Hei!
Olemme matkustamassa joulun alla Guangzhouhun ja luultavasti Hainanille ja/tai Vietnamiin. Onko jollain tietoa millaista säätä niihin aikoihin on tarjolla ko. paikoissa? Pystyykö esim. Hainanilla nauttimaan tuolloin rantalomailusta vai pitääkö varata villapaita mukaan? Käsittääkseni tuo aika on lowseasonia ainkin Kiinan puolella, että hotelleja kai pitäisi löytyä kohtuuhintaan.
Hainan jouluna?
8
2518
Vastaukset
- Vietnamissa
Viime jouluna olin Saigonissa ja oli melkoisia
kaatosateita vaikka kuulemma yleensä joulukuussa
ei paljoa sada. - Laopo
Olin Sanyassa Hainanilla viime jouluna. Sää puolipilvinen ja tuuli välillä aika koleasti. Lämpöä oli silti reilut 20 plussaa. Välillä oli aurinkoisempiakin päiviä eli sain poltettua käsivarteni muutaman tunnin aikana eräässä puistossa. Lyhythihainen paita ja shortsit ihan ok asu. Uimaankin uskaltauduttiin. Eli suosittelen kyllä paikkaa.
- janooo
tervetuloa kaikki sanyalle. itse asun dadonghaissa ja olen toissa rainbow baarissa. talvella lampotilat 15-25c. kivat rannat ja talviaikaan paljon reppu reissaajia ja tietenkin venalaisia/kiinalaisia.jos on jotain kysyttavaa sanyasta, soitelkaa 8613976974007
- matkakuume
Millaisia Sanyan rannat ovat? Lonely planetissa sanottiin, että Yalong bay olisi paras ranta mutta netistä luin, että Wuzizhou saarella olisi kirkkain vesi. Onko joku käynyt tällä saarella? Olisin hyvin kiinnostunut lisätiedoista Wuzizhousta sillä netistä en ole mitään löytänyt, paisti kiinaksi. Esim. millaista majoitusta, kauppoja ja ravintoloita on tarjolla ja millaisia rantoja sieltä löytyy? Onko Sanyan sää nii lämmin joulukuun lopussa, että siellä voi bikineillä oleskella rannalla ja uida?
- janooo
matkakuume kirjoitti:
Millaisia Sanyan rannat ovat? Lonely planetissa sanottiin, että Yalong bay olisi paras ranta mutta netistä luin, että Wuzizhou saarella olisi kirkkain vesi. Onko joku käynyt tällä saarella? Olisin hyvin kiinnostunut lisätiedoista Wuzizhousta sillä netistä en ole mitään löytänyt, paisti kiinaksi. Esim. millaista majoitusta, kauppoja ja ravintoloita on tarjolla ja millaisia rantoja sieltä löytyy? Onko Sanyan sää nii lämmin joulukuun lopussa, että siellä voi bikineillä oleskella rannalla ja uida?
majoituksista tarvii talvella, jos haluat ainoastaan tavallisen hotellihuoneen maksaa 6-10e paiva. tammikuussa kalliinpaa ku tulee kiinalaisten uusivuosi. itse elan ja hyvin 10e paiva, siis syominen ja juominen. jos haluat tulla sitten jouluna, soittele 8613976974007
- shanghaista
janooo kirjoitti:
majoituksista tarvii talvella, jos haluat ainoastaan tavallisen hotellihuoneen maksaa 6-10e paiva. tammikuussa kalliinpaa ku tulee kiinalaisten uusivuosi. itse elan ja hyvin 10e paiva, siis syominen ja juominen. jos haluat tulla sitten jouluna, soittele 8613976974007
Kiinalainen uusi vuosi on v. 2007 vasta helmikuun 18.pv
- wuzhizhou
shanghaista kirjoitti:
Kiinalainen uusi vuosi on v. 2007 vasta helmikuun 18.pv
saari oli aivan mielettömän upea paikka. Ainoa miinus oli, että uimiseen oli varattu vain pieni alue, vaikka biitsiä oli kilometritolkulla. Vedet oli tosi kirkkaat, ei ihan Thaimaan veroiset, mutta kirkkaat kuitenkin. Ravintoloita oli monta. Suosittelen kyllä käymään saarella. Oltiin vaimon kanssa heinäkuussa, kuumaa, ja aurinkoista oli koko ajan. Loistava ajankohta Hainanilla oleskeluun. Menette milloin menette, käykää Dadonghailla Rainbow baarissa. Siellä tosi mukava Suomalainen kaveri töissä, ja ruoka aivan mahtavaa.t.J?L
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882