Tähtäimessä on, että tulevaisuudessa vielä joskus suoritan KLT:n. Haluaisin tietää minkälaisena "lisäarvona" koette sen. Oliko tentti vaikea? Kuinka kauan olette jo olleet ko. työelämässä.
KLT
5
5867
Vastaukset
- ei arvosteta
suoritin itse klt-tutkinnon kolme vuotta sitten. Palkkani tilitoimistossa nousi 50 euroa!!. Asiakkaat eivät ole kuulleetkaan koko asiasta, joten arvostusta ja sitä kautta palkkaa ei tule. Kannattaa miettiä vaikka HTM tai KHT-tutkintoja. Tai sitten vaihtaa alaa ja tähdätä pk-yrityksen talouspäälliköksi...
- tutkinto
KLT-tutkinnon arvostus riippuu yrityksestä ja ihmisistä siellä. Tiedän erään tilitoimiston,jossa KLT-tutkinnon suorittamisesta rapsahtaa 300 e palkkaan lisää.
- KLT
Itse tunnen saaneeni esimieheltä, kollegoilta ja muilta yhteistyökumppaneilta (lähinnä tilintarkastajat) todella paljon arvostusta tutkinnon suoritettuani 3 v sitten. Palkka nousi 100 e/kk, eli siinä mielessä ei suoranaisesti palkkatasoon kovin paljon vaikuttanut.
Nyt minulle on tarjottu paikkaa toimiston johtajana, mikä on tehtävä jota en auktorisoidussa tilitoimistossa edes voisi saada ilman KLT-kirjaa. Palkkaneuvottelut ovat kylläkin vielä vaiheessa...
Ehdottomasti siis suosittelen tutkinnon suorittamista! Jo pelkästään tenttiin opiskelu tuo lisäarvoa urakehitykselle. - tradenomi
Muistaakseni tradenomilta vaaditaan 3 v työkokemus. Merkonomin papruilla ei vissiin pääse enää suorittamaan. Kuitenkin kolmen vuoden kokemus on aika vähän. Alalla on niin paljon opittavaa, että kannattaa odotella joku vuosi lisää ja kerryttää kokemusta. tietysti juttu on toinen, jos jaksaa TODELLA opiskella itsenäisesti. Minun työpaikassa palkka nousee vain 50,00 euroa. Erityistä arvostusta ei tule, mutta työpaikan pitäminen/saanti on varmempaa.
- vastauksista
ja on hienoa kuulla kaikilta omia kokemuksia ja nämä auttavat tulevaisuuden suunnitelmiani. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316336- 394062
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833373- 133044
- 292332
- 122317
- 1621926
- 251842
- 281594
- 1051392