Oon hakemassa ulkomaille ja nyt vasta viimetingassa tuli mieleen et ei ne siellä varmaan tajuu suomenkielisiä todistuksia (hakkaa päätä seinään). Koululta ehkä saan englanninkielisen päättötodistuksen, mut mistä yo tutkintotodistuksen ja kauankohan sen tulo kestää?
thänks
Ylioppilastodistukset englanniksi?
7
4820
Vastaukset
- oli näin
YTL kääntää todistuksen hintaan 28€/todistus. Soitin YTL:ään ja tilasin todistuksen. Meni mielestäni 4-5 viikkoa tai jotain sellaista. Toivottavasti oli apua. Enemmän saat tietoa varmaan YTL:stä.
Itse hain etäopiskelemaan englantilaiseen yliopistoon ja liitin suomalaisten todistusten lisäksi englanninkieliset käännökset, jotka tein itse. Pohjat sain British Councilista, www.britishcouncil.fi. Hyvin kelpasi, unconditional tuli kerralla.
Käännä todistukset virallisella kääntäjällä tai YTL:llä vasta jos on pakko (eli antavat mahdollisesti conditional offerin ja pyytävät virallisia todistuksia.. )- hakusessa
En löydä noita pohjia sieltä sivuilta. Mitäköhän ne tykkäis jos kirjottaisin kopioon englanninkäännökset kuulakärkikynällä...
Miten käännetään reaaliaineet englanniksi? :) hakusessa kirjoitti:
En löydä noita pohjia sieltä sivuilta. Mitäköhän ne tykkäis jos kirjottaisin kopioon englanninkäännökset kuulakärkikynällä...
Miten käännetään reaaliaineet englanniksi? :)Katso yhteystiedot ja lähetä sähköpostia. Itse sain emaililla tarvittavat pohjat.
- finxie
soita tai pistä s-postia ylioppilastutkintolautakunnalle, sieltä sain ainakin omani. postitusaika oli muistaakseni pari kolme viikkoa.
- kun ilmaiseksikin saa
Käänsin itse :) vapaamuotoisen käännöksen siis Englantiin ja tyytyväisiä olivat.
Toki hain koulusta leimat alle, että info on oikeata. - "kun ilmaiseksikin saa...
kun ilmaiseksikin saa kirjoitti:
Käänsin itse :) vapaamuotoisen käännöksen siis Englantiin ja tyytyväisiä olivat.
Toki hain koulusta leimat alle, että info on oikeata.Tuosta voi ottaa vähän vinkkiä.Reaali on kuitattu sanalla "arts and sciences".
http://www.britishcouncil.fi/education/ucas/education-ucas-malli2.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745