Avasin silmäni uuteen aamuun
hiljaisuus ympäröi minut.
Avasin silmäni uuteen aamuun
tyhjyys kolkutti jokaisessa nurkassa.
Uusi päivä ilman sinua
raastaa sisintäni.
Luoja -
anna minulle voimaa,
anna minulle vahvuutta,
anna minulle uskoa
tähän päivään.
Tiedän,
että odotukseni
palkitaan joskus -
silloin, kun pääsen syliisi.
Anna voimaa
8
317
Vastaukset
- Helmikankare
Nyt kyll otit mun mieleni runoosi. Puit sanoiksi sellaista, mitä olen itsekin paljon kantanut.
Tämä on vahvan haikea runo... ja minä kyll tykästyin tähän.
Voimia aamuusi ! t. Riitta- Rellu
:))
Vahva vahvoista tunteista,
kiitos.
Niin minäkin huusin heti aamuun, miksi onkin niin vasikeaa rakastaa?
Huomen aamuun.- Rellu
niin, miksi ??
Hyvää huomenta aamuusi sisko.
- Luonteva
Tunteeni tuki ja lempeni lämpö tuo turvaa tykösi tulitukkainen.
Kuurojen kirjoitukset sivuutan tyystin, tee samoin itsekin, kun kuukausienkaan jankutus ei mene joidenkin jakeluun. Kypsän ihmisen kun on kestettävä selkeä tunnetodellisuus ja elettävän sen mukaan.- Rellu
tukesi, sinun lempesi lämpö on
aarteeni
tää koskee sisintä, kun rakas ei o just nyt vieres..
...tää on ...
mieletöntä...
tunnetta...- Rellu
minä en osaa enää sanoa mitään,
saat minut sanattomaksi -
huokailen vaan.
Rakkauden tuulia :D
Kiitoksen kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416