RAVINTOLAPÄÄLLIKÖN PALKKA???

Uusi duuni edessä

Löysin työpaikkailmoituksen, jossa luvattiin ravintolapäällikölle palkka sopimuksen mukaan. Minkälaisia sopimuksia olette saaneet sovittua?

Toimin tälläkin hetkellä ravintolapäällikkönä, mutta minusta tuntuu, että saan liian vähän palkkaa. Nyt saan 2200;- ja lisät.

Hyvät kollegat, kertokaa mitä saatte palkkaa, jotta en ali- enkä ylihinnoittele itseäni!

32

28994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin

      4,500 kuussa

      • Melina49

        Olisipa tuokin neljänjapuolentonnin päällikkö täällä palkkakuitteineen. Saanko nauraa?

        Oletko kenties Pariisin Hilton-hotellissa töissä?
        :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • Osoitteesi
        Melina49 kirjoitti:

        Olisipa tuokin neljänjapuolentonnin päällikkö täällä palkkakuitteineen. Saanko nauraa?

        Oletko kenties Pariisin Hilton-hotellissa töissä?
        :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        Niin laitan palkkakuitin tulemaan ja sitten saat vaikka itkeä :)

        Enkä siis todellakaan ole edes siellä Suomessa raatamassa pienellä palkalla :)

        Olin kyllä aikoinani parissakin Hiltonissa töissä, mutta nykyään teen töitä maanantaista perjantaihin ja noin 36 tuntia viikossa :)


      • typerää
        Osoitteesi kirjoitti:

        Niin laitan palkkakuitin tulemaan ja sitten saat vaikka itkeä :)

        Enkä siis todellakaan ole edes siellä Suomessa raatamassa pienellä palkalla :)

        Olin kyllä aikoinani parissakin Hiltonissa töissä, mutta nykyään teen töitä maanantaista perjantaihin ja noin 36 tuntia viikossa :)

        Joo, me ollaankin Suomessa ja suomi24.fi keskustelupalstalla. Turha tänne on tulla leveilemään noilla palkoilla. Esim. Jenkeissä kaikki on mahdollista. Tai vaikka Arabimaissa.

        Kai nyt olet sen verran perillä Suomen hotelli- ja ravintola-alasta ja tiedät palkkojen suuruuden tai siis pienuuden.


      • testaus
        Osoitteesi kirjoitti:

        Niin laitan palkkakuitin tulemaan ja sitten saat vaikka itkeä :)

        Enkä siis todellakaan ole edes siellä Suomessa raatamassa pienellä palkalla :)

        Olin kyllä aikoinani parissakin Hiltonissa töissä, mutta nykyään teen töitä maanantaista perjantaihin ja noin 36 tuntia viikossa :)

        Kerropa minulle millä saat noi ääkköset ja öökköset siellä jossakin näkymään.
        Jos et vastaa, tiedän, että olet paskanjauhaja.


      • kyllä
        typerää kirjoitti:

        Joo, me ollaankin Suomessa ja suomi24.fi keskustelupalstalla. Turha tänne on tulla leveilemään noilla palkoilla. Esim. Jenkeissä kaikki on mahdollista. Tai vaikka Arabimaissa.

        Kai nyt olet sen verran perillä Suomen hotelli- ja ravintola-alasta ja tiedät palkkojen suuruuden tai siis pienuuden.

        että olette Suomessa ja minä en ole ollut siellä yli 15 vuoteen eikä syytä varmaankaan tarvitse toistaa, mutta kai silti voi vastata.

        Meillä tuo 2400 Euroa kuussa on hyvän tarjoilijan palkka :)


      • ihan
        testaus kirjoitti:

        Kerropa minulle millä saat noi ääkköset ja öökköset siellä jossakin näkymään.
        Jos et vastaa, tiedän, että olet paskanjauhaja.

        mitä haluat ja mitä se minua liikuttaa mitenkä ajattelet.

        Nuo näppishommat opetetaan täälä jo alakoulussa :)

        No jos nyt haluat kuitenkin tietää, niin siihen on parikin keinoa:

        Ensimmäinen, jota en käytä, mutta toimii:

        - Paina ja pidä pohjassa jompaa kumpaa Alt-näppäintä.

        - Näppäile oikealla olevasta numeronäppäimistöstä haluamaasi kirjainta vastaava numero:
        132 = ä
        148 = ö
        142 = Ä
        153 = Ö

        - Vapauta Alt-näppäin

        Toinen, joka on parempi ja huomattavasti nopeampi käyttää kirjoittaessa ja voit valita lukuisia eri kielisiä näppäimistöjä :

        Muuta koneesi asetukset seuraavasti (ohjeet sekä WIN2000 että WINXP sillä poikkeavat hieman toisistaan)
        1. a. WINXP [ihme menu] Klikkaa ”Start” -> ”Control Panel”.
        1. b. WIN2000/[WINXP tavallinen menu] Klikkaa Start valikkoa, valitse Settings -> Control Panel.
        2. a.WINXP klikkaa “Date, Time, Language, ja Regional Options” ja sitten klikkaa “Regional and Language Options”.
        2. b. WIN2000 Klikkaa “Keyboard” -> “Input locales” -> “Change” -> “Add” ja valitse “Finnish”. WIN2000 osalta homma on valmis.
        3. WINXP klikkaa “Languages” välilehtiä ja tämän jälkeen klikkaa “Details” löytyy ”Text services and input languages” osasta.
        4. Valitse haluamasi “keyboard layout” ”Default input language” listasta ja tämän jälkeen klikkaa Apply.
        5. Jos haluat käytössä olevan kielen näkyviin “Language bar”, klikkaa “Language Bar” vaihtoehtoa joka löytyy WINXP:ssä “Preferences” vallikosta, ja tämän jälkeen valitse ”Show the Language bar on the desktop”.

        Et silleen täällä meillä monenlaisten aakkosten maassa :)


      • O hiio o´hoi!
        kyllä kirjoitti:

        että olette Suomessa ja minä en ole ollut siellä yli 15 vuoteen eikä syytä varmaankaan tarvitse toistaa, mutta kai silti voi vastata.

        Meillä tuo 2400 Euroa kuussa on hyvän tarjoilijan palkka :)

        Suomessakin kyllä pääsee tarjoilija n.3000 € tienesteihin, mutta ei ikävä kyllä näissä kuppaisissa ketjupaikoissa ja henkitoreissaan kituuttavissa lähiöräkälöissä.

        Merelle vaan niin kauan kuin vielä voi, ja voipi olla, ettei enää oikein voikaan....
        Siinä rääpäiset helposti 2500-3000 € kk viiden kuukauden työllä/vuosi.


      • Iso bossi

        täällä ehtii kirjoittelemaan? Ei kai noilla palkoilla juuri istuta netissä suomi24. palstoilla paskaa puhumassa?
        Kiirettä on varmaan 25 tuntia vuorokaudessa.


      • apua..
        Osoitteesi kirjoitti:

        Niin laitan palkkakuitin tulemaan ja sitten saat vaikka itkeä :)

        Enkä siis todellakaan ole edes siellä Suomessa raatamassa pienellä palkalla :)

        Olin kyllä aikoinani parissakin Hiltonissa töissä, mutta nykyään teen töitä maanantaista perjantaihin ja noin 36 tuntia viikossa :)

        tere kuulostaa ihan kivalta noi sun hommat missäs päin maailmaa tällä hetkellä olet ja missä kaikkialla olet ollut?
        itekkin samalla alalla hommia painanut eri puolilla :)!


      • €€€
        Melina49 kirjoitti:

        Olisipa tuokin neljänjapuolentonnin päällikkö täällä palkkakuitteineen. Saanko nauraa?

        Oletko kenties Pariisin Hilton-hotellissa töissä?
        :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        7 600 viikossa itkekää keskenään olen ravintolan T J :) €!!!!€€€€


    • keittäjätär

      kateellista porukkaa täällä.. totta se kuitenki on että suomes ei tuommoisia palkkoja saa... ja sit sinäjok sanoit että tarjoilijan palkka ois jossai jopa 3000? jumagegga.. jos perusliksa on n 1500/111h niin ahtoisin tietää että missä maksetaan tuplaten?ei edes pääkaupunki seudulla...tuommonen liksa korkeampi ku rp:n palkka jo..

      • Gwenis

        onhan siellä jenkkilässä asuminen kalliimpaa ja muukin.... palkka menee jo niihin. se on aivan sama sitten saako hyvää...


      • ihankstosi

        No jos palkat on vaikka jugoslavian dinaareissa ni ok


    • jeppe696969

      ravintolapäälikkö saa meillä (yksityinen ruokaravintola) 2700e ylityöt- verot ja välillä tuntuu että kaveri on parempi suustaan kuin taidoiltaan. mutta tosiaan älä alihinnoittele itseäs.

      jos olet nyt jo toiminut ravintolapäälikkönä niin 2200 on todella liian vähän. tämä taas riippuu että oletko töissä laivalla/yksityisellä/ketjussa

      • toivoo hän

        Eli oikeasti, mikä on realistinen palkka ravintolapäällikölle, ja onko sopimus aina sellainen, että on pohjapalkka ja siihen päälle ilta/yö/sunnuntai -lisät?


      • Allitvjhgu
        toivoo hän kirjoitti:

        Eli oikeasti, mikä on realistinen palkka ravintolapäällikölle, ja onko sopimus aina sellainen, että on pohjapalkka ja siihen päälle ilta/yö/sunnuntai -lisät?

        Luonnollisesti palkan määrä riippuu vahvasti yrityksestä, sen toimenkuvasta ym.

        Fine Dine-hovimestari/vuoropäällikkö tienaa helsingissä tällä hetkellä n. 2600-3000e/kk, päälliköt 2900-4000e/kk. Nyt siis puhumme korkeatasoisista paikoista.

        S-ryhmällä palkat vaihtelevat TES:stä sopimuspalkkoihin, päälliköillä 2200-3200 e yleensä.

        Itse sain keskiverto ravintolan päällikönä saman 2200e/kk, tosin en pk-seudulla vaan keskisuomessa.


    • äölkklöä

      Saan tällä hetkellä 2900€/kk enkä saa mitään lisiä päälle, kokemusta rav. päällikön hommista on nyt vuosi.

      Yleensä palkkaus sopimuksen mukaan tarkoittaa juuri sitä, että lisiä, ylityötunteja jne. ei saa, vaan ne tavallaan sisällytetään jo kuukausi palkkaan.

      • hnmp

        Mulla itsellä rp.n palkka yksityisellä 2540e, ei lisiä, ei ylkky korvausta. Tunteja tulee keskimäärin 175/kk.


      • Since 1976
        hnmp kirjoitti:

        Mulla itsellä rp.n palkka yksityisellä 2540e, ei lisiä, ei ylkky korvausta. Tunteja tulee keskimäärin 175/kk.

        Eiköhän vuositasolla tuon keskituntipalkan saa ilman vastuutakin? Toivottavasti sulla on joitain oikeita etuisuuksia, jotka nostavat todellista ostovoimaasi.


    • H.Hoo

      Kannattaa muistaa, että ravintolapäällikön tittelillä voi olla myös henkilöstö- / lounasravintoloissakin, jolloin palkka on huomattavasti pienempi kuin juslkisten 7pv/vk auki olevien anniskelu-/illallisravintoloiden ravintolapäälliköillä.

    • Anela

      Lisät?? mitkä ne ovet?? 2200 brutto?

    • rahareikä

      Stadissa pieni yksityinen firma ja paikka. palkka 2560 € /kk puhelinetu ja bonareita firman tuloksen mukaan (pari vuotta menty ylöspäin, tervettä kasvua ja tulos liikevaihdosta ok). Bonus-systeemiä suosittelen kaikille ravintolan tuloksesta viime kädessä vastaaville. (eli henkilöstön esimiehille) Alalla ollut 8 vuotta.

      • Viivi 50v

        Yksityiset maksavat parempaa palkkaa kuin ketjut. Kannattaa kilpailuttaa itsensä jos vaan mahdollista. Kaveri on Amicalla ravintolapäällikkönä ja saa 2800 €/kk
        Minä olen keittiössä yksityisellä ja saan saman palkan. Alalla ollut v-73 ja meinaan eläkeikään jatkaa, sen verran hauskaa porukkaa raflaväki on.


    • Myyjätär35

      Kuinka usein ravintolapäälliköillä nousee palkka vuosikokemuksien mukaan? Olen ollut 5 vuotta päällikkönä ja ensimmäinen korotus tuli 2 vuoden kokemuksella eli sen jälkeen 3 vuoteen ei ole noussut.

    • espeni 8746356

      minä teen oman henkilöstövuokraus firman kautta ravintolapäällikön hommia ja saan 4000e/kk provisio baarin myynneistä. asiakkaani on yksityinen.
      pohjois-suomessa vaikutan että ei se välttis tarvi ulkomaille lähtee.
      110h/kk ja kaikki viikonloput vapaata.

    • ..........,.,.......

      Ravintolapäälliköt ne vasta kusipäistä sakkia ovatkin. :D

    • Maija76*

      Moi! Mulla tällä hetkellä 3047, josta 20e puhelinetua. Arkiduuni useimmiten.

    • abc123456677

      Mulla oli v. 2004-2005 Helsingin keskustassa pub-tyyppisen ravintolan ravintolapäällikkönä 2850€/kk puhelimet ja muut perusjutut.

    • Anonyymi

      2519€ Vuoropäällikkönä joten joo, saat todella vähän

    • Anonyymi

      Ravintolapäällikkö pääkaupunkiseudulla saa palkaa kuukaudessa nettona aika tarkalleen 3000€.

      Pitää kuitenkin olla ravintola-alan ammattikorkeakoulututkinto. muuten tämä ei toteudu.

      • Anonyymi

        Tarkoitat varmaan bruttona 3000€


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe