Moi

tiiättekö

onko B2B tehty erilaisia versioita? Esim. myydäänkö Briteissä samaa levyy ku meillä Suomessa?? Ett kannattaako se tilata ulkomailta ku saisin halvemmalla... Mut en sit haluu tilata jos se on erilainen ku Suomes. Onko kellään tietoo?

Kiitos, jos joku vastaa!!! :)

4

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erizo

      ... näyttäisi olevan täysin sama versio.

      (http://www.play.com)

      Muista en osaa tähän hätään sanoa mitään...

      • tiiättekö

        mä rupesin kyselemään tavallaan Amazonin tietojen perusteella... Niitten Trackit vaikuttaa aika omituisilta...? Toisaalta oon enneki huomannu niitten netissä julkaistussa kappalelistauksessa virheitä, jotka ei oo pitäny paikkaansa. Olisko tässäkin nyt virhe? http://www.amazon.co.uk/gp/product/B000G759LW/026-8576059-7322014?v=glance&n=229816&v=glance

        Tuntuisi uskomattomalta, että vain Amazon.co.uk myisi Christinan levystä eri versiota, kun näkyy siellä olevan tällä hetkellä tilatuin CD..


      • Erizo
        tiiättekö kirjoitti:

        mä rupesin kyselemään tavallaan Amazonin tietojen perusteella... Niitten Trackit vaikuttaa aika omituisilta...? Toisaalta oon enneki huomannu niitten netissä julkaistussa kappalelistauksessa virheitä, jotka ei oo pitäny paikkaansa. Olisko tässäkin nyt virhe? http://www.amazon.co.uk/gp/product/B000G759LW/026-8576059-7322014?v=glance&n=229816&v=glance

        Tuntuisi uskomattomalta, että vain Amazon.co.uk myisi Christinan levystä eri versiota, kun näkyy siellä olevan tällä hetkellä tilatuin CD..

        Totta vieköön! Kappalelistaus on Amazonissa aivan jotain tolkutonta:

        --
        Disc: 1
        1. Thank You Intro
        2. Still Dirrty (feat. Nas)
        3. Slow Down Baby
        4. Ain't No Other Man
        5. Interlude
        6. Here To Stay
        7. Hurt
        8. Back In The Day
        9. Ain't No Other Man (Remix feat. Big Boi)
        10. Interlude

        --
        Disc: 2
        1. New Day Intro
        2. I Got Trouble
        3. Oh Mother
        4. Interlude
        5. Candy Man
        6. Nasty Naughty Boys
        7. Back To Basics
        8. Mercy On Me
        9. Interlude
        10. Save Me From Myself
        --

        Luulisin kuitenkin, että on olemassa vain yksi versio tästä levystä, sillä jos lukee noita ostajien kommenteja, mitä tuonne saitille on laitettu, niin samalta levy vaikuttaa kuin täällä koto-Suomessakin.

        ANOM feat. Big Boi oli nimittäin suunnittelun asteella, mutta se ei toteutunutkaan. Myöskään Nas ei ole levyllä, joten tuon täytyy olla joku Ö-versio levyn biisilistauksesta.

        Sata varma en voi olla, mutta 98 prosenttisesti kuitenkin uskon, että jos tuolta ostat, niin sama levy tulee kuin se, minkä itse ostin Lanttilasta.


      • Musti
        Erizo kirjoitti:

        Totta vieköön! Kappalelistaus on Amazonissa aivan jotain tolkutonta:

        --
        Disc: 1
        1. Thank You Intro
        2. Still Dirrty (feat. Nas)
        3. Slow Down Baby
        4. Ain't No Other Man
        5. Interlude
        6. Here To Stay
        7. Hurt
        8. Back In The Day
        9. Ain't No Other Man (Remix feat. Big Boi)
        10. Interlude

        --
        Disc: 2
        1. New Day Intro
        2. I Got Trouble
        3. Oh Mother
        4. Interlude
        5. Candy Man
        6. Nasty Naughty Boys
        7. Back To Basics
        8. Mercy On Me
        9. Interlude
        10. Save Me From Myself
        --

        Luulisin kuitenkin, että on olemassa vain yksi versio tästä levystä, sillä jos lukee noita ostajien kommenteja, mitä tuonne saitille on laitettu, niin samalta levy vaikuttaa kuin täällä koto-Suomessakin.

        ANOM feat. Big Boi oli nimittäin suunnittelun asteella, mutta se ei toteutunutkaan. Myöskään Nas ei ole levyllä, joten tuon täytyy olla joku Ö-versio levyn biisilistauksesta.

        Sata varma en voi olla, mutta 98 prosenttisesti kuitenkin uskon, että jos tuolta ostat, niin sama levy tulee kuin se, minkä itse ostin Lanttilasta.

        Kyllä pitäis sama levy tulla! Amazonista tilaa niin monet, ettei se voi olla erilainen! Minun arvaukseni on, että Amazon.co.uk on päivittänyt kappalelistan reilusti ennen Back To Basicsin julkaisua, kun kappaleita vasta arvailtiin. :) Heillä kyllä voi tuon listan takia mennä tilauksia ohikin, kun tarkat ihmiset epäröivät ja vaihtavat nettikauppaa x)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe