tyhjiösäilytys-pussit

Mistä??

Kiire!
Matkaan ollaan lähdössä reilu viikon päästä,ja tuli mieleen että saisikohan jostain ostettua sellaisia tyhjiösäilytyspusseja vaatteille? Sellaisia oli ainakin joskus aikoinaan OstosTv:ssä myynnissä,mutta aika hinnakkaita.
Eli pussien pitäisi olla sellaisia ettei tarvii imuria käytellä ja sopivan kokoisia matkalaukkuun.

Vinkkejä????

9

5099

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kissus

Hyvin varustelluissa kaupoissa on saatavilla myös maksikokoisia minigrippusseja. Nuo käyvät tarkoitukseen vallan hyvin: Vaatteet pussiin, suljin melkein kiinni, pussi tuolille, istut päälle ja suljet sulkijan = siinä se.

• näin on

hyvä ihminen vaatteita sullo muovipussiin. Laukuthan ovat 50 C pakkasessa tuntikausia ja ovat homeessa perillä kun muovipussiin ilmestyy kosteutta.
      Kaikkea sitä?

• Kissus

Itse olen käyttänyt noita maksikokoisia minigrippusseja jopa 2 viikon pituisilla matkoilla ja kertaakaan ei ole vaatteet homehtuneet. Eikä sinne pussiin tietenkään pakata märkiä tai kosteita vaatteita.

• -------------

Höpsis, ruuma on lämmitetty ja paineistettu, lämpötila ei saa pudota alle 18 C. Eli vaikka ilma on pahasti pakkasen puolella, matkatavarat eivät pakastu. Kuljetetaanhan ruumassa eläimiäkin!!

• kylmääki
        ------------- kirjoitti:

Höpsis, ruuma on lämmitetty ja paineistettu, lämpötila ei saa pudota alle 18 C. Eli vaikka ilma on pahasti pakkasen puolella, matkatavarat eivät pakastu. Kuljetetaanhan ruumassa eläimiäkin!!

Oletkos koskaan ollut lentokoneessa? Singaporeen lentäessäni ja matkalaukun avattuani noin tunti-puolitoista laskeutumisen jälkeen vaatteet ym. tavarat olivat vieläkin viileitä, veikkaisin että ruumassa on ollut hieman kylmempi kuin 18C.

• kasha

lähde: Finnair:

Mikä on lentokoneen ruuman lämpötila?

Lentokoneen rahtitila pidetään lämmitettynä. Rahtitila on paineistettu kuten koneen matkustamokin. Rahtitilassa on oma ilmankiertojärjestelmä; lämpötilaa kontrolloidaan ja se ei yleensä saa laskea alle 18 asteen. Mikäli näin tapahtuu, aloitetaan tilan lämmitys n. 20 asteeseen.

Rahtitilassa voidaan kuljettaa esimerkiksi eläimiä.

Matkatavaran "viilentyminen" tapahtuu siis vasta rahtia purettaessa, mutta esimerkiksi Airbus 320 -tyypin koneissa rahti pakataan kontteihin jotka kuljetetaan sisätilaan purettaviksi. Näin purettu matkatavara ei tunnu vastaanottajastakaan kylmältä.

Prismoissa on tarjolla pariakin mallia

• Mistä??

Kiitti vinkistä! Suunnistan sinne siis....

• Matkamies Folke

R-kioskilta löytyy Pepe-patukoita. Syö ensin käärö tyhjäksi, ja sullo sitten vaateesi kääröön. Taatusti tiivis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      3040
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      71
      933
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      42
      807
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      752
    5. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      637
    6. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      43
      535
    7. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      47
      514
    8. Harvinaisin persoonallisuustyyppi

Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o
      Sinkut
      80
      465
    9. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      460
    10. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      82
      451
    Aihe