LUKEKAA TÄMÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Malfoy

Tom Felton on maailman ihanin poika!!!!!!!!! MÄ RAKASTAN SITÄ!!!!!!!!!!! ja mä aion vielä jonaki päivänä nähä sen,se on mun elämäntavote...!!! kukaan,ei kukaan voi rakastaa ketään yhtä paljon kuin mä sitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TOM FELTON FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!


käy myös minun sivuillani osoitteessa www.expage.com/feltonfani ja nettikoulussa www.expage.com/hogwards03

25

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zenda

      oisinkohan mä kuullu ton joskus aikasemminki?

      • hölmö

        Niin kuka niist on tom.....OON TYHMÄ!


      • *iina*
        hölmö kirjoitti:

        Niin kuka niist on tom.....OON TYHMÄ!

        Onhan se ihana mutta ehkä kannattas kuitenkin elää omaa elämää, eikä uneksia mistään sellasesta mikä asuu AIKA kaukana?
        hölmö: Tom Felton on Drago Malfoy


      • malfoy
        *iina* kirjoitti:

        Onhan se ihana mutta ehkä kannattas kuitenkin elää omaa elämää, eikä uneksia mistään sellasesta mikä asuu AIKA kaukana?
        hölmö: Tom Felton on Drago Malfoy

        kuules mä elän ihan omaa elämääni,ja jos rakastaa jotain niin paljon ku mä sitä sillä ei oo väliä kuinka se asuu....!!!!!!! ei mitään väliä!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja se on kuule mun oma asia millasen elämän mä teen!!!!!!!!!!!!!

        se on kyllä Draco eikä Dragon!!!!!


      • malfoy
        hölmö kirjoitti:

        Niin kuka niist on tom.....OON TYHMÄ!

        se on Draco Malfoy!!!


    • Anti Potter

      kirjoituksestasi huomaa että henkinen kasvusi on pahasti kesken, mutta noinkin ylevillä elämäntavotteilla pääsee vielä pitkälle.
      Mutta vähän ajan päästä, et enää muista edes koko poikaa. Ehkä joskus tulet vielä ymmärtämään mitä tarkoittaa rakkaus. sinun kannattaisi avata silmäsi, ja astua ulos tosi maailmaan.

      • malfoy

        jaaha...mulla on kyllä tuhat kertaa parempi elämä ku sulla tulee koskaan olemaankaan!!!!!!!! ja oon kyllä ihan tosi maailmassa sillä jos rakastaa jotakuta niin paljon ku mä sitä niin ei sillä oo väliä kuinka kaukana se asuu tai onko se julkkis vai ei...!!! ja ymmärrän kyllä ihan hyvin mitä rakkaus tarkottaa!!!!!! ehkä sun ois hyvä kattoo käsite "rakkaus" sanakirjasta,sanakirjoja myyään kirjakaupoissa....!!!!!!!!!


    • dreamer

      mäki olin ihastunu siihen mä suorastaan rakastin sitä ja mä luulin että näkisin sen joskus ja meistä vois tulla jotain mutta vaikka mä koko viime talven ja viime kesän odotin ei mitää tapahtunut vaikka mä tein mitä koska tajusin että ei siitä tule mitään ja musta sunki pitäis tippua pilvilinnastas ja tajuta se koska muhun sattu oikeesti ku tajusin sen liian myöhään....suosittelen korjaamaan ton rakatumisen pelkkään ihastumiseen hyvän sään aikana! =)
      mutta mullekki sanottiin 'se on mahdotonta' mutta mä vaan jatkoin ja miten siinä sitten kävi sen tiiät ja sulle käy samoin jos jatkat ja en voi väittää että tom ei ois söpö mutta.......

      • malfoy

        kuules,vaikka sä et sitä koskaan näkiskään ja tajusit mitä tajusit ni ei se tarkota että mulle käy samalla lailla...!!!! ja kuule mä en todellakaan elele pilvilinnoissa,mulla on kuule tarkat suunnitelmat siitä ku mä muutan englantiin!!! ja mitä sä odotit koko kesän ja talven?sen kirjettä vai...?ekkai sä luule että se sun kotiovelles pöllähtää tosta noin vai???katsos sitä pitää toimia!!!!ja mähän en todellakaan korjaa mun rakastumsta pelkkään ihastumiseen!!!ja kuule jos jotain rakastaa niin paljon ku mä sitä ni sillä ei oo todellakaan väliä kuinka kaukana se asuu tai onko se julkkis vai ei....!!!!!ja kun lukee sen sun viestin ni siitä saa sellasen käsityksen että sä oot ollu sen kans yhessä tai jotain...musta tuntuu että sä et oo sitä koskaan oikeesti rakastanukkaan!!!!!!!!!!!!!!!


      • dreamer
        malfoy kirjoitti:

        kuules,vaikka sä et sitä koskaan näkiskään ja tajusit mitä tajusit ni ei se tarkota että mulle käy samalla lailla...!!!! ja kuule mä en todellakaan elele pilvilinnoissa,mulla on kuule tarkat suunnitelmat siitä ku mä muutan englantiin!!! ja mitä sä odotit koko kesän ja talven?sen kirjettä vai...?ekkai sä luule että se sun kotiovelles pöllähtää tosta noin vai???katsos sitä pitää toimia!!!!ja mähän en todellakaan korjaa mun rakastumsta pelkkään ihastumiseen!!!ja kuule jos jotain rakastaa niin paljon ku mä sitä ni sillä ei oo todellakaan väliä kuinka kaukana se asuu tai onko se julkkis vai ei....!!!!!ja kun lukee sen sun viestin ni siitä saa sellasen käsityksen että sä oot ollu sen kans yhessä tai jotain...musta tuntuu että sä et oo sitä koskaan oikeesti rakastanukkaan!!!!!!!!!!!!!!!

        HAISTA VI*TU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        TOI OLI TÖRKEINTÄ MITÄ MÄ OON KUULLU!!!
        JA LUULETSÄ TOSIAAN ETTÄ MÄ EN OLLU AIKONU MUUTTAA LONTOOSEEN?? MÄ AION MUTTA SÄ ET NÄKÖJÄÄN TAJUA MITÄÄN.........!
        JA MUSTA SÄ VOIT PAINUA VAIKKA VI**UUN JA VIEDÄ NOI SUN TYPERÄT UNELMAT JA LUULOT MUKANAS!
        JA MÄ EN TODELLAKAAN ODOTTANU SEN KIRJETTÄ JA EN OO OLLU SEN KAA (TYHMÄKIN SEN OIS TAJUNNU) MUTTA MUN UNELMAT SIITÄ OLI PELKKÄÄ UNELMAA KOSKA TIESIN JO ALUSSA ETTEI SIITÄ TUU MITÄÄN. JA EN VÄITÄ ETTÄ SULLE KÄVIS SAMOIN MUTTA SANON VAAN!
        JA VIELÄ SE ETTÄ LUULET ET MÄ EN RAKASTANU SITÄ! OOT NYT PAHASTI HAKOTEILLÄ! =(


      • malfoy
        dreamer kirjoitti:

        HAISTA VI*TU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        TOI OLI TÖRKEINTÄ MITÄ MÄ OON KUULLU!!!
        JA LUULETSÄ TOSIAAN ETTÄ MÄ EN OLLU AIKONU MUUTTAA LONTOOSEEN?? MÄ AION MUTTA SÄ ET NÄKÖJÄÄN TAJUA MITÄÄN.........!
        JA MUSTA SÄ VOIT PAINUA VAIKKA VI**UUN JA VIEDÄ NOI SUN TYPERÄT UNELMAT JA LUULOT MUKANAS!
        JA MÄ EN TODELLAKAAN ODOTTANU SEN KIRJETTÄ JA EN OO OLLU SEN KAA (TYHMÄKIN SEN OIS TAJUNNU) MUTTA MUN UNELMAT SIITÄ OLI PELKKÄÄ UNELMAA KOSKA TIESIN JO ALUSSA ETTEI SIITÄ TUU MITÄÄN. JA EN VÄITÄ ETTÄ SULLE KÄVIS SAMOIN MUTTA SANON VAAN!
        JA VIELÄ SE ETTÄ LUULET ET MÄ EN RAKASTANU SITÄ! OOT NYT PAHASTI HAKOTEILLÄ! =(

        no jokatapauksessamä rakastan sitä niin paljon että....no joo...ekkö sä kirjottanu sille ollenkaan?voi voi sua...mä ainaki kirjotin sille heti....!!!!!ja mäpäs en aio muutaakaan lontooseen vaan surreyhyn!!!!!! kiitos siitä että toi oli törkeintä mitä sä oot ikinä kuullu...kukaan ei oo sanonu mulle niin kauniisti koskaan...!!!!!!

        HAISTA VITTU!!!!


      • malfoy
        dreamer kirjoitti:

        HAISTA VI*TU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        TOI OLI TÖRKEINTÄ MITÄ MÄ OON KUULLU!!!
        JA LUULETSÄ TOSIAAN ETTÄ MÄ EN OLLU AIKONU MUUTTAA LONTOOSEEN?? MÄ AION MUTTA SÄ ET NÄKÖJÄÄN TAJUA MITÄÄN.........!
        JA MUSTA SÄ VOIT PAINUA VAIKKA VI**UUN JA VIEDÄ NOI SUN TYPERÄT UNELMAT JA LUULOT MUKANAS!
        JA MÄ EN TODELLAKAAN ODOTTANU SEN KIRJETTÄ JA EN OO OLLU SEN KAA (TYHMÄKIN SEN OIS TAJUNNU) MUTTA MUN UNELMAT SIITÄ OLI PELKKÄÄ UNELMAA KOSKA TIESIN JO ALUSSA ETTEI SIITÄ TUU MITÄÄN. JA EN VÄITÄ ETTÄ SULLE KÄVIS SAMOIN MUTTA SANON VAAN!
        JA VIELÄ SE ETTÄ LUULET ET MÄ EN RAKASTANU SITÄ! OOT NYT PAHASTI HAKOTEILLÄ! =(

        ja vielä että munpas unelmat ei ookaan mitään unelmaa vaan mä aion toteuttaa ne!!!!! "älä umelmoi elämääsi vaan elä unelmasi!!"on mun motto!!! ja kuule,sä et tosiaankaan oo koskaan rakastanu sitä oikeesti!!!!!


      • dreamer
        malfoy kirjoitti:

        ja vielä että munpas unelmat ei ookaan mitään unelmaa vaan mä aion toteuttaa ne!!!!! "älä umelmoi elämääsi vaan elä unelmasi!!"on mun motto!!! ja kuule,sä et tosiaankaan oo koskaan rakastanu sitä oikeesti!!!!!

        joo justiinsa...ei ei ei mähän sitä en oo rakastanu enkä ees tykänny ei sähän se oot aina niin oikeessa että ihan kateeksi käy......miten sä pystyt tohon??


      • Malfoy
        dreamer kirjoitti:

        joo justiinsa...ei ei ei mähän sitä en oo rakastanu enkä ees tykänny ei sähän se oot aina niin oikeessa että ihan kateeksi käy......miten sä pystyt tohon??

        tottakai mä oon aina oikeessa..! mitä muuta nyt vois kuvitellakaan!!!


      • dreamer
        Malfoy kirjoitti:

        tottakai mä oon aina oikeessa..! mitä muuta nyt vois kuvitellakaan!!!

        taas tuommonen itserakas paska!! 'mä oon paras sä oot perseestä' mulla ei yhtää huvittais riiellä mutta kaikilla on omat mielipiteet ja musta sunki pitäis kelata se!!


    • afeni

      ...toi on vaan ohimenevä vaihe! jonain päivänä naureskelet itelles ja ihmettelet, että miksi ihmeessä höpöttelit tollasta! luultavasti et usko tätä, en mäkää uskonu sillon ku mulle sanottiin noin, mutta...

    • sceledan

      tom onki ihana! ja söpö ja kaikkea mahdollista
      voit mailata mulle jos haluat oikean tom fanin maili kaverikses: [email protected]!!

      malfoy rulez!!

    • fifty-fifty

      onhan se tomppa ihana, siitä oon samaa mieltä!
      Mutta oiskohan hirmu järkevää ravata pitkin maaailmaa tomin perässä? Ei!
      Ajattelepas, vaikka sä joskus hamassa tulevaisuudessa eksyisitkin sen juttusille, niin luuletko sä että se rakastuis just suhun oikeen ensisilmäyksellä...?!?!Ja sillon kun sä sen löytäisit se ois jo naimisissa... On sillä sitäpaitsi varmasti paljon muitakin faneja jotka sitä "rakastaa". Sä olet suoraan sanoen tosi hölmö, lapsellinen... älä nyt skitsoo, emmä pahalla, haluisin vaa et avaisit silmäs, se ois sun omaks parhaakses. Ethän sä edes tunne sitä!!!!Haaveilla saa, mutta rajansa kaikella, ois hyvä motto, vai...?

      • dreamer

        just tota mäki oon sille yrittäny sanoa mutta se vaa haastaa riitaa joka asiasta!! siitä ei ota selvää...


      • Malfoy

        mä arvasin että teistä kukaan ei ymmärrä..!! siis mä en voi sille mitään että mä rakastan sitä!! jo vaan keksitte keinon miten mä voin unohtaa sen ni kertokaa ihan vapaasti...mä en yksinkertasesti voi sille mitään että mä ajattelen sitä päivin öin...!!! ja mä aion kyllä nähä sen paljon ennen ku se menee naimisiin..aion lähteä viimeistään parin vuoden sisällä kielimatkalle tai 4H-matkalle englantiin...en mä todellakaan aio jäädä oottamaan että mä oon aikunen..ja mun motto on että;"älä uneksi elämääsi vaan elä unelmasi!!"


      • dreamer
        Malfoy kirjoitti:

        mä arvasin että teistä kukaan ei ymmärrä..!! siis mä en voi sille mitään että mä rakastan sitä!! jo vaan keksitte keinon miten mä voin unohtaa sen ni kertokaa ihan vapaasti...mä en yksinkertasesti voi sille mitään että mä ajattelen sitä päivin öin...!!! ja mä aion kyllä nähä sen paljon ennen ku se menee naimisiin..aion lähteä viimeistään parin vuoden sisällä kielimatkalle tai 4H-matkalle englantiin...en mä todellakaan aio jäädä oottamaan että mä oon aikunen..ja mun motto on että;"älä uneksi elämääsi vaan elä unelmasi!!"

        kyllä mä sua uskon!!! mä uskon että sä rakastat sitä ja ajattelet sitä koko ajan. ja mä toivotan onnea sulle sen saamiseen!.....=)


      • Malfoy
        dreamer kirjoitti:

        kyllä mä sua uskon!!! mä uskon että sä rakastat sitä ja ajattelet sitä koko ajan. ja mä toivotan onnea sulle sen saamiseen!.....=)

        kiitti, lopultaki joku tajuu...


    • krum

      SÄ.............OOT.....................HULLU

      • Malfoy

        kiitti, toi oli tosi kauniisti sanottu..!!! kukaan ei oo pitkään aikaan sanonu mulle noin kauniisti...oon hyvin otettu..!!!!!!! =)


    • Toi on juonu liikaa

      Ton mä oon kuullu monta kertaa. Tom Felton, Tom Felton, oi, oi, oi. Aina sama juttu. Sä oot hullu, mikä malfoy ootkaan, koska sun haaveei ei tule koskaan toteutumaan, sillä on Supernamu tyttöystävä, unelmoida saa mutta ei noin pitkälle. Oot ihan LOL LOL LOL LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1333
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      989
    3. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      986
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      949
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      924
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      840
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      831
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      829
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      828
    Aihe