Jos ketsuppipurkki käy vähiin eikä millään saa loppuja jämiä pois niin sitten vain avuksi sukkahuosut. Pudotat ketsuppipurkin korkki edellä sukkiksiin ja pyörität sen jälkeen housuja kuin lassoa...Kyllä rupee taas tuleen :D
Ketsuppia sukkahousuista
5
1252
Vastaukset
- pitääkö ne
pöksyt olla jalassa vai pyykkikorista? Jos pyydän ukkoa apuun, se kyllä ei ymmärrä lopettaa sukkahousuihin ja ketsuppipurkki unohtuu avaamatta.
- peukalo keskellä *
heinz pulloon on jäänyt vielä ketsuppia. ei hätää ota sukkahousut ja työnnä ne ketsuppipulloon. Ne täyttävät sopivasti koko pullon. jätä hieman kärkeä ulkopuolelle. kun vedät sukkahousut ulos pullosta on ketsuppi imeytynyt s.housuihin. Ei muuta kuin purista mehut housuista hodarin väliin.
- Miimero
Hyi hiisi.
- miel. käyttämätön
pujota kondooli ketsupsipurkin päähän... ota toki ensin korkki poies.
Jätä keptsukkipurkki valumaan alaspäin konddooliin!
Ja vot. kortonkiin reikä, ja saat kijoitettua kaunokirjoituksella:
"Elämä on kumin varassa!"
Syntymäpäivä pitssan päälle! - Teki ton
Jo Frangenin niksinurkassa vuosia sitten.
Samoin vappunaamarin karhu sixpäkin otsosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948271
- 403962
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241410
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361311Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121070Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807