Huonoimmat häälahjat

Morhanen

Listataan niitä tänne. Huonoin, mitä tiedän = Pässi

20

7790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäpäs.......................

      jos olisit vain kiitollinen siitä mitä sait? Tiedän, että monet vieraat tuhlaavat rahojaan turhuuteen, mutta he ovat ehkä ajatelleet sen olevan hyvä lahja. Onnistutko itse joka kerta kaikissa lahjaostoksissa? Minäkin yritän, mutta enhän sitten kuitenkaan tiedä...
      Koriste ym. esineitä en vie koskaan. Meilläkin niitä on liikaa, vaan jotain käyttöesineitä... Iittalan juomalaseja, servettejä, "piknik"-kori jossa marmeladeja yms. hyvää =)

      • rouvas

        Minäkin ihmettelen, että pitäisi valita "huonoin" häälahja. Olen ainakin itse todella kiitollinen ihan kaikista lahjoista, ei me ainakaan saatu mitään huonoa tai turhaa.

        Aika kiittämätöntä, jos häälahjatkin pitää asettaa paremmuusjärjestykseen. Minulle ainakin pääasia oli, että vieraat ylipäänsä tulivat häihimme. Ihan sama, vaikkeivat olisi tuoneet lahjaa ollenkaan.


      • *huumoria*

        Menimme marraskuun lopulla naimisiin v. 2003 ja enoni, hauska mies, iski jäisen kinkun pöytään tullessaan häitä edeltävänä päivänä kotiimme.
        "Siinäpä on teille häiden jälkeen pohtimista".
        Nauroimme katketaksemme koko jutulle. ´
        Jouluna sitten lähetimme kutsun enolle tekstarina että, "tervetuloa häidemme kinkkujatkoille". Kinkku oli hyvää paiston jälkeen ja pitkälle joulukuun loppuunhan sitä riitti. Ei niinkään huono lahja, kun ymmärsi tuoda kotiin eikä jättänyt sitä hääpaikalle lahjapöytään sulamaan. Kiitokset enolle ;)


    • hyvä lahja!

      Olen itse haaveillut omasta pässistä tuonne pihamaalle, joka mm. söisi ruohon lyhyemmäksi. Mukavanhan semmoista on katsella muutenkin :).

      • kunnollinen piha,

        ei siis mikään rivari, niin jostain saa vuokrata pääsin kesäksi ruohoa syömään, en nyt muista mistä, oli juttua Hesarissa alkukesällä. Oli mielestäni loistava idea, kun ei tarvitse sitten miettiä mihin sen talveksi pistää, ellei sitten ole sopivia tiloja. Itse ottaisin sellaisen varmasti, mutta eivä t taida vuokrata kerrostaloihin pässiä=)


    • Leila M
    • pökkijä

      Nuorikko sai pässin... mitäs nuori aviomies sai..?

    • maikki123

      Pässi ois hyvä!

      Ja mä tykkään kyllä niin lahjojen saamisesta etten huonoks sanois mitään mitä joku ystävällisesti mulle tuo...

      • missä pidetään?

        Itse asutaan vähän niinkuin paritalon päässä, mutta ei tänne voi edes koiraa ottaa! Saati sitten pässiä..ja en kyllä osaisi hoitaakaan sellaista, enkä tiedä mitä sillä tekisin...?
        Mutta kiittäisin kovasti lahjasta, ja ehkä enemmänkin harmittelisin sitä, ettei pässistä ole mulle mitään hyötyä..tai...voiko siitä tehdä ruokaa(?)
        Mieluumin vaikka pässipatsas kirjahyllyyn..:)


      • jeppelis
        missä pidetään? kirjoitti:

        Itse asutaan vähän niinkuin paritalon päässä, mutta ei tänne voi edes koiraa ottaa! Saati sitten pässiä..ja en kyllä osaisi hoitaakaan sellaista, enkä tiedä mitä sillä tekisin...?
        Mutta kiittäisin kovasti lahjasta, ja ehkä enemmänkin harmittelisin sitä, ettei pässistä ole mulle mitään hyötyä..tai...voiko siitä tehdä ruokaa(?)
        Mieluumin vaikka pässipatsas kirjahyllyyn..:)

        Ei pässiä taloon. On se kyl ihan liikaa.
        Siis tottakai jollekin maalaistyypeille voi pässin hankkia, jos sellasta kaipaavat, mutta eihän koiraakaan voi antaa lahjax. Siitä koituu hoitokuluja, onko aikaa sille, paikkaa sille jne. Ja pässi...melko outoa, mutta kai se on okei just joillekin maalaisille.
        Ihan ok lahja ois vaikka yx kultakala tai jotain sellasta..en tiedä siitäkään. On kyllä melkonen pettymys, jos pari ei itte halua elukkaa.
        En mä haluaisi talooni käärmettä!


    • *****

      Olen kovin herkkä itkemään ja suuttumaan, ja itkin kyllä koko häidemme loppuillan, kun katselimme lahjoja. Yli puolet niistä olivat jotain shamppanja, viina, konjakki ym. pulloja.
      Ja varmaan puolet tuttavistamme tietää, ettemme me ikinä juo. Edes alkumaljamme häissä ei voinut olla alkoholia. Olemme täysin absolutisteja, ja muutenkaan mahani ei kestä alkoholia, ei kaljaa ei siideriä, puhumattakaan viinaksista.
      Kyllä itkeä tihrutin piilossa ja tuntui vain niin pahalle...tuntui että koko päivä oli pilalla. Myöhemmin olen miettinyt, että olimpa tyhmä. Annan nyt sellaisten myrkkypullojen pilata päiväni!! Mutta se vain suretti niin paljon. Naapurin ukkokin nauroi, että pitäähän teidän juoda kun kerran häätkin on! Kyllä pisti vihaksi. Ihan kuin olisi tuonut eläinrakkaalle tapetun kissapesueen.
      No, pullot annettiin appivanhemmille. Eipä kovin montaa lahjaa jäänyt pöytään. Mutta kiitos niistäkin vähistä.

      • uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...

        Se viinan tuoti oli vittuilua tommosille raittiille persereijille


      • tuollaisesta!

        on mielestäni ERITTÄIN epäkohteliasta ja epähienoa tuoda morsiusparille lahjaksi jotain viinapulloja jos he eivät juo. Ja muutenkin, se on aika tökerö lahja. Jotain käytöstapoja sentään pitäisi olla!!
        Enpä olisi ilahtunut minäkään, vaikka muuten haluaisin joka lahjasta olla kiitollinen.
        Typerää tehdä toiselle paha mieli, tuntuu tahalliselta.


      • mutta jopa tämä
        uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu... kirjoitti:

        Se viinan tuoti oli vittuilua tommosille raittiille persereijille

        tuntematon loukkaus sai vereni kohisemaan.
        Kukaan ei edes voi ymmärtää miksen alkoholia käytä ja en voi. Siihen liittyy eräs erittäin traumaattinen asia, joten HAISTA ITSE VITUN ISO PASKA!


      • ---
        mutta jopa tämä kirjoitti:

        tuntematon loukkaus sai vereni kohisemaan.
        Kukaan ei edes voi ymmärtää miksen alkoholia käytä ja en voi. Siihen liittyy eräs erittäin traumaattinen asia, joten HAISTA ITSE VITUN ISO PASKA!

        näitä lapsellisia (ainakin henkisesti) urpoja keskustelupalstoilla riittää. On kyllä ihme, että alkoholia tuodaan häälahjaksi, varsinkin noin paljon ja varsinkin jos tiedetään, että hääpari ei juo. Jos ne juomat oli tarkoitettu vitsinä niin aika huonoa huumoria!


      • niimpä

        kuollu kissa = paras kissa


      • Ihmettelevä

        olivat lahjan keksineet...hmm...enpä o ennen kuullu, että viinaa tuotaisiin häälahjaksi...outoa...Lohdutan sinua ja sanonpa vaan, että olisin kyllä itsekin loukkaantunut ainakin vähäsen:)Mutta mitäpä menneistä...katsomme tulevaan, hymylle suu:)


      • alkoholi
        mutta jopa tämä kirjoitti:

        tuntematon loukkaus sai vereni kohisemaan.
        Kukaan ei edes voi ymmärtää miksen alkoholia käytä ja en voi. Siihen liittyy eräs erittäin traumaattinen asia, joten HAISTA ITSE VITUN ISO PASKA!

        on varsin kummallinen häälahja. Ei tulis mieleenkään antaa kellekään häälahjaksi viinapulloa.


      • aina maistuu
        Ihmettelevä kirjoitti:

        olivat lahjan keksineet...hmm...enpä o ennen kuullu, että viinaa tuotaisiin häälahjaksi...outoa...Lohdutan sinua ja sanonpa vaan, että olisin kyllä itsekin loukkaantunut ainakin vähäsen:)Mutta mitäpä menneistä...katsomme tulevaan, hymylle suu:)

        Alkoholihan on mitä parhain lahjaidea kaikkiin juhliin. Jos ei lahjansaaja itse käytä, niin voi laittaa kiertoon (esim. tässä tapauksessa vaan pullot kiertoon jouluna) tai myydä eteenpäin. Missään nimessä en antaisi appivanhemmille. Prost!


      • diapami
        mutta jopa tämä kirjoitti:

        tuntematon loukkaus sai vereni kohisemaan.
        Kukaan ei edes voi ymmärtää miksen alkoholia käytä ja en voi. Siihen liittyy eräs erittäin traumaattinen asia, joten HAISTA ITSE VITUN ISO PASKA!

        hei come on.

        on täällä muillakin traumoja elämässä, en sen takia ole silti loppuelämää menty sössimään.

        kenenköhän suomalaisen lähipiiristä/suvusta ei löytyisi alkoholismia.

        osa meistä vaan pääse traumojen yli eikä jää niihin kiinni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe