Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

varokaa! tappajaötökät!

tyyppi joka levittää tätä t...

iiik! löysin kotilot kuoleman kielissä terrastaan!! niitten sen "kakka-aukon" ympärillä oli sellasii oransseja ötököitä ja siel sisäl! pesin ja desinfioin terran ja kotilot,otin topsipuikolla ötökät pois reiän siäpuolelta :x tietääkseni niitä ei pitäis olla suomes? sit ne aikuiset ötökät on siis pienii oranssei kärpäsii,niitäki oli siel :(
kerron huomenna lisää,mut sen voin sanoo et kotilot on sairaalloisen laihoja :cry: tutkikaa kaikki kotilonne:(( etin huomenna lisää tietoa ja kerron:( koko J poikue oli kuollut,kuhisivat niitä ötököitä:( onko kellään tietoa näistä ötököistä?!

10

860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotilo-kaktusfani.

      JA muistakaa etteivät nuo ötökät pysty aksuihin.

      • tiia..

        kun ne kotilot just sattuivat olemaan aksuja.. :O achatina fulicoita! eli tieto etteivät pystyisi aksuihin on väärä..


      • kotilo-kaktusfani.
        tiia.. kirjoitti:

        kun ne kotilot just sattuivat olemaan aksuja.. :O achatina fulicoita! eli tieto etteivät pystyisi aksuihin on väärä..

        Ei ole! Nuo ovat jotain muita kuin pieniä kärpäsiä. Nimittäin eräällä henkilöllä oli tullut niitä kääpiökynsisammakoihin joten ne ovat jotain muita. Tarkoitinkin niitä mustia pikkukärpäsiä


      • kotilo-kaktusfani.
        kotilo-kaktusfani. kirjoitti:

        Ei ole! Nuo ovat jotain muita kuin pieniä kärpäsiä. Nimittäin eräällä henkilöllä oli tullut niitä kääpiökynsisammakoihin joten ne ovat jotain muita. Tarkoitinkin niitä mustia pikkukärpäsiä

        Miksi et ole vastannut kun olen kysellyt tikrujen hyvinvoinnista et luo edes sähköpostia tai vieraskirjaa! Vastaan tai saatan perua tikrukaupan.


      • tiia..
        kotilo-kaktusfani. kirjoitti:

        Miksi et ole vastannut kun olen kysellyt tikrujen hyvinvoinnista et luo edes sähköpostia tai vieraskirjaa! Vastaan tai saatan perua tikrukaupan.

        oon kyllä vastannu sulle sähköpostilla..
        siis tikrunmunat ei ollut hedelmöittyneet,eivätkä siis kuoriutuneet :((


      • kotilo-kaktusfani.
        tiia.. kirjoitti:

        oon kyllä vastannu sulle sähköpostilla..
        siis tikrunmunat ei ollut hedelmöittyneet,eivätkä siis kuoriutuneet :((

        Ok. Nyt ymmärrän sähköpostit eivät ainakaan tulleet minulle perille. Joo no annetaan koko asian nyt olla:)


      • tiia..
        kotilo-kaktusfani. kirjoitti:

        Ok. Nyt ymmärrän sähköpostit eivät ainakaan tulleet minulle perille. Joo no annetaan koko asian nyt olla:)

        ok annetaan vaan.. ai minkä asian? xD unohdin jo :P


      • vivi
        kotilo-kaktusfani. kirjoitti:

        Ei ole! Nuo ovat jotain muita kuin pieniä kärpäsiä. Nimittäin eräällä henkilöllä oli tullut niitä kääpiökynsisammakoihin joten ne ovat jotain muita. Tarkoitinkin niitä mustia pikkukärpäsiä

        kääpiökynsisammakolle voi olla haittaa kärpäsistä?Haloo,ne asuu vedessä....Ja eihän niiden toukkien tartte ihosta mennä ku niille on oikeen sellanen valmis reikä siinä kakka-aukossa.


      • viken (kotilo-fani)
        vivi kirjoitti:

        kääpiökynsisammakolle voi olla haittaa kärpäsistä?Haloo,ne asuu vedessä....Ja eihän niiden toukkien tartte ihosta mennä ku niille on oikeen sellanen valmis reikä siinä kakka-aukossa.

        Pienille fulicoille voivat olla haitaksi.


    • rriiitttaaa

      !!!harmi!!! ne on banaani kärpäsiä!!! ne tulee sen takia kotiloidesi kimppuun koska annat niille varmasti salaattia\vihanneiksia ja muita! banaani kärpäset syö esim kasviksia ja niitä nii ne on nyt tullu niitten ruokavalion takia sun kotilioiden kimppuun!!! koita ottaa ne pois mahdollisimman pian!ne saa helposti veren imettyä! toivotan onnee !!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe