ei ainakaan sitä että näet oikeita "humanoideja" sekä heidän lentopelejään.
Ei myöskään sitä, että oikeasti tiedät heidän olemassaolostaan.
Ei myöskään sitä, että näet yöllä Humanoidin sängyn vieressä, ja kun rupattelet hänen kanssa, sinulle selviää että hän on toiselta planeetalta kotoisin.
Sokea usko ei ole myöskään sitä, kun näet noita samoja olentoja ympärilläsi ottamassa kokeita.
Sokea usko tuntuu olevan vain sitä, jos huumeet saavat sinut näkemään jotain ja aineen takia luulet sitä todeksi, tai liika viinankäyttö, pillerit yms, mutta muutoin, muussa tapauksessa olet nähnyt oikeita. Ufoja ja humanoideja nähneet lukuisat monet eivät käytä aineita, tai alkoholiakaan.
Mitä on sokea usko
8
395
Vastaukset
- kjhhh
toki vaikka vanhuudenhöppänöitäkin on, ei sekään poissulje oikeita.
- oikein sinä
rupattelet alieneiden kanssa!
Eiköhän tässä jo mennä "Ufo tarjosi kaakaon" linjoille. - sitä että
uskotaan netissä pyörivät ufotarinat perehtymättä asiaan tai että tulkitaan itselle outo ilmiö jonkin muun kuin tiedon perusteella. Aistiharhoihin on muitakin syitä kuin viina ja huumeet.
- sähkömagneettinen
säteilykenttä voi aiheuttaa aivoissa abduktio-kokemuksia(meniköhän termi oikein?)
- sähkömanhneetti juttu
sähkömagneettinen kirjoitti:
säteilykenttä voi aiheuttaa aivoissa abduktio-kokemuksia(meniköhän termi oikein?)
on kuulemma humpuukkia. Sille ei ole mitään todisteita, se on keksittyä soopaa ettei tarvitsisi hyväksyä tosiasiaa abduktioista. Samoin aistiharhoihin vetoaminen on keksittyä abduktioiden sun muiden kohdalla, ettei tarvitsisi hyväksyä mitään paranormaalia olemassaolevaksi.
- ja vähä muuta
yksi syy aistiharhoihin on jotkin mielisairaudet, mutta nämä abduktio henkilöt kuulemma ainakin yleensä täysin terveitä ihmisiä, on tutkittu. Mielisairauksista johtuvat harhat ovat sekavia, verrattuna humanoidijuttuihin.
- uskoa(kohan)
sähkömagneettinen kirjoitti:
Tuskin mikään SM-kenttä edes moduloituna voi aiheuttaa niin spesifisiä harhoja. Väitteen siitä, että ihmisiä manipuloitaisiin sopivasti moduloiduilla RF-taajuuksilla olen kuullut ennenkin, mutta lienee "HUUHAA" osastoa.
Sokea usko on sitä, että alunperin uskoo asioihin pelkästä tahdosta uskoa ja ennen kuin huomaakaan alkaa jo kuvitella niitä. Tässä vaiheessa ei ole enää objektiivisella kannalla asiaa käsittelemässä. Ufoepäily on tärkeää, se on mahdollista vaikka vierailijoihin uskoisikin. Älkää uskoko jokaista katulamppua muukalaiseksi ja syökö kaikkea salaliittohouretta mitä teille syötetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682411En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009