Hainan jouluna?

folke east

Hei!
Olemme matkustamassa joulun alla Guangzhouhun ja luultavasti Hainanille ja/tai Vietnamiin. Onko jollain tietoa millaista säätä niihin aikoihin on tarjolla ko. paikoissa? Pystyykö esim. Hainanilla nauttimaan tuolloin rantalomailusta vai pitääkö varata villapaita mukaan? Käsittääkseni tuo aika on lowseasonia ainkin Kiinan puolella, että hotelleja kai pitäisi löytyä kohtuuhintaan.

8

2487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vietnamissa

      Viime jouluna olin Saigonissa ja oli melkoisia
      kaatosateita vaikka kuulemma yleensä joulukuussa
      ei paljoa sada.

    • Laopo

      Olin Sanyassa Hainanilla viime jouluna. Sää puolipilvinen ja tuuli välillä aika koleasti. Lämpöä oli silti reilut 20 plussaa. Välillä oli aurinkoisempiakin päiviä eli sain poltettua käsivarteni muutaman tunnin aikana eräässä puistossa. Lyhythihainen paita ja shortsit ihan ok asu. Uimaankin uskaltauduttiin. Eli suosittelen kyllä paikkaa.

    • janooo

      tervetuloa kaikki sanyalle. itse asun dadonghaissa ja olen toissa rainbow baarissa. talvella lampotilat 15-25c. kivat rannat ja talviaikaan paljon reppu reissaajia ja tietenkin venalaisia/kiinalaisia.jos on jotain kysyttavaa sanyasta, soitelkaa 8613976974007

      • matkakuume

        Millaisia Sanyan rannat ovat? Lonely planetissa sanottiin, että Yalong bay olisi paras ranta mutta netistä luin, että Wuzizhou saarella olisi kirkkain vesi. Onko joku käynyt tällä saarella? Olisin hyvin kiinnostunut lisätiedoista Wuzizhousta sillä netistä en ole mitään löytänyt, paisti kiinaksi. Esim. millaista majoitusta, kauppoja ja ravintoloita on tarjolla ja millaisia rantoja sieltä löytyy? Onko Sanyan sää nii lämmin joulukuun lopussa, että siellä voi bikineillä oleskella rannalla ja uida?


      • janooo
        matkakuume kirjoitti:

        Millaisia Sanyan rannat ovat? Lonely planetissa sanottiin, että Yalong bay olisi paras ranta mutta netistä luin, että Wuzizhou saarella olisi kirkkain vesi. Onko joku käynyt tällä saarella? Olisin hyvin kiinnostunut lisätiedoista Wuzizhousta sillä netistä en ole mitään löytänyt, paisti kiinaksi. Esim. millaista majoitusta, kauppoja ja ravintoloita on tarjolla ja millaisia rantoja sieltä löytyy? Onko Sanyan sää nii lämmin joulukuun lopussa, että siellä voi bikineillä oleskella rannalla ja uida?

        majoituksista tarvii talvella, jos haluat ainoastaan tavallisen hotellihuoneen maksaa 6-10e paiva. tammikuussa kalliinpaa ku tulee kiinalaisten uusivuosi. itse elan ja hyvin 10e paiva, siis syominen ja juominen. jos haluat tulla sitten jouluna, soittele 8613976974007


      • shanghaista
        janooo kirjoitti:

        majoituksista tarvii talvella, jos haluat ainoastaan tavallisen hotellihuoneen maksaa 6-10e paiva. tammikuussa kalliinpaa ku tulee kiinalaisten uusivuosi. itse elan ja hyvin 10e paiva, siis syominen ja juominen. jos haluat tulla sitten jouluna, soittele 8613976974007

        Kiinalainen uusi vuosi on v. 2007 vasta helmikuun 18.pv


      • wuzhizhou
        shanghaista kirjoitti:

        Kiinalainen uusi vuosi on v. 2007 vasta helmikuun 18.pv

        saari oli aivan mielettömän upea paikka. Ainoa miinus oli, että uimiseen oli varattu vain pieni alue, vaikka biitsiä oli kilometritolkulla. Vedet oli tosi kirkkaat, ei ihan Thaimaan veroiset, mutta kirkkaat kuitenkin. Ravintoloita oli monta. Suosittelen kyllä käymään saarella. Oltiin vaimon kanssa heinäkuussa, kuumaa, ja aurinkoista oli koko ajan. Loistava ajankohta Hainanilla oleskeluun. Menette milloin menette, käykää Dadonghailla Rainbow baarissa. Siellä tosi mukava Suomalainen kaveri töissä, ja ruoka aivan mahtavaa.t.J?L


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1589
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      22
      1269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1069
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1048
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      4
      936
    8. 4
      932
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    Aihe