikä tätä tarvitse aktivoida eikä edes rekisteröidä joten tietoja ei pitäisi olla missään.
...ihanaa tämä open source tauhka: mitään tahoa kiinnosta mitä käyttistä käytän, ei tarvitse rekisteröityä mihinkään eikä varsinkaan maksaa lisenssimaksua, köyhänä ei tarvitse käyttää laitonta käyttistä, käyttis ei lakkaa toimimasta jos vaihdan koneeseen liian monta osaa, saan asentaa sen vaikka miljoonaan koneeseen jne jne jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000560919724h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132295Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1801450Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191189- 71930
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41867Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.40711Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75632