iiik! löysin kotilot kuoleman kielissä terrastaan!! niitten sen "kakka-aukon" ympärillä oli sellasii oransseja ötököitä ja siel sisäl! pesin ja desinfioin terran ja kotilot,otin topsipuikolla ötökät pois reiän siäpuolelta :x tietääkseni niitä ei pitäis olla suomes? sit ne aikuiset ötökät on siis pienii oranssei kärpäsii,niitäki oli siel :(
kerron huomenna lisää,mut sen voin sanoo et kotilot on sairaalloisen laihoja :cry: tutkikaa kaikki kotilonne:(( etin huomenna lisää tietoa ja kerron:( koko J poikue oli kuollut,kuhisivat niitä ötököitä:( onko kellään tietoa näistä ötököistä?!
varokaa! tappajaötökät!
10
881
Vastaukset
- kotilo-kaktusfani.
JA muistakaa etteivät nuo ötökät pysty aksuihin.
- tiia..
kun ne kotilot just sattuivat olemaan aksuja.. :O achatina fulicoita! eli tieto etteivät pystyisi aksuihin on väärä..
- kotilo-kaktusfani.
tiia.. kirjoitti:
kun ne kotilot just sattuivat olemaan aksuja.. :O achatina fulicoita! eli tieto etteivät pystyisi aksuihin on väärä..
Ei ole! Nuo ovat jotain muita kuin pieniä kärpäsiä. Nimittäin eräällä henkilöllä oli tullut niitä kääpiökynsisammakoihin joten ne ovat jotain muita. Tarkoitinkin niitä mustia pikkukärpäsiä
- kotilo-kaktusfani.
kotilo-kaktusfani. kirjoitti:
Ei ole! Nuo ovat jotain muita kuin pieniä kärpäsiä. Nimittäin eräällä henkilöllä oli tullut niitä kääpiökynsisammakoihin joten ne ovat jotain muita. Tarkoitinkin niitä mustia pikkukärpäsiä
Miksi et ole vastannut kun olen kysellyt tikrujen hyvinvoinnista et luo edes sähköpostia tai vieraskirjaa! Vastaan tai saatan perua tikrukaupan.
- tiia..
Miksi et ole vastannut kun olen kysellyt tikrujen hyvinvoinnista et luo edes sähköpostia tai vieraskirjaa! Vastaan tai saatan perua tikrukaupan.
oon kyllä vastannu sulle sähköpostilla..
siis tikrunmunat ei ollut hedelmöittyneet,eivätkä siis kuoriutuneet :(( - kotilo-kaktusfani.
tiia.. kirjoitti:
oon kyllä vastannu sulle sähköpostilla..
siis tikrunmunat ei ollut hedelmöittyneet,eivätkä siis kuoriutuneet :((Ok. Nyt ymmärrän sähköpostit eivät ainakaan tulleet minulle perille. Joo no annetaan koko asian nyt olla:)
- tiia..
Ok. Nyt ymmärrän sähköpostit eivät ainakaan tulleet minulle perille. Joo no annetaan koko asian nyt olla:)
ok annetaan vaan.. ai minkä asian? xD unohdin jo :P
- vivi
kääpiökynsisammakolle voi olla haittaa kärpäsistä?Haloo,ne asuu vedessä....Ja eihän niiden toukkien tartte ihosta mennä ku niille on oikeen sellanen valmis reikä siinä kakka-aukossa.
- viken (kotilo-fani)
vivi kirjoitti:
kääpiökynsisammakolle voi olla haittaa kärpäsistä?Haloo,ne asuu vedessä....Ja eihän niiden toukkien tartte ihosta mennä ku niille on oikeen sellanen valmis reikä siinä kakka-aukossa.
Pienille fulicoille voivat olla haitaksi.
- rriiitttaaa
!!!harmi!!! ne on banaani kärpäsiä!!! ne tulee sen takia kotiloidesi kimppuun koska annat niille varmasti salaattia\vihanneiksia ja muita! banaani kärpäset syö esim kasviksia ja niitä nii ne on nyt tullu niitten ruokavalion takia sun kotilioiden kimppuun!!! koita ottaa ne pois mahdollisimman pian!ne saa helposti veren imettyä! toivotan onnee !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458630Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472459Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272281- 382092
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811747Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61043- 531015