hotellin valinta

prahaan valloitti minut

Millä perusteilla valitsette hotellin? Tarjontaa kun on niin valtavasti ja hotelleja vieri vieressä.

Olin kesällä Prahassa ja silloinen hotellimme oli ihana, vaikkakin kallis. Nyt tarkoitus tehdä budjettimatka. Hostelliin en halua, haluan oman huoneen ja vessan.

Tietty sijainti ratkaisee, kallistun varmaan Mala Stranan puolelle. Ja ratikkapysäkki kun on suht lähellä niin kaikkialle pääsee.

Runsaudenpula, antakaa vinkkejä!

6

1430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prahisti
    • myös Prahaan ihastunut

Suosittelen Mala stranan puolella sijaitsevaa Atos hotellia, siisti ja edullinen; kesäkuun alussa 4 yötä 2 hengen huoneessa maksoi 280 €. Ratikkapysäkki ihan hotellin vieressä.
      http://www.hotelatos.cz/index_en.html

• alkuperäinen kyselijä

Vielä kysyn: mikä olikaan sellainen linkki, jossa saa karttarajauksella haettua majoitusta? Ts. rajaat kartalta haluamasi alueen ja kas, saat kaikki alueella toimivat hotlat? Olen kadottanut osoitteen siihen linkkiin.
        Tackar.

• prahan kävijä
        alkuperäinen kyselijä kirjoitti:

Vielä kysyn: mikä olikaan sellainen linkki, jossa saa karttarajauksella haettua majoitusta? Ts. rajaat kartalta haluamasi alueen ja kas, saat kaikki alueella toimivat hotlat? Olen kadottanut osoitteen siihen linkkiin.
        Tackar.

Tarkoitatko kenties tätä:

http://www.venere.com/

• Tepu

Hotellia parempi ja halvempi vaihtoehto on apartment. Itse asuin ystäväni kanssa kuukausi sitten Krasova 22:ssa, viiden minuutin ratikkamatka vanhaan kaupunkiin. Huoneistoon olisi mahtunut kuusikin henkeä, mutta koska meitä oli kaksi, saimme molemmat oman huoneen!

• käpyäläinen

Ei ole tullut Prahassa käytyä ja nyt on tarkoitus paikata asiaa edes vähän muutaman päivän reissulla. Rupesi kiinnostamaan Hotel Evropa, kun se on itsessäänkin nähtävyys, aika edullinen ja sijaintikin on kai aika hyvä (ainakin se on lähellä oopperaa, jossa taidamme jonain iltana käydä). Tiedättekö Prahassa käyneet jotain hotellista itsestään, ja mitä mieltä olette sijainnista (uusi kaupunki eli nove mesto, Wenceslauksen aukion tuntumassa) näin ensikäynnillä oleville?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      85
      1828
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      82
      1670
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      50
      1339
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      47
      1265
    5. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1172
    6. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      116
      1140
    7. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      935
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      23
      932
    9. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      59
      922
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      23
      903
    Aihe