Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko

Pentuja?

Me halutaan ostaa Belgialainen. Kertokaa on pentuja myynnissä Keski-Uudenmaan alueella?

6

955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan mutta

      belgialainen-käsite on aika laaja kun se sisältää jo neljä eri muunnosta. että ensin saisit vastata jo siihen että mikä niistä kiinnostaa ja vasta sitten alkaa etsiin kenneleitä. ja yleensä kasvattajat katsoo aika tarkkaan kenelle koiransa antaa, ettei nyt ihan tuolla asenteella kannata lähtee hakeen koira

      • nyt !

        Kokemusta 26 v, ensimmäinen oli grodendale ja toinen tervu. Eiköhä se riitä kokemuksesta.


      • justiina
        nyt ! kirjoitti:

        Kokemusta 26 v, ensimmäinen oli grodendale ja toinen tervu. Eiköhä se riitä kokemuksesta.

        ja nyt sitten etsit kaikkia mahdollisia muunnoksia? Taidat olla niin terhakka tapaus, että ota mali.


      • vähän pehmosia
        nyt ! kirjoitti:

        Kokemusta 26 v, ensimmäinen oli grodendale ja toinen tervu. Eiköhä se riitä kokemuksesta.

        Jos sulla melkein kolmen vuosikymmenen kokemus belkeistä, niin silloin sinun pitäisi tietää, missä pentueet parhaiten ilmoitetaan. Tällä saitilla ei ole pentuvälitystoimintaa. Joten käytäppä nyt kokemustasi hyväksesi. Katsotaan löydätkö edes tarvitsemiasi tietoja. Annat itsestäsi hieman hölmön kuvan.


      • VIISASTELU
        vähän pehmosia kirjoitti:

        Jos sulla melkein kolmen vuosikymmenen kokemus belkeistä, niin silloin sinun pitäisi tietää, missä pentueet parhaiten ilmoitetaan. Tällä saitilla ei ole pentuvälitystoimintaa. Joten käytäppä nyt kokemustasi hyväksesi. Katsotaan löydätkö edes tarvitsemiasi tietoja. Annat itsestäsi hieman hölmön kuvan.

        Vaikka on begarreita eikai se tarkoita että muu elämä loppuu. ja kaikki pyörii vain belggarilaisten ympärillä. Ei mulla ainakaan. Kyllä mä tiedän missä niitä ilmoitetaan, mutta kun kaikki ei ilmoittele niitä netissä tai lehdissä. Tieto voi myös kulkee niinsanotusti suusta suuhun menetelmällä.
        ANNAT MYÖS ITSESTÄSI TODELLA HÖLMÖN "IHMISEN KUVAN.


    • Joo_vaan

      Niin neljännen tapaamisemme ja pentujen katsomisen jälkeen kasvattaja pohjois hämeessä sanoi että voisi luovuttaa minulle ehkä narttu pennun... Molemmat vanhemmat olivat kaksoisvalioita.....

      Takana oli ennestään touhuilu 3 muun rotuisen koiran kanssa.


      Minä kiitin luottamuksesta ja tapasimme usein koira koulutus kentällä myöhemminkin.


      Jos olet valmis elämään koiran kanssa joka ei ole mikään matkalaukkumalli niin siitä vaan ja onnea sinulle.

      Belgit ovat aivan oma maailmansa, sitä ei voi verrata muihin koiriin ollenkaan....olen sen kyllä huomannut omakohtaisesti

      Belgille kyllä täytyy opettaa kaikki yksityskohtia myöten... käskyt varsinkin... Tuossa joku aika sitten käskin nykyisen Tervupoikani hakemaan aamulehden postilaatikosta mutta se olikin väärin ymmärtämisen johdosta keittänyt minulle aamukahvin....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe