onko B2B tehty erilaisia versioita? Esim. myydäänkö Briteissä samaa levyy ku meillä Suomessa?? Ett kannattaako se tilata ulkomailta ku saisin halvemmalla... Mut en sit haluu tilata jos se on erilainen ku Suomes. Onko kellään tietoo?
Kiitos, jos joku vastaa!!! :)
Moi
4
186
Vastaukset
- Erizo
... näyttäisi olevan täysin sama versio.
(http://www.play.com)
Muista en osaa tähän hätään sanoa mitään...- tiiättekö
mä rupesin kyselemään tavallaan Amazonin tietojen perusteella... Niitten Trackit vaikuttaa aika omituisilta...? Toisaalta oon enneki huomannu niitten netissä julkaistussa kappalelistauksessa virheitä, jotka ei oo pitäny paikkaansa. Olisko tässäkin nyt virhe? http://www.amazon.co.uk/gp/product/B000G759LW/026-8576059-7322014?v=glance&n=229816&v=glance
Tuntuisi uskomattomalta, että vain Amazon.co.uk myisi Christinan levystä eri versiota, kun näkyy siellä olevan tällä hetkellä tilatuin CD.. - Erizo
tiiättekö kirjoitti:
mä rupesin kyselemään tavallaan Amazonin tietojen perusteella... Niitten Trackit vaikuttaa aika omituisilta...? Toisaalta oon enneki huomannu niitten netissä julkaistussa kappalelistauksessa virheitä, jotka ei oo pitäny paikkaansa. Olisko tässäkin nyt virhe? http://www.amazon.co.uk/gp/product/B000G759LW/026-8576059-7322014?v=glance&n=229816&v=glance
Tuntuisi uskomattomalta, että vain Amazon.co.uk myisi Christinan levystä eri versiota, kun näkyy siellä olevan tällä hetkellä tilatuin CD..Totta vieköön! Kappalelistaus on Amazonissa aivan jotain tolkutonta:
--
Disc: 1
1. Thank You Intro
2. Still Dirrty (feat. Nas)
3. Slow Down Baby
4. Ain't No Other Man
5. Interlude
6. Here To Stay
7. Hurt
8. Back In The Day
9. Ain't No Other Man (Remix feat. Big Boi)
10. Interlude
--
Disc: 2
1. New Day Intro
2. I Got Trouble
3. Oh Mother
4. Interlude
5. Candy Man
6. Nasty Naughty Boys
7. Back To Basics
8. Mercy On Me
9. Interlude
10. Save Me From Myself
--
Luulisin kuitenkin, että on olemassa vain yksi versio tästä levystä, sillä jos lukee noita ostajien kommenteja, mitä tuonne saitille on laitettu, niin samalta levy vaikuttaa kuin täällä koto-Suomessakin.
ANOM feat. Big Boi oli nimittäin suunnittelun asteella, mutta se ei toteutunutkaan. Myöskään Nas ei ole levyllä, joten tuon täytyy olla joku Ö-versio levyn biisilistauksesta.
Sata varma en voi olla, mutta 98 prosenttisesti kuitenkin uskon, että jos tuolta ostat, niin sama levy tulee kuin se, minkä itse ostin Lanttilasta. - Musti
Erizo kirjoitti:
Totta vieköön! Kappalelistaus on Amazonissa aivan jotain tolkutonta:
--
Disc: 1
1. Thank You Intro
2. Still Dirrty (feat. Nas)
3. Slow Down Baby
4. Ain't No Other Man
5. Interlude
6. Here To Stay
7. Hurt
8. Back In The Day
9. Ain't No Other Man (Remix feat. Big Boi)
10. Interlude
--
Disc: 2
1. New Day Intro
2. I Got Trouble
3. Oh Mother
4. Interlude
5. Candy Man
6. Nasty Naughty Boys
7. Back To Basics
8. Mercy On Me
9. Interlude
10. Save Me From Myself
--
Luulisin kuitenkin, että on olemassa vain yksi versio tästä levystä, sillä jos lukee noita ostajien kommenteja, mitä tuonne saitille on laitettu, niin samalta levy vaikuttaa kuin täällä koto-Suomessakin.
ANOM feat. Big Boi oli nimittäin suunnittelun asteella, mutta se ei toteutunutkaan. Myöskään Nas ei ole levyllä, joten tuon täytyy olla joku Ö-versio levyn biisilistauksesta.
Sata varma en voi olla, mutta 98 prosenttisesti kuitenkin uskon, että jos tuolta ostat, niin sama levy tulee kuin se, minkä itse ostin Lanttilasta.Kyllä pitäis sama levy tulla! Amazonista tilaa niin monet, ettei se voi olla erilainen! Minun arvaukseni on, että Amazon.co.uk on päivittänyt kappalelistan reilusti ennen Back To Basicsin julkaisua, kun kappaleita vasta arvailtiin. :) Heillä kyllä voi tuon listan takia mennä tilauksia ohikin, kun tarkat ihmiset epäröivät ja vaihtavat nettikauppaa x)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009