Bulgaria on euroopan halvin maa.
Euroopan halvin
51
2754
Vastaukset
- vichy.
Romania on vielä halvempi maa.
- "rakkaat ystävät"
????
- -mittari-
"rakkaat ystävät" kirjoitti:
????
Jos ruoka-annos maksaa 2 euroa, se on sika halpaa.
- aika taso täällä
-mittari- kirjoitti:
Jos ruoka-annos maksaa 2 euroa, se on sika halpaa.
todella aika taso!
Jotenkin ylpeillään sillä, mitä enempi saadaan vietyä valuuttaa ulos. Jotenkin lapsen tasolla täällä muutamat tyypit. Käsittämätöntä, kuinka samat moittii bulgarian matkaajia! - hienot
"rakkaat ystävät" kirjoitti:
????
farkut 17 ! ei kyllä muualla saa
- -lapsellinen-
aika taso täällä kirjoitti:
todella aika taso!
Jotenkin ylpeillään sillä, mitä enempi saadaan vietyä valuuttaa ulos. Jotenkin lapsen tasolla täällä muutamat tyypit. Käsittämätöntä, kuinka samat moittii bulgarian matkaajia!Herää jo unestasi.
- kommariaikaan.
hienot kirjoitti:
farkut 17 ! ei kyllä muualla saa
Ennen suomalaiset vei farkkuja näihin itäblokin maihin, sai ilmaisen reissun. Nyt farkkuja joutuu ostamaan, hinnat nousseet.
- Erkki.
Halvin ja köyhin.
- ?????
Onko erkillä tietoo?
Kuinkas nää entisen Titon maat pärjää vertailussa? - = fakta
????? kirjoitti:
Onko erkillä tietoo?
Kuinkas nää entisen Titon maat pärjää vertailussa?Bulgaria on ihan samassa sarjassa Albanian kanssa, ei kannata Bulsun matkaajan alkaa henkseleitä paukuttaan.
- Rohkenen
= fakta kirjoitti:
Bulgaria on ihan samassa sarjassa Albanian kanssa, ei kannata Bulsun matkaajan alkaa henkseleitä paukuttaan.
epäillä!
- pitkä matka
= fakta kirjoitti:
Bulgaria on ihan samassa sarjassa Albanian kanssa, ei kannata Bulsun matkaajan alkaa henkseleitä paukuttaan.
vielä Bulgariaan!
- arvioni
sinä olet yksi typerimpiä täällä esiintyjiä!
- Erkki.
arvioni kirjoitti:
sinä olet yksi typerimpiä täällä esiintyjiä!
Tiedotus kaikille köyhille, bulgaria on euroopan halvin maa, jotkut ovat epäilleet, että jossain vielä voisi olla halvempaa.
- Aforismi..
Mitään hyvää ei saa halvalla, koskee hyvin Bulgariaa.
- tomppooni
Koska suomalaisten säästämisvimma laantuu?
- ennen rahaa..
tomppooni kirjoitti:
Bulgariaa kohtaan säästämisvimma loppuu siinä vaiheessa, kun terveydenhoito viranomaiset ilmoittavat, että Bulgaria ei ole turvallinen maa ihmisen terveydelle.
- "bulgariassa"
V O D K A
se on samaa puhdasta jopa Bulgariassa? ja halpaa!
esim, Flirtti- vodka, avot! - Itara
tomppooni kirjoitti:
Mahdollisimman vähän valuuttaa ulos! Se on meidän kaikkien etu.
Anna ihmisten nuukailla ja säästää valuuttaa.
Jos sulle ei käy halpa Bulgaria, niin ei se paljon vaikuta, kuten sanotaan: ei yksi pääsky kesää tee. eli matkaa sää minne sielu sietää ja anna palaa euroo. Voin jopa laittaa tilinumeron, sinne voit ohjata ylivuodot, niin mäkin pääsisin lomalle oikein hienoon paikkaan, mikä se olisikaan? Kiitos etukäteen. - varmaan ole koskaan
"bulgariassa" kirjoitti:
V O D K A
se on samaa puhdasta jopa Bulgariassa? ja halpaa!
esim, Flirtti- vodka, avot!Bulgarian litku vodkasta?
- ole ihan tosissasi
Itara kirjoitti:
Mahdollisimman vähän valuuttaa ulos! Se on meidän kaikkien etu.
Anna ihmisten nuukailla ja säästää valuuttaa.
Jos sulle ei käy halpa Bulgaria, niin ei se paljon vaikuta, kuten sanotaan: ei yksi pääsky kesää tee. eli matkaa sää minne sielu sietää ja anna palaa euroo. Voin jopa laittaa tilinumeron, sinne voit ohjata ylivuodot, niin mäkin pääsisin lomalle oikein hienoon paikkaan, mikä se olisikaan? Kiitos etukäteen.Bulgarian matkailija alkaa huolehtimaan Suomen kansantaloudesta. Oh, hoh.
Asia vaan on niin, että suomalaiset matkustaa juuri sinne, minne on varaa. Toiset joutuu tyytymään Bulgariaan. - totuus..
ole ihan tosissasi kirjoitti:
Bulgarian matkailija alkaa huolehtimaan Suomen kansantaloudesta. Oh, hoh.
Asia vaan on niin, että suomalaiset matkustaa juuri sinne, minne on varaa. Toiset joutuu tyytymään Bulgariaan.Minä ainakin ja uskoisin muutkin Bulgariassa kävijät lomailevat talvella parit viikot kuka kanarialla kuka kaukomailla. Siinä sulle köyhyyttä! ei tartte kirvistellä yhden matkan kanssa keran kymmeneen vuoteen kuin sinä ja muut täällä arvostelijat.
- Ei tarvi kärvistellä.
totuus.. kirjoitti:
Minä ainakin ja uskoisin muutkin Bulgariassa kävijät lomailevat talvella parit viikot kuka kanarialla kuka kaukomailla. Siinä sulle köyhyyttä! ei tartte kirvistellä yhden matkan kanssa keran kymmeneen vuoteen kuin sinä ja muut täällä arvostelijat.
Kyllä te niitä köyhimpiä olette. En ole kuullut parempien ihmisten paljon Bulgarian matkailua hehkuttavan.
- eivät
Ei tarvi kärvistellä. kirjoitti:
Kyllä te niitä köyhimpiä olette. En ole kuullut parempien ihmisten paljon Bulgarian matkailua hehkuttavan.
pääse edes bulgariaan saakka...ei ole rahaa
- seurannut keskustelua
eivät kirjoitti:
pääse edes bulgariaan saakka...ei ole rahaa
Työttömät, hullut ja kesätyöntekijätkin matkustavat Bulgariaan. Siihen ei paljon rahaa tarvitse.
- myöskin
seurannut keskustelua kirjoitti:
Työttömät, hullut ja kesätyöntekijätkin matkustavat Bulgariaan. Siihen ei paljon rahaa tarvitse.
sinä kuulut siihen joukkoon?????VAI
- tosi hyvä
Ei tarvi kärvistellä. kirjoitti:
Minusta olet tosi naivi tai sit typerä!
että annahon jo olla ja häivy niille palstoille jonne matkustelet! Tää kuule on Bulgarian palsta ja siellä matkustelee fiksut omanarvonsa tuntevat immeiset! Ei heidän tartte olla räävistemässä tai kadehtimassa toisia. Eikä heitä hävetä se, minne matkustavat tai mitä naapurit sanoo! Sulla ei "minä" sitä kestä. - ope
tomppooni kirjoitti:
Säästäväisyydellä ja nuukuudella tämä sodanjälkenen Suomi on rakennettu. Ei siinä ole mitään pahaa. Nuo äkkirikastuneet nousukkaat ne omaisuuksiaan vaan menettää ja sen jälkeen Bulgaria voisikin kelvata piilopaikaksi.
- budjetti
ole ihan tosissasi kirjoitti:
Bulgarian matkailija alkaa huolehtimaan Suomen kansantaloudesta. Oh, hoh.
Asia vaan on niin, että suomalaiset matkustaa juuri sinne, minne on varaa. Toiset joutuu tyytymään Bulgariaan.kait sä tajuut, että melkoinen lovi on ulkomaanmatkailu valuutan poispäinmenossa!
Siinä saa viedä monta paperirullaa, että saamme menetetyn valuutan takaisin.
Se ei paljon auta vastapainona , jos muutama kone joulun alla käy rovaniemellä ! - et taida tajuta
tomppooni kirjoitti:
kulutus pitää suunnata kotimaahan, sillä saadaan rattaita pyörimään ja lisää vauhtia.
en tiedä, onko tää sulle liian vaikeeta? - Älä luule..
myöskin kirjoitti:
sinä kuulut siihen joukkoon?????VAI
En koskaan matkusta Bulgariaan.
- Viestiin viitaten
tosi hyvä kirjoitti:
Minusta olet tosi naivi tai sit typerä!
että annahon jo olla ja häivy niille palstoille jonne matkustelet! Tää kuule on Bulgarian palsta ja siellä matkustelee fiksut omanarvonsa tuntevat immeiset! Ei heidän tartte olla räävistemässä tai kadehtimassa toisia. Eikä heitä hävetä se, minne matkustavat tai mitä naapurit sanoo! Sulla ei "minä" sitä kestä."Omanarvonsa" = on täysin oikea sana, kun puhutaan matkailusta Bulgariaan. Kaikilla ei tosiaan ole pokkaa matkustaa Bulgariaan, köyhillä ja nuorilla on.
- Erkki.
budjetti kirjoitti:
kait sä tajuut, että melkoinen lovi on ulkomaanmatkailu valuutan poispäinmenossa!
Siinä saa viedä monta paperirullaa, että saamme menetetyn valuutan takaisin.
Se ei paljon auta vastapainona , jos muutama kone joulun alla käy rovaniemellä !Ei sillä ole paskankaan väliä, minne suomalaiset lomailijat kantavat rahansa. Joka tapauksessa on parempia maita, siis maita, johon ne kannattaa viedä kuin Bulgaria, josta rahat menee venäläisille.
- Leila.
ope kirjoitti:
Säästäväisyydellä ja nuukuudella tämä sodanjälkenen Suomi on rakennettu. Ei siinä ole mitään pahaa. Nuo äkkirikastuneet nousukkaat ne omaisuuksiaan vaan menettää ja sen jälkeen Bulgaria voisikin kelvata piilopaikaksi.
Työnteolla Suomi on rakennettu. Nämä neuvostoaikaiset ihanteet eivät onnistuneet tehtävässään, joten miksi kantaa rahaa näihin maihin. Kyllä suomalaisilla on varaa mennä välimerelle ja kanarialle. Ei tarvitse tyytyä Bulgariaan, vaikka onkin halvempaa.
- välähti juuri
et taida tajuta kirjoitti:
kulutus pitää suunnata kotimaahan, sillä saadaan rattaita pyörimään ja lisää vauhtia.
en tiedä, onko tää sulle liian vaikeeta?Taidan tajuta minkä puolueen miehiä sinä olet. Ei kannata sotkea politiikkaa Bulgarian matkailuun.
- SKDL:n miehiä.
välähti juuri kirjoitti:
Taidan tajuta minkä puolueen miehiä sinä olet. Ei kannata sotkea politiikkaa Bulgarian matkailuun.
Kommunismi on kuollut, samoin pitäisi olla kommareiden.
- ja rumat
Bulgaria on Euroopan halvin paskaläävä.
- Köyhiä ja Rumia
Bulgariaan menee yllättävän paljon köyhiä ja rumia, ihan käy sääliksi.
- rumat
Köyhiä ja Rumia kirjoitti:
itse olen varakas ja hyvänäköinen keski-ikäinen nainen ja tänä kesänä olen ollut jo 2 kertaa sunny beachilla,ja ihan vaan sen takia kun paikka on niin HYVÄ.aurinkoa ja hyvää ruokaa,eikä tarvi istua tuntitolkulla lentokoneessa hukkaamassa loma aikaa.että sillee........
- mä tiedän
Silloin paskaläävistä mitään, jos Bulgarian väität sen olevan.
Mutta mitäs siitä, mutta pidä huoli itsestäsi, älä huoli ja kadehdi lomailijoita, mihin ikinä matkaavatkin. - ihminen
Köyhiä ja Rumia kirjoitti:
sinun asenteesi ja asenteesi.
Kyllä jokainen luojanluoma eikä ulkonäölleen mitään voi. Enkä ole koskaan voinut millään lähtöportilla nähdä, kuka rikas kuka köyhä.
Mutta uskon, sinunkaltaisesi typerys siinä erottuu! - mitään tiedä.
mä tiedän kirjoitti:
Silloin paskaläävistä mitään, jos Bulgarian väität sen olevan.
Mutta mitäs siitä, mutta pidä huoli itsestäsi, älä huoli ja kadehdi lomailijoita, mihin ikinä matkaavatkin.Lue vähän näitä hygienia keskusteluita, niin tiedät mihin paskaläävään olet menossa.
- käy..
ihminen kirjoitti:
sinun asenteesi ja asenteesi.
Kyllä jokainen luojanluoma eikä ulkonäölleen mitään voi. Enkä ole koskaan voinut millään lähtöportilla nähdä, kuka rikas kuka köyhä.
Mutta uskon, sinunkaltaisesi typerys siinä erottuu!Ihan tosissaan sääliksi sinua.
- minua
käy.. kirjoitti:
Ihan tosissaan sääliksi sinua.
olen niin monessa keitetty! pidä vain omasta itsestäs huoli! minua ei kadehdita toisten matkasuunnat, ei toisten köyhyys, ei hyvinvointi.
Laskeskelin, että jonninverran olen katsellut muaailmaa, sillä ulkomailla vietettyjä matkavuorokausia tulee yli 2 vuotta. Eli, en todella tartte sääliä. Siinä on kuule kierretty muutakin kuin tahkoa! Vielä meinaan matkailla, jopa Bulgariassa, jos ei muuten, niin sinun kiusaksi!
- -onkin-
Euroopan halvin, mutta tasoltaan on myös sieltä huonommasta päästä. Romania voi olla vielä huonompi.
- "albaani"
olis kiva tietää ja lukea ko. tilasto, joka kertoo, että Bulg. euroopan halvin maa?
- olla
niin.että kaikki jotka haukutte bulgariaa...ootte vaan niin helvetin kateellisia kun ette itse pääse tai uskalla lähtee minnekkään muualle tietokoneittenne äärestä.itse en pidä turkista mutta en ole siellä keskustelu palstoilla haukkumassa niitä jotka siellä käy.ÄLY HOI ;ON TAINNUT JÄTTÄÄ TEIDÄT
- Erkki.
Tähtikirjoittaja on näköjään herännyt, mene vaan takaisin nukkumaan.
- ole ihan viisas
Miten Turkki nyt tähän keskusteluun liittyy. Tietysti että sinut pitäisi laittaa turkin hihaan ja nussia uudelleen.
- pöllöjä
ole ihan viisas kirjoitti:
Miten Turkki nyt tähän keskusteluun liittyy. Tietysti että sinut pitäisi laittaa turkin hihaan ja nussia uudelleen.
kaikki kommentteinenne. Bulgaria on hieno maa.miten saattekaan aikaiseks tollasen kinan...
- vahi
pöllöjä kirjoitti:
kaikki kommentteinenne. Bulgaria on hieno maa.miten saattekaan aikaiseks tollasen kinan...
Ihan siltä tuntuu, että osaa hävettää matkustaa halpaan maahan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275